Nelipyöräsuuntaus Servon Oy Espoo älä vie sinne

Servon

Vein Servon Oy Espoo eli Motonet korjaamoon autoni nelipyöräsuuntaukseen. Auto oli edellisellä viikolla katsastettu ja erikseen pyydetty katsastusmiestä katsomaan tarkkaan alustan välykset ettei suuntaus menisi hukkaan. Servon Oy löysi kuitenkin 1100 eurolla väljiä niveliä. Kun kerroin että auto on juuri katsastettu ja todettu välyksettömiksi ja kyseiset puslat oli juuri vaihdettu meni vastaukset oudoksi muminaksi ja väljien nivelten paikat muuttuivat puheissa kolmeen kertaan. Olen onneksi itse korjaillut autoja sen verran, että huomasin huijausyrityksen. Firman tapa tuntuukin olevan houkuttelu edullisella suuntaushinnalla ja olemattomien vikojen löytäminen autosta. Vein autoni toiseen paikkaan missä mitään välyksiä alustasta ei löytynyt. Toista kertaa en tule Servon Oy:n palveluksia käyttämään.

8

4614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokkisika

      Samanlaisia kokemuksia Servonista miullaki. Paska firma.

    • Kannattaakorjataitse

      Samalaisia kokemuksia vähän joka liikkeestä. Kun varsinaista vikaa ei löydy niin keksitään muuta jotta saadaa perittyä rahaa. Kerrankin valittelin kuopissa kuuluvista kolinoista. Olin silloin työstressissä ja ajoin lähikorjaamolle. Vaihtoivat iskarit mutta kolina jäi. Myöhemmin kun taas voimaannuin muuhun elämään työn sijaan niin katselin vikaa itse ja raidetangon päät aivan lopussa. Tästä ja parista muusta tapauksesta viisastuneena olenkin päätynyt korjaaman autoja itse.

    • Huijattuk

      Ei sinne kannata autoa viedä. Mä menin tohon lankaan itse Volvon nelipyöräsuuntauksessa. Vaihtoivat hammastangon. Kun pyysin vanhaa tankoa itselleni sitä ei aluksi meinannut löytyä mistään. Lopulta kun en antanut periksi se löytyi. Vein sen tarkastettavaksi kaverille. Vanha tanko oli täysin kunnossa. Soitin firmaan ja kerroin vanhan hammastangon olevan kunnossa. Sanoivat ettei sitä voi tarkastaa ellei ole autossa kiinni ja luuri korvaan...

    • Kesällä 2019 halusin myös tarkistuttaa kulmat Honda crv Soittivat ei voi säätää on välyksiä nivelissä. Antoivat kustannus arvion vähän alle 600 € säätöineen.

      Tänään kävin vuosi katsastuksessa autolla, ei ollut välyksiä nivelissä eikä muuallakaan Katsastus mies kehui vielä auto vm. 2007 tavataan taas vuoden päästä

      Ei jatkoon tämä paja

      • Anonyymi

        Eli sama peli jatkuu. ..


      • Anonyymi

        Hyvä ettet mennyt kusetukseen. Moni menee valitettavasti. Kaveriakin huijattiin Volvon nelipyöräsuuntauksessa 900 uusia niveliä. Nosturilla auto ylös ja kummasti näytti vanhoilta niveliltä kaikki. Kyllähän uuden nivelen erottaa... Valitettaessa uhkailua ja kiroilua... Miksiköhän asiakkaita riittää.


    • Volvo s 80 cm 2008 vietiin ilmastoinnin kompressorien korjaukseen 29.6.2020.maanantaina. 2.7. Torstaina meille soitettiin että moottori ei pyöri käsin ja joutuivat keskeyttämään korjauksen. Ilmoittivat autosta oli kuulunut outoa ääntä ja moottori oli vaurioitunut sisään ajettaessa. Autoa eivät olleet käyttäneet sisäänajon jälkeen. Jako sekaisin moniurahihna mennyt kotelon sisään. Maksajaksi esittivät minua. Korjausarvio 8000€ .pitkän väännön ja väittelyn jälkeen sain auton ulos korjaamolla ja se hinautettiin Olarin Biliaan josta saatiin auton vikakoodit selville ja josta löytyi todisteet auton moottorin käytöstä ilmastoinnin korjauksen jälkeen. Kopressorikin oli joku korjattu vaikka laskussa oli tehdasuusi, lauhdutin oli rustattu kasaan jotta siitä ei ennään saanut selvyyttä oliko ollut tarvetta vaihtaa. Lopulta oli tehnyt vah.ilmoituksen. Vakuutusyhtiö maksoi korjauksen n,8400€ auto seisoi yli 3kk. Kyseessä oli selvä PETOKSENyritys tehtiin siitä rikosilmoitus. Varokaa korjaamoa ,,,,,

      • Anonyymi

        Eli sössivät apulaitehihnan takaisinlaitossa. Se voi poikki mennessään kiilautua jakohihnakotelon läpi alahihnapyörän kohdalta. On tuo kyllä törkeää toimintaa. Hyvä, että rikosilmoitus tehtiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe