Saatanan mopot

Mersulla

Alkaa jo vituttaa nämä mopo jätkät millonkohan kolahtaa ja sattuu on sankareilla semmoset otteet

37

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokokullilerpahti

      Älä kalkkis vaahtoa, olet itsekkin ollut nuori.

      • vanha.mutta.lihaksikas

        Siinä teinipaska taas uhoaa. Olet varmaan sellainen tyypillinen nykyajan teinipaska eli pitkä luuranko jolla ei ole mitään lihaksia. LOL!


      • EtHaluaTietää
        vanha.mutta.lihaksikas kirjoitti:

        Siinä teinipaska taas uhoaa. Olet varmaan sellainen tyypillinen nykyajan teinipaska eli pitkä luuranko jolla ei ole mitään lihaksia. LOL!

        Vittu ku triggeröidyt helposti hankkiudu hoitoo vitun psykopaatti


    • tumpi

      Osta parempi Mersu!Ei vituta läheskään yhtä paljon,

    • Mopohyvä

      Muuta syrjempään, jos niin ottaa aivoon! Jos valitset asuinpaikaksesi keskustan niin se on vain sopeuduttava ääniin. Se nyt vain on tämmöistä ja kuule kyllä niillä on niitä vihamiehiä ilman sinuakin. Voi poikaparat!

    • PyöräilijäII

      Hei, kompromissin paikka. Minä olen nelikymppinen - ei mopoiluta. Jopoiluttaa kyllä. Ei ole kylläkään Jopo vaan Helkama. Toivokaamme, etteivät he keulisi, he ovat kuitenkin, kuitenkin ja aina lapsia - tyttären/poikien lapsia - lapsenlapsia. Jos keulivat, pitäisivät kypärän päässä. Toivokaamme sitä ja no tietenkään, ei muutkaan turvatoimet olisi pahaksi. Turvaliivit, lannesuojat, kivessuojat (jos on poika) ja tietenkin täysin aito mopo. Ei viritetty. Osaavat nämä nuoret nätistikin olla, kun nätisti pyytää. Omakohtainen kokemus oli, kun pyysin heiltä apua omassa hädänalassani. Niin hienosti auttoivat, kiitos vielä kerran. Ja keulivat sen jälkeen, mutta kypärät oli päässä, muusta en tiedä.

    • kumpipahempaaaa

      Vittu noita ahdasmielisiä juntteja aina riittä, ajelkoot kunhan eivät rötöstele.

      • onneateille

        Pitäähän nuorten antaa olla nuoria ja ajella mopolla. Se on meille vanhemmille ihmksille muutaman sekunnin "kärsimys" kun mopopojat päristävät ohi. Kyllä se kestetään. Hyvä kun kylässä nuoriakin!


    • Mersulla

      Kolhivat vielä minun mersuu kun keulivat

    • nytriittää

      Hei poliisit,hutunniemessä on alatiellä tehopillillä varustettu mopo ajalee yöllä valoitta ja huuvattaa pimeän tultua,ottaakaa se kiinni,jätkä on häirikkö täysin ......

      • sesiitä

        Sama henkilö ajoi myös tänään rälläsi kovaa vauhtia pitkin pitäjiä


    • Pojatovatpoikia

      Pojat on poikia, antaa heidän päristellä. Poliisi ei auta asijaa mitenkään, pojat aina keinot keksivät. Oi kun itsekin olisi nuori vielä..

      • Vanhemmillevastuuta

        Mopopoikien ahkerat puolustajat varmaankin sitten itkua tihrustavat vanhempien kanssa jos jotakin todella pahaa sattuu. Nuorisoa on turhaan paapottu ja kannustettu tähän vastuuttomaan keulimiseen keskellä liikennettä. Nuori voi olla ja nauttia elämästään ilman toisten turvallisuuden vaarantamista. Ei osoita kovin vastuullista toimintaa vanhemmilta jotka kannustavat omia nuoriaan lakia rikkomaan. Miettikää miltä tuntuisi jos oma lapsi kuolisi tässä touhussa. Myötätuntoa ei ainakaan heru jos itse aiheuttaa tahallaan onnettomuuden tai pahimmassa tapauksessa kuoleman. Nythän se meno sitten kiihtyy kun kunnan päättäjät ovat päättäneet muuttaa jälleen kaksisuuntaiseksi terveyskeskukselle menevän tien osan välittämättä turvallisuusnäkökannoista ja koululaisten turvallisuudesta puhumattakaan asukkaiden menetetystä rauhasta. Jos muutos johtuu siitä että kaikki eivät yksisuuntaisen merkkiä tunnista niin voisi suositella autokoulua tai kortin hyllyttämistä. Muutoksen puoltajathan ovat itse setämiehiä jotka eivät kyseisellä alueella asu ja kuntalaisten tai liikennejaoston mielipiteellä ei sitten taaskaan ole mitään merkitystä.
        Kaikenlaiset häiriöt lisääntyivät siinä vaiheessa kun nuorisotalo siirrettiin keskelle kylää. Nuorisolle sopiva paikka olisi entinen kaviaaritehdas. Olisi riittävän syrjässä ja ei haittaisi vaikka "hienosti käyttäytyvä" nuoriso siellä mellastaisi. Voitaisiin lisäksi velvoittaa siivoamaan
        jälkensä (oksennus, tupakantumpit, kaljatölkit ja kuseskellut rakenteet).


      • Kukkahattutäti1
        Vanhemmillevastuuta kirjoitti:

        Mopopoikien ahkerat puolustajat varmaankin sitten itkua tihrustavat vanhempien kanssa jos jotakin todella pahaa sattuu. Nuorisoa on turhaan paapottu ja kannustettu tähän vastuuttomaan keulimiseen keskellä liikennettä. Nuori voi olla ja nauttia elämästään ilman toisten turvallisuuden vaarantamista. Ei osoita kovin vastuullista toimintaa vanhemmilta jotka kannustavat omia nuoriaan lakia rikkomaan. Miettikää miltä tuntuisi jos oma lapsi kuolisi tässä touhussa. Myötätuntoa ei ainakaan heru jos itse aiheuttaa tahallaan onnettomuuden tai pahimmassa tapauksessa kuoleman. Nythän se meno sitten kiihtyy kun kunnan päättäjät ovat päättäneet muuttaa jälleen kaksisuuntaiseksi terveyskeskukselle menevän tien osan välittämättä turvallisuusnäkökannoista ja koululaisten turvallisuudesta puhumattakaan asukkaiden menetetystä rauhasta. Jos muutos johtuu siitä että kaikki eivät yksisuuntaisen merkkiä tunnista niin voisi suositella autokoulua tai kortin hyllyttämistä. Muutoksen puoltajathan ovat itse setämiehiä jotka eivät kyseisellä alueella asu ja kuntalaisten tai liikennejaoston mielipiteellä ei sitten taaskaan ole mitään merkitystä.
        Kaikenlaiset häiriöt lisääntyivät siinä vaiheessa kun nuorisotalo siirrettiin keskelle kylää. Nuorisolle sopiva paikka olisi entinen kaviaaritehdas. Olisi riittävän syrjässä ja ei haittaisi vaikka "hienosti käyttäytyvä" nuoriso siellä mellastaisi. Voitaisiin lisäksi velvoittaa siivoamaan
        jälkensä (oksennus, tupakantumpit, kaljatölkit ja kuseskellut rakenteet).

        Nuorilla sentään ei ole älykkyysosamäärä puolet kengännumerosta.


      • Kukkahattutäti23
        Vanhemmillevastuuta kirjoitti:

        Mopopoikien ahkerat puolustajat varmaankin sitten itkua tihrustavat vanhempien kanssa jos jotakin todella pahaa sattuu. Nuorisoa on turhaan paapottu ja kannustettu tähän vastuuttomaan keulimiseen keskellä liikennettä. Nuori voi olla ja nauttia elämästään ilman toisten turvallisuuden vaarantamista. Ei osoita kovin vastuullista toimintaa vanhemmilta jotka kannustavat omia nuoriaan lakia rikkomaan. Miettikää miltä tuntuisi jos oma lapsi kuolisi tässä touhussa. Myötätuntoa ei ainakaan heru jos itse aiheuttaa tahallaan onnettomuuden tai pahimmassa tapauksessa kuoleman. Nythän se meno sitten kiihtyy kun kunnan päättäjät ovat päättäneet muuttaa jälleen kaksisuuntaiseksi terveyskeskukselle menevän tien osan välittämättä turvallisuusnäkökannoista ja koululaisten turvallisuudesta puhumattakaan asukkaiden menetetystä rauhasta. Jos muutos johtuu siitä että kaikki eivät yksisuuntaisen merkkiä tunnista niin voisi suositella autokoulua tai kortin hyllyttämistä. Muutoksen puoltajathan ovat itse setämiehiä jotka eivät kyseisellä alueella asu ja kuntalaisten tai liikennejaoston mielipiteellä ei sitten taaskaan ole mitään merkitystä.
        Kaikenlaiset häiriöt lisääntyivät siinä vaiheessa kun nuorisotalo siirrettiin keskelle kylää. Nuorisolle sopiva paikka olisi entinen kaviaaritehdas. Olisi riittävän syrjässä ja ei haittaisi vaikka "hienosti käyttäytyvä" nuoriso siellä mellastaisi. Voitaisiin lisäksi velvoittaa siivoamaan
        jälkensä (oksennus, tupakantumpit, kaljatölkit ja kuseskellut rakenteet).

        Mitenkähän Vanhemmillevastuuta on päässyt itse nuoruutensa läpi? Kunta on nimenomaan tuonut nuoret kylän keskelle ja haluaa siitä vielä maksaa ortodoksiselle seurakunnalle!


    • Saatananmersut

      Taitaa olla papparaisella hiekkaa jossain?

    • Rissane

      PV on parempi kuin laiska Mersu

    • antaapalaa

      Juu ei säälitä niitä, jotka itse aiheuttavat sairautensa, esim viinanjuojat, tupakan polttajat, huonon ravinnon syöjät, diabeetikot; näitähän terkkari on pullollaan vrt mopoilla itsensä satuttajat... Sama olisi mennä Alkon oville aamuisin ja näyttää keskaria siellä ainakin alkuviikosta kävijöille kuin mopoilijoille!

      • Dööbi

        No siitäpähä sitte vaan näyttelet, mutta saattaa tulla vihat niskoille yms :)


    • Derbimies69

      Vituttaako ku mersu ei keuli niiku mun mopo

      • homo12343464576567

        mopo leipo eilen, ei pääse tekemään kujeita kylille


    • Kauhullaseurannut

      Kun joltakin räkänokalta kylmiössä patoloki suolet pistää sankkoon sen seurauksena jotta kuka oli kylän suurin apina ja kuoli huimaillessaan mopolla tai pemarin paskalla, niin minä otan kylmän kaljan sen kunniaksi jotta loputkaan eivät oppisi siitä mitään. Kyllä kai tuo viimekesän uhriluku luulisi jotakin jo opettavan, mutta kun ei.

    • juodaanviinaa

      Ja kun seuraava piilojuoppo kuolee viinaan niin minä heitän kuperkeikat! Luulisi jo näiden alkoa käyttävien tietävän, että itse ovat sairautensa aiheuttaneet. En sääli!

    • töiukko33

      Kjeh kjeh piristi työmeihen päeevvee ;))) =)))))))))),,,,,,

    • Mersuhomo

      Hauskaa luettavaa nämä hiekkaperseiden valitukset

      • Kauhullaseurannut

        On sitä hiekka sullakin jossakin muualla kun perseessä, kun homo ajat sen mersun paskan kovalla vauhdilla lepikkoon. Meinaan nokan päällä kun sukulaiset on kerännyt sinun maalliset paskat arkkuun sieltä mesen sisältä imupaperilla.


    • Mersulla

      Ei minun Mersu kulje kovaa se on vanha diiseli ei oo tehoo pysyy auto hallinassa

    • Mersulla

      Ens viikolla käyvä joensuussa mersuja kahtomassa jos vaikka löytys tehokkaampi Mersu niin eivät mopoilla aja ohi

    • EipäSittenMuuta

      Naurettavia ovat sellaiset vanhemmat, jotka viis välittävät jälkikasvunsa käyttäytymisestä. Ovatko mahdollisesti hieman jälkeenjääneitä, vai ihan muuten vaan tyhmiä, laiskoja ja välinpitämättömiä. Todennäköisesti näitä kaikkia!Luulisi että jokainen haluaisi omalle lapselleen parhaat eväät elämään, mutta kun ei!

      Samaiset vanhemmat sitten itku silmässä nyyhkivät lapsostensa haudoilla, miten oli niin huono KOHTALO, että pitikin se nuorielämä päätyä sinne petäjän kylkeen. Siinä vaiheessa ei enää muista kukaan, että olihan siitä nuoren holtittomasta menosta se kylän "kyylä" jo monet kerrat huomauttanut, mutta eipä sitä silloin ylpeyden estäessä oltu onkeen otettu. Sitä saadaan, mitä tilataan, eli maan matosille murkinaa!

      Tiedoksi vaan näille, ei vielä haudoilla itkeneille, ettei se lapsi, eikä nuori siitä pilalle mene, vaikka uskaltaisittekin olla vanhempia niille omille kultamunillenne, ettei sen kylän järkevimmän, välittävimmän ja vastuuntuntoisimman aikuisen tarvitsisi olla se "kyylä". Työstähän se kasvatus tietenkin käy, mutta ei sitä silti voi sälyttää naapureilleen eikä muille kyläläisille.
      Olisikkin pitänyt ensin miettiä ja vasta sitten hommata lapsia, jos ei ole edes valmis huolehtimaan velvollisuuksistaan vanhempana, mutta turhahan se on enää tässävaiheessa ruveta katumaan, kun se "paska on jo housuissa".

    • hyvälläneuvottu

      Käyn joskus lukasemassa näitä juttuja täältä, eikös olisi parempi että kirjoittaisitte paikallislehteen ja aivan asiallisesti, harva taitaa ehtiä ja halutakkaan näille sivustoille, on täällä sen verran härskiä tekstiä, yleensä yön aikaan kirjoiteltua.

    • EipäSittenMuuta

      Riittävän terhakasti ja kaunistelematta kun kirjoittaa, niin kyllä se viesti löytää ne maalinsa. Loppuu se hyssyttely kuten, "pojat ovat poikia" ja "antaa nuorien olla nuoria", sekä "olettehan itsekkin nuoria kerran olleet". Kaikki hokemat täyttä p...aa!!! Tämä tämmöinen p.....n hokeminen vain osoittaa että isäpapat ovat jääneet kehityksessään itse lapsen asteelle, eivät välitä jälkeläisistää sen p....n vertaa, muista kanssaihmisistä puhumattakaan, ja äitinynneröt ovat isän selän takana hiirenhiljaa.

      Kasvattakaa lapsenne, niin naapuritkin kiittää! Ei pitäisi olla rakettitiedettä, eikä ylipääsemätön tehtävä, vai kuinka?

      • Meetöihi

        Huomaa että sulla ei ole koskaan ollut mopoa, saatikka kunnollista nuoruutta. Miten heikko pitää ihmisen olla että antaa mopojen mennä tunteisiin? :)


      • EipäSittenMuuta
        Meetöihi kirjoitti:

        Huomaa että sulla ei ole koskaan ollut mopoa, saatikka kunnollista nuoruutta. Miten heikko pitää ihmisen olla että antaa mopojen mennä tunteisiin? :)

        Mihin tunteisiin? Ei ne mopot minnekkään tunteisiin mene, mutta ne viritettyjen mopojen äänet tunkevat kysymättä korviin. Eikä ole mitenkään mukavaa lukea uutisista niitä rekan alle tai petäjänkylkeen päätyneiden kaahareiden stooreja.

        Työni olen tehnyt ja olen jo eläkkeellä. :)

        Kirjoitukseni löysi sitten maaliin! Hyvä! Taitaa pojanrakkulaa totuus kirvellä, ja se on vieläkin parempi :D

        Kannattaa myös ymmärtää, ettei ne mopot itse sinänsä ketään ärsytä, saati vihastuta. Kyllä se mopojen käyttäjä siitä ihan itse huolen pitää!


    • olklo

      Ajakaa rauhassa talvi tulee vielä.

    • Mersulla

      Anteeksi jätkille kyllä teistä miehiä tulee kannoitte yhden mummon ostokset rollaatoriin kaupoilla.

    • 3123123123123125312

      menkää vittu töihin mersumiehet

      • Heh_ja_Heh

        Vittu töihin? Eikös se ole...?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe