Ihmissudet ja niiden todellisuus

SusiHukkat

Hei,

oikeasti ihmissusia ei ole olemassakaan vaikka moni uskoo niiden olevan todellisuutta. Jos ihmissusia olisi olemassa niin olisihan niistä juttua esim uutisissa. Ihmissudet ovat kuvitelmaa kautta aikojen.

12

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hello!
      "Jos ihmissusia olisi olemassa niin olisihan niistä juttua esim uutisissa:"

      Ehkei ne halua uutisiin, koska ovat ihmissusia. Ne eivät kai halua paljastaa olemassa oloaan. En usko että heidän mielestään olisi kivaa joutua uutisiin. Metsästäjät alkaisivat liikkua Täydelläkuulla toivoen löytävänsä/näkevänsä Ihmissuden.
      Ne eivät halua että heitä aletaan etsiä ja alkaisi tulla uutisia "Ihmissudet ovat olemassa."

      Minäkin olen miettinyt että miksi heistä ei ole uutisissa mitään? Niistä lukee netissä kaikenlaista, ihmiset kertovat olevansa ihmissusia, tiedät varmaan koska olet selaillut näitä sivuja(?) Uskon että ihmissusia on olemassa. En häpeä vaikka uskoisin siihen *naurava emoji*

      • SusiHukat

        Luonnollisesti ihmiset uskovat erilaisiin asioihin. Itseasiassa kohtasin ihmissusilauman johon nyt itsekin kuulun.


      • kuljeksivat

        Minulla ei ole mitään syytä uskoa tuollaista, mutta siitä huolimatta pidän silmät auki siellä missä kuljen.


      • vanha_hintti
        kuljeksivat kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään syytä uskoa tuollaista, mutta siitä huolimatta pidän silmät auki siellä missä kuljen.

        Minä pidän perssilmän aina auki.


      • SusiHukat kirjoitti:

        Luonnollisesti ihmiset uskovat erilaisiin asioihin. Itseasiassa kohtasin ihmissusilauman johon nyt itsekin kuulun.

        Hmm..uskoisikohan nyt tuohon?
        Ylempänä sanoit ettei ihmissusia ole olemassa ja nyt kuulut ihmissusilaumaan..
        Mutta olisihan se toosi hienoa, upeaa ja mahtavaa jos kuulut ihmissusi laumaan. Minäkin haluaisin kuulua. Ja varmaan kuulun, tulevaisuudessa :))


      • SusiHukat kirjoitti:

        Luonnollisesti ihmiset uskovat erilaisiin asioihin. Itseasiassa kohtasin ihmissusilauman johon nyt itsekin kuulun.

        Missä


    • ihmiskärpänen

      voi vi**u kun ihmiset on sekopäisiä. Olisi ihan mielenkiinnosta halunnut tietää että miten se olisi fysiologisesti mahdollista? Kertokaapa kajahtaneet tämä minulle. Eli mite onnistut yhdistämään ihmisen ja koiraeläimen dna:n?

      Suljetulle osastolle nämä ihmis rauniot pitäisi viedä, "ihmissusia" ja vampyyreja? kaikkia kaheleita maa päällänsä joutuu kantamaan...

      • Uskovathan ihmiset jumaliinkin ja ovat ihan tosissaan. Mihin voi vetää rajan, kun maa on täynnä olemattoman palvontapaikkoja ja kouluissa opetetaan uskontoa?


    • Ihmesudet

      Kuinka muistaisin lukeneeni saksan ihmissusista joita ilmestyi sodan loppuaikoina ja niitä havaittiin vielä sodan jälkeenkin.

      • lupushomini

        Riippuu kaiketi sodasta. Edellisen maailmansodan lopulla ne "ihmissudet" olivat ihan vain ihmisiä, mutta suurin osa ihmispetomytologiasta oli Saksasta lähtöisin. Ehkä yksi kiinnostavimmista tapauksista on kuitenkin mystinen Gevaudanin peto Ranskassa, joka herättää kysymyksiä vieläkin...


    • vfhumsff

      Kannibalismikin on vain sairaus - muitten pipien joukossa
      - ihmislihaa ruokalistoilla joissakin ravintoloissa myös.

    • Anonyymi

      Meitä on olemassa! Emmä vain halua tulla nähdyiksi tai "kuuluisiksi". Meitä voitaisiin alkaa metsästää ja saalistaa t: Firesky wolf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe