1v tiibetinspanielin ja kääpiövillakoiran risteytys urospoika olisi valmiina, jos joku tipsu- tai kääpiövillakoira mix (tai vastaava) tahtoisi pentuja.
Minulla saattaisi olla tuttava, joka olisi valmis ottamaan yhden pennun.
Koira on Ruovedellä. Rokotettu, sirutettu ja ollut terve, olkaluun murtuma ollut, siitä parantunut.
Turkki ei kasva "loputtomasti", kuten villakoiralla, mutta on selästä aika pitkä, n. 15cm. Jalat alhaalta ja kuono leikattu lyhyeksi. Todella hienoinen pehmeä karva, jonka vuoksi hieman "Ransun" näköinen koira :)
Enemmän s-postilla kiinnostuneille, kuvia, yms.
1v tipsu-kääpiövillak mix uros astutukseen / Pirka
11
594
Vastaukset
- terveystutkimukset
Heippa! Onko pevisa-tutkittu tipsun vaatimusten mukaisesti? Tai onko aikomus? Entä vanhemmat?
- Tutkimusok
Perttivillesakari tutkimus on tehty. Samoin vanhemmille.
- JimiHen
Ei ole aikomusta kaan. Vanhempien tutkimuksista ei ole tietoa. Ovat Virosta. Tuo oli hieman "ohi menevä" kysymys kun kyse ei rotukoirista vaan mix koirista. Tottakai tahdotaan mahdollisimman terveitä yksilöitä, tässä tapauksessa yhdelle olisi jo koti valmiina. Ei pienet koirat saa kuin 1-4 pentua yleensä.
Mitä väärää siinä on, että pitää hyvää huolta mix-koirista. Minulla on myös paperillinen kääpiövillakoira uros. Valitettavasti sillä oli piilokivekset, leikattu tietenkin. Yhtä hyvin olisin voinut sillä teettää mix-pentueen, jos olisi ollut normaalit kivekset, vaikka onkin paperillinen ja puhdasrotuinen. Aina ei ole kyse pentutehtailusta, jos kyse on toivotuista rakkauslapsista.- Novoiharmi
Ahaa, no sitten en ole kiinnostunut. Terveystutkimukset tulee tehdä juurikin siksi, että koirista (ja jälkeläisistä) pidetään huolta, sekarotuiset ovat yhtä tärkeitä. Myös suku olisi hyvä olla tiedossa.
- testit_ne_testit
Yhtälailla niillä mikseillä olisi hyvä olla tarkastukset tehty, lonkat kuvattu jne.
Olisin mahdollisesti ollut kiinnostunut, omalla tipsullani on testit sun muut tehtynä mutta ihan liian arpapeliä jos sulhasella ei ole. - säälittäväntyperää
Rakkauslapset...herää nyt todellisuuteen sentään XD
- totuuttaon
Että mixeillä ei tehdä tutkimuksia, kun on eri juttu :d Sieltä se pointti sitten tulikin suoraan. Ei väliä mitä tulee, kun rahaa vaan tulee.
Nyt minulla on profiili, jossa on kuvani ;)
Hei. Minulla olisi narttu mille ajattelin teettää pennut. Sun uros vois olla sopiva sulho. Asumme Turussa.
- järjenköyhyyttä
Mä mietin vaan, et miks mixata?
Kun rotukoirat keksittiin jo aikoja sitten XD- tämäonjärjenköyhyyttä
Niin mutta rotukoirien terveys menee huonoon suuntaan. ''Järjen köyhyyttä'' sairaiden rotukoirien jalostus on sitä. Sekarotuisetkin pitää tutkia, mutta tutkittujen sekarotuisten jälkeläiset ovat luultavasti terveempiä kun toisilleen sukua olevat ''näyttelytähdet''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488188Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052441Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh382199Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422901894Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681809- 201710
- 241535
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231374- 1001289