minulle on vaikea saada orgasmi harrastan seksiä ainakin neljä kertaa viikossa mutta en saa orgasmeja voisitteko miten te saatte orgasmeja kiitos!
Kuinka saan orgasmin
6
163
Vastaukset
Miksi olen ymmärtänyt että kaikki ei saakaan sitä orgasmia.monesti orgasmin saamiseen on auttanut kunnon esileikki ennen varsinaista aktia...ja sellanen kunnon esileikki eikä mikään tisun nuolasu ja pillun lipaisu vaan ihan ajan kanssa aistien herättely.itse nautin pitkistä esileikeistä ja olen huomannut että se ainakin antaa paremmat mahdollisuudet naisenkin saada se orgasmi...monesti kokeiltu ja toimivaksi todetti..ei aina satavarmaa mutta enimmäkseen toimii.onko teillä kunnon esileikit vai?
markwell1978 kirjoitti:
Oma kokemus vaan tuo
Ja itsekin enemmän innoissaan ja enemmän kiihottuneessa tilassa kun on kivasti ajan kanssa aisteja herkistetty😙
- löydä-omasi-
Hankaamalla ja hinkkaamalla voi saada, mutta ajatuksen voimalla paremmin. Enemmän fantasioita mukaan toimintaan, niin onnistuu parhaiten. Jokaisella on yksilölliset kiihottumisjutut, jotka laittavat kehon nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947783- 374117
- 483670
- 2533308
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442878Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222800Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1452637
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292589