Ihmisen manaus tai kirous

77redrum

Haluaisin opetella todella tehokkaan ja väkevän tavan saada vmäisen ihmisen todella murtumaan. Sitten saan nauraa ja ilkkua häntä! Samoin jos joku vain kohtelee tai käyttäyty huonosti, voisi ojentaa tehokkaasti.

Mitä tällaisia on ja mistä niitä voi oppia? Selkeästi on merkkejä ja enteitä, monia olen havainnut, joten muitakin voimia on. Tarvitsisi vain oppia niitä ohjaamaan.

1

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämkylläkiinnostaa

onko tämä yleistäkin. itselle on tapahtunut outoja juttuja. onko oikeasti mahdollista kirota ihminen? kiusaa on monenlaista jossa psykologian avulla saadaan murrettua ihminen kuin ihminen. minua kiinnostaa kuitenkin onko täällä kokemuksia oikeasta kirouksesta. olen työtehtävissä jossa vaikeassa tilanteessa olevat ihmiset pitävät minua mulkkuna. joudun myös viikoittain tekemän ratkaisuja jossa on pakko olla vähän mulkku jos haluat välttää pienet katastrofit. en myös mene itse ojaan muiden mukana olen siis mulkku. ihmiset haluavat minulle pahaa joskus koska olen mulkku. olenko oikeasti mulkku? onko oikeasti mahdollista kirota ihminen? Tilasin juuri alan kirjallisuutta uteliaisuudesta ja huomasin että monet kirjat ja esim tarokortit olivat loppuunmyyty. onko teillä joku noitaneuvosto joka vahtii miten kirouksia langetetaan ja kuka on mahdollinen langettamaan kirouksen? tai voiko kukaan vaan mulkun kohdatessaan langettaa tälläisen kirouksen ja pilata ihmisen elämän jos tämä ihminen on mulkku? onko mulkkujen kiroamiseen omat kirjat? voisin tietysti itsekin langettaa muutaman kirouksen mutta en usko että tämä olisi kovinkaan eettistä edes mulkulta? Mutta mitä voi tehdä jos on mulkku ja epäilee tällaista kirousta? Pitääkö lukea raamattua, katua syntejään, pilata elämänsä, lahjoittaa rahaa, tehdä itsemurha, vaihtaa alaa, lahjoittaa omaisuutensa, kuka päättää ketä joutuu mulkkujen kirjaan? olenko kirottu loppuelämäni koska olen mulkkuepäilty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      15
      4103
    2. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      179
      3320
    3. Ohhoh! Michele Murphy-Kaulanen hämmentää vauvauutisella - Totuus on hieman toisenlainen!

No nyt on aikamoinen "vauva"! Michele Minttu Murphy-Kaulanen on jakanut Instassa "iloisen perhetapahtuman". Lue juttu ja katso kuvat: https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2498
    4. Kiira Korpi ja wanha Pekka

Järjenvastainen suhde, ei mitään tolkkua.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1887
    5. Kuu kaipaa tähtiään...

mutta nalle kaipaa tähtisilmäänsä vielä enemmän. Runoa ei täksi illaksi viel ole, mut toivottavasti pidät tästä laulusta :) olen vähä epävarma onko tä
      Ikävä
      226
      1308
    6. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
      Maailman menoa
      392
      1268
    7. Miksei Martinaa kutsuttu Leppilampi en häihin

Pelättiin varmasti että jos käyttää siellä "äidillisiä otteita" muihin vieraisiin tai nuolee jonkun miehen korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1184
    8. Sanna on aivan sekaisin Venäjästä, auringonpistosko?

Sannan mielestä tavallinen venäläinen ei saisi matkustaa Euroopassa ja käydä katsomassa nähtävyyksiä. Tällä hetkellä hävettää olla suomalainen, niin t
      Maailman menoa
      276
      1166
    9. Kerran vielä...

Minä tiedän ja sinä tiedät...Anteeks omasta puolesta🤗... toivon oikeasti sulle kaikkea hyvää, vaikka viisaasti et toiminutkaan, mutta mä alan olla ta
      Ikävä
      53
      1081
    Aihe