Oletteko koskaan tienneet että saatatte jäädä kiinni/ joutua yllätetyksi mutta silti alkanut puuhiin? Ja kuinka usein näin on mahdollista käydä?
(Juuri yritän kestää ja odottaa kun talossa häärää lasien asentaja joka saattaakin yllättäen olla ovella..)
Lasiasentajan pelossa
HysNyt
2
523
Vastaukset
On monesti ollut pelko kiinnijäämisestä mutta en ole antanut asian häiritä...kun panettaa niin sit panettaa...kerran anoppi istu saunan terassilla kun harrastin saunassa seksiä vaimoni kanssa.tiesimme että on siinä mutta...oli kyl hieman hymy naamalla kun saunasta tulimme pois.oli kuullu ja hyvin kaiken.mutta monta tilannetta on ollut.onks sul kik?
- HysNyt
Ei ole. Ja sitäpaitsi vaikka olisi niin ainoa jolle tuon hakemasi ilon sillä soisin on oma avopuoleni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032