Hamk:n sairaanhoitajan valintakoe 2017

Jännittynyt

Hei!
Tässä olisi ryhmä, jos kaikki jotka ovat päässet toiseen vaiheeseen, eli saanneet kutsua HAMK:ista sairaanhoitajakoulutukseen valintakokeen.
Tietääkö kukaan Millanen se on ? Millasta se on ollu edellisinä vuosina ? Onko jotain ennakkomateriaalia ? Kaikkea mitä tiedätte niin kertokaa!
Kiitos

15

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9099

      Täällä yksi! Millä esivalintakokeen pisteillä saitte kutsun?

    • Jännittynyt

      Ihanaaa!! Joku eees tuli!! Sain pisteitä 37,2.
      Paljon ite sait pisteitä ?

    • Jännittynyt

      Upppp!!

    • Heipparallaaa

      Voi hitto kun jännittää. Kutsu pääsykokeisiin tuli 52 pisteellä. Kiinnostaisi myös tietää noista pääsykokeista jos joku yhtään osaisi kertoa :)

      • Jännittynyt

        Tiekkö yhtään millanen se o ? Mulla ei oo aavistustakaan 🙈🙈


      • Heipparallaaa

        En kyllä yhtään sanoa :/ Toivotaan et joku osaa vähän meille avata :D


      • Jännittynyt
        Heipparallaaa kirjoitti:

        En kyllä yhtään sanoa :/ Toivotaan et joku osaa vähän meille avata :D

        Sama täällä! En tiiä mitä lukisin/harjoittellisin.. 😔😔


    • asdfrert

      Yleensä kaikissa Sote alan kokeissa on matemaattinen osuus eli matikan kertaaminen on aina vain plussaa :) sitten muu osat ovat melkein kaikissa kouluissa eri, olen ollut 3 koulun pääsykokeissa, yhdessä oli psykologin tehtäviä sekä matikkaa ja ryhmä haastattelu toisessa vaan matikan osio ja aineistoessee ja yhdessä haastattelu opettajan kanssa, matikka sekä referointi tehtävä.

      • Jännittynyt

        Ihanaaaaa!! Kiitos tiedosta! Millanen se psykologin ja referointi tehtävä on ? Ja annatko vinkkiä mitä kannattaa harjoitella. Jotkut sanoo et heti kokeessa tarvis osata lääkelaskua ? Onko totta ?


    • Henus

      Hei
      Tietääkö joku saako sähköpostia vaikka ei pääsisi pääsykokeisiin? Kun sain kuitenkin 53 pistettä eikä kutsua ole tullut ja huomenna olisi pääsykoe.....

    • 987jukkuju

      Olin viime vuonna Hamkissa sairaanhoitajan pääsykokeessa. Ensin oli kirjallinen osuus, jossa oli vähän kaikenlaisia tehtäviä, suht helppoja kaikki. Tyyliin sarjakuvien kuvia jotka piti laittaa oikeeseen järjestykseen yms, sitten oli jotain "jatka tätä piirrustusta" -tehtäviä ja jotain lauseen jatkamista, plus sitten helpohkoja matikantehtäviä. Kaikkeen oli joku rajallinen aika, esim 10 minuuttia eikä kuulemma tarkoituskaan ollut ehtiä tehdä kaikkea. Sen jölkeen oli joko henkilökohtainen psykologin haastattelu, jossa keskusteltiin miksi haluaa alalle jne. Viimeisenä oli ryhmätehtävä, jossa aiheena oli keskustella, että millainen meidän hakijoiden mielestä valintakokeen tulisi olla, jos se ei saisi olla sellainen kuin se nykyisin on. Luultavasti siinä siis kuitenkin tarkkailtiin ennemminkin sosiaalisia taitoja ja kuinka ottaa muut huomioon keskustelussa yms.

      • Jännittynyt

        Ihanaaa!! Kiitos paljon tiedosta!


    • Jännittynyt

      Miten meni teillä koe ?

    • Jännittynyt

      Odottelen tuloksia! Mitäs muut ?

    • Tubfi

      Hei. Voiko sanoa joku miten se koe meni? Ja miten siinä sisältyi? Kun itselle on huomenna pääsykoe hamkissa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe