1v tipsu-kääpiövillak mix uros astutukseen / Pirka

JimiHen

1v tiibetinspanielin ja kääpiövillakoiran risteytys urospoika olisi valmiina, jos joku tipsu- tai kääpiövillakoira mix (tai vastaava) tahtoisi pentuja.
Minulla saattaisi olla tuttava, joka olisi valmis ottamaan yhden pennun.
Koira on Ruovedellä. Rokotettu, sirutettu ja ollut terve, olkaluun murtuma ollut, siitä parantunut.
Turkki ei kasva "loputtomasti", kuten villakoiralla, mutta on selästä aika pitkä, n. 15cm. Jalat alhaalta ja kuono leikattu lyhyeksi. Todella hienoinen pehmeä karva, jonka vuoksi hieman "Ransun" näköinen koira :)
Enemmän s-postilla kiinnostuneille, kuvia, yms.

11

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terveystutkimukset

Heippa! Onko pevisa-tutkittu tipsun vaatimusten mukaisesti? Tai onko aikomus? Entä vanhemmat?

• Tutkimusok

Perttivillesakari tutkimus on tehty. Samoin vanhemmille.

• JimiHen

Ei ole aikomusta kaan. Vanhempien tutkimuksista ei ole tietoa. Ovat Virosta. Tuo oli hieman "ohi menevä" kysymys kun kyse ei rotukoirista vaan mix koirista. Tottakai tahdotaan mahdollisimman terveitä yksilöitä, tässä tapauksessa yhdelle olisi jo koti valmiina. Ei pienet koirat saa kuin 1-4 pentua yleensä.
      Mitä väärää siinä on, että pitää hyvää huolta mix-koirista. Minulla on myös paperillinen kääpiövillakoira uros. Valitettavasti sillä oli piilokivekset, leikattu tietenkin. Yhtä hyvin olisin voinut sillä teettää mix-pentueen, jos olisi ollut normaalit kivekset, vaikka onkin paperillinen ja puhdasrotuinen. Aina ei ole kyse pentutehtailusta, jos kyse on toivotuista rakkauslapsista.

• Novoiharmi

Ahaa, no sitten en ole kiinnostunut. Terveystutkimukset tulee tehdä juurikin siksi, että koirista (ja jälkeläisistä) pidetään huolta, sekarotuiset ovat yhtä tärkeitä. Myös suku olisi hyvä olla tiedossa.

• testit_ne_testit

Yhtälailla niillä mikseillä olisi hyvä olla tarkastukset tehty, lonkat kuvattu jne.
        Olisin mahdollisesti ollut kiinnostunut, omalla tipsullani on testit sun muut tehtynä mutta ihan liian arpapeliä jos sulhasella ei ole.

• säälittäväntyperää

Rakkauslapset...herää nyt todellisuuteen sentään XD

• totuuttaon

Että mixeillä ei tehdä tutkimuksia, kun on eri juttu :d Sieltä se pointti sitten tulikin suoraan. Ei väliä mitä tulee, kun rahaa vaan tulee.

• Nyt minulla on profiili, jossa on kuvani ;)

• Hei. Minulla olisi narttu mille ajattelin teettää pennut. Sun uros vois olla sopiva sulho. Asumme Turussa.

• järjenköyhyyttä

Mä mietin vaan, et miks mixata?
      Kun rotukoirat keksittiin jo aikoja sitten XD

• tämäonjärjenköyhyyttä

Niin mutta rotukoirien terveys menee huonoon suuntaan. ''Järjen köyhyyttä'' sairaiden rotukoirien jalostus on sitä. Sekarotuisetkin pitää tutkia, mutta tutkittujen sekarotuisten jälkeläiset ovat luultavasti terveempiä kun toisilleen sukua olevat ''näyttelytähdet''

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8188
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2441
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      38
      2199
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      290
      1894
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1809
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1710
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1535
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1374
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    Aihe