minulle on vaikea saada orgasmi harrastan seksiä ainakin neljä kertaa viikossa mutta en saa orgasmeja voisitteko miten te saatte orgasmeja kiitos!
Vastaukset 6
Miksi olen ymmärtänyt että kaikki ei saakaan sitä orgasmia.monesti orgasmin saamiseen on auttanut kunnon esileikki ennen varsinaista aktia...ja sellanen kunnon esileikki eikä mikään tisun nuolasu ja pillun lipaisu vaan ihan ajan kanssa aistien herättely.itse nautin pitkistä esileikeistä ja olen huomannut että se ainakin antaa paremmat mahdollisuudet naisenkin saada se orgasmi...monesti kokeiltu ja toimivaksi todetti..ei aina satavarmaa mutta enimmäkseen toimii.onko teillä kunnon esileikit vai?
markwell1978 kirjoitti:
Oma kokemus vaan tuo
Ja itsekin enemmän innoissaan ja enemmän kiihottuneessa tilassa kun on kivasti ajan kanssa aisteja herkistetty😙
- löydä-omasi-
Hankaamalla ja hinkkaamalla voi saada, mutta ajatuksen voimalla paremmin. Enemmän fantasioita mukaan toimintaan, niin onnistuu parhaiten. Jokaisella on yksilölliset kiihottumisjutut, jotka laittavat kehon nauttimaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639