Nelipyöräsuuntaus Servon Oy Espoo älä vie sinne

Servon

Vein Servon Oy Espoo eli Motonet korjaamoon autoni nelipyöräsuuntaukseen. Auto oli edellisellä viikolla katsastettu ja erikseen pyydetty katsastusmiestä katsomaan tarkkaan alustan välykset ettei suuntaus menisi hukkaan. Servon Oy löysi kuitenkin 1100 eurolla väljiä niveliä. Kun kerroin että auto on juuri katsastettu ja todettu välyksettömiksi ja kyseiset puslat oli juuri vaihdettu meni vastaukset oudoksi muminaksi ja väljien nivelten paikat muuttuivat puheissa kolmeen kertaan. Olen onneksi itse korjaillut autoja sen verran, että huomasin huijausyrityksen. Firman tapa tuntuukin olevan houkuttelu edullisella suuntaushinnalla ja olemattomien vikojen löytäminen autosta. Vein autoni toiseen paikkaan missä mitään välyksiä alustasta ei löytynyt. Toista kertaa en tule Servon Oy:n palveluksia käyttämään.

8

4932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokkisika

Samanlaisia kokemuksia Servonista miullaki. Paska firma.

• Kannattaakorjataitse

Samalaisia kokemuksia vähän joka liikkeestä. Kun varsinaista vikaa ei löydy niin keksitään muuta jotta saadaa perittyä rahaa. Kerrankin valittelin kuopissa kuuluvista kolinoista. Olin silloin työstressissä ja ajoin lähikorjaamolle. Vaihtoivat iskarit mutta kolina jäi. Myöhemmin kun taas voimaannuin muuhun elämään työn sijaan niin katselin vikaa itse ja raidetangon päät aivan lopussa. Tästä ja parista muusta tapauksesta viisastuneena olenkin päätynyt korjaaman autoja itse.

• Huijattuk

Ei sinne kannata autoa viedä. Mä menin tohon lankaan itse Volvon nelipyöräsuuntauksessa. Vaihtoivat hammastangon. Kun pyysin vanhaa tankoa itselleni sitä ei aluksi meinannut löytyä mistään. Lopulta kun en antanut periksi se löytyi. Vein sen tarkastettavaksi kaverille. Vanha tanko oli täysin kunnossa. Soitin firmaan ja kerroin vanhan hammastangon olevan kunnossa. Sanoivat ettei sitä voi tarkastaa ellei ole autossa kiinni ja luuri korvaan...

• Kesällä 2019 halusin myös tarkistuttaa kulmat Honda crv Soittivat ei voi säätää on välyksiä nivelissä. Antoivat kustannus arvion vähän alle 600 € säätöineen.

Tänään kävin vuosi katsastuksessa autolla, ei ollut välyksiä nivelissä eikä muuallakaan Katsastus mies kehui vielä auto vm. 2007 tavataan taas vuoden päästä

Ei jatkoon tämä paja

• Anonyymi

Eli sama peli jatkuu. ..

• Anonyymi

Hyvä ettet mennyt kusetukseen. Moni menee valitettavasti. Kaveriakin huijattiin Volvon nelipyöräsuuntauksessa 900 uusia niveliä. Nosturilla auto ylös ja kummasti näytti vanhoilta niveliltä kaikki. Kyllähän uuden nivelen erottaa... Valitettaessa uhkailua ja kiroilua... Miksiköhän asiakkaita riittää.

• Volvo s 80 cm 2008 vietiin ilmastoinnin kompressorien korjaukseen 29.6.2020.maanantaina. 2.7. Torstaina meille soitettiin että moottori ei pyöri käsin ja joutuivat keskeyttämään korjauksen. Ilmoittivat autosta oli kuulunut outoa ääntä ja moottori oli vaurioitunut sisään ajettaessa. Autoa eivät olleet käyttäneet sisäänajon jälkeen. Jako sekaisin moniurahihna mennyt kotelon sisään. Maksajaksi esittivät minua. Korjausarvio 8000€ .pitkän väännön ja väittelyn jälkeen sain auton ulos korjaamolla ja se hinautettiin Olarin Biliaan josta saatiin auton vikakoodit selville ja josta löytyi todisteet auton moottorin käytöstä ilmastoinnin korjauksen jälkeen. Kopressorikin oli joku korjattu vaikka laskussa oli tehdasuusi, lauhdutin oli rustattu kasaan jotta siitä ei ennään saanut selvyyttä oliko ollut tarvetta vaihtaa. Lopulta oli tehnyt vah.ilmoituksen. Vakuutusyhtiö maksoi korjauksen n,8400€ auto seisoi yli 3kk. Kyseessä oli selvä PETOKSENyritys tehtiin siitä rikosilmoitus. Varokaa korjaamoa ,,,,,

• Anonyymi

Eli sössivät apulaitehihnan takaisinlaitossa. Se voi poikki mennessään kiilautua jakohihnakotelon läpi alahihnapyörän kohdalta. On tuo kyllä törkeää toimintaa. Hyvä, että rikosilmoitus tehtiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe