Silloin kun flirttailin sulle

mieheltänaisellekauneima

niin tein sen siksi koska olet mielestäni uskomattoman kaunis. Pahoittelen kun jänistin sen jälkeen...

47

1503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JänistetäänMolemmat

      Niin te varatut usein teette, varsinkin meille varatuille. Mä taisin flirtata takaisin ;)

      • mieheltänaisellekauneim

        En ole varattu ja hänestä en tiedä.


    • Tummamieshän

      Ai olenko? No kiitos... Mutta ei se pitkälle vie jos en sua saa. Mikä on mielentila nyt?

      • mieheltänaisellekauneim

        Kuinka tummasta miehestä kyse?


    • sanoisinäin

      Myöhäistä ei olisi vieläkään mikään.. vaikka tuskin tämä mulle.

      • mieheltänaisellekauneim

        En saa häntä ajatuksistani. Ei voi tietää vaikka olisitkin hän...


      • enminäkäänsaahantä

        Miksi et siis kertoisi tuota hänelle irl:ssä???


      • mieheltänaisellekauneim
        enminäkäänsaahantä kirjoitti:

        Miksi et siis kertoisi tuota hänelle irl:ssä???

        Ei ole yhteyksiä..


    • sanoisinnäin

      Olen hän.

    • Kauankosiitäaikaa

      Kauanko flirttailustasi on aikaa?

      • mieheltänaisellekauneim

        Tapahtui muistaakseni helmi-maaliskuu aikana. Tarkemmin en muista.


    • omiinsilmiinkomea

      Kerro tuo sille toiselle, uskon että jokainen nainen haluaa olla upea mielitiettynsä silmissä ja sama toetysti toistepäin.

    • katseeteenjaylös

      Joo no kato ei se mitään, maailmaan mahtuu kaikenmoisia sekopäitä ja mitä niistä itelleen ressiä ottamaan. Eiköhän tämä homma ole taputeltu. Flirttailevaa kesänjatkoa sulle oman liigas mimmien kanssa. Onnesi odottaa ihan nurkan takana aivan varmasti.

      • mieheltänaisellekauneim

        Oman liigan mimmien?


      • siistääh

        Minkä oman liigan mimmien kanssa, sama minuakin ihmetyttää. Onko tämä aloitus nut naiselta miehelle, mieheltä naiselle vai naiselta naiselle tms. Vitsit näitä provoja.


      • Aikatörkeää
        siistääh kirjoitti:

        Minkä oman liigan mimmien kanssa, sama minuakin ihmetyttää. Onko tämä aloitus nut naiselta miehelle, mieheltä naiselle vai naiselta naiselle tms. Vitsit näitä provoja.

        Varmaan tarkoitti rumaa tai vastaavaa.


      • dfhdhdhghd

        Ei ollu multa avaus mutta ohi on, johan sen sanoin. Sekopäistä, no jääköön sanomatta...


      • EnOleAloittaja

        Mitä tarkoitat sekopäisellä?


      • Mrgigolou

        Ootko sä se blondi jonka naama on niin ruma että rupesi oksettamaan kun sua joutui välillä katsomaan. Hyi helvata :D


      • Huujop

        Minusta alkoi tuntumaan vahvasti että kommenttisi sekopäisyydestä ja oman liigan mimmeistä oli minulle. En ymmärrä miksi olen mielestäsi sekopää? Pahoittelen jos flirttailuni sai sinut noin vihaiseksi. Ota ihan rauhassa ja vietä hyvä elämä. :)


      • Älyhoiii
        Huujop kirjoitti:

        Minusta alkoi tuntumaan vahvasti että kommenttisi sekopäisyydestä ja oman liigan mimmeistä oli minulle. En ymmärrä miksi olen mielestäsi sekopää? Pahoittelen jos flirttailuni sai sinut noin vihaiseksi. Ota ihan rauhassa ja vietä hyvä elämä. :)

        Ei varmaankaa sulle!


    • xbbcjjjn

      Missä tämä flirttailu tapahtui?

      • mieheltänaisellekauneim

        Baarissa tapahtui..


    • yökkklkk

      Juu taisit olla se lyhyt silmälasipäinen oksetus. Hyiii vittu.

      • pieninaiseksi

        Eihän 172cm ole lyhyt.


      • mieheltänaisellekauneim

        Auts.. minkäs näölleni ja pituudelleni voin...


      • Yökkkllkkl
        mieheltänaisellekauneim kirjoitti:

        Auts.. minkäs näölleni ja pituudelleni voin...

        Pysy kaukana. Vitun rumilus yökkkk.


      • hdhtdhtd
        Yökkkllkkl kirjoitti:

        Pysy kaukana. Vitun rumilus yökkkk.

        Katsopa itseäsi peilistä se toinenkin kerta ja katso läheltä. Mitä näet? Aivan. Onko oikeasti varaa paljonkin avautua, mieti sitä!


      • yökkkölkl
        hdhtdhtd kirjoitti:

        Katsopa itseäsi peilistä se toinenkin kerta ja katso läheltä. Mitä näet? Aivan. Onko oikeasti varaa paljonkin avautua, mieti sitä!

        Ällöttää rumat miehet.


      • hdhtdhtd
        yökkkölkl kirjoitti:

        Ällöttää rumat miehet.

        Samoin rumat naiset! Varsinkin sellaiset jotka niin tyhmiä etteivät itse edes tajua olevansa sellaisia!


    • Henkisestikärsivä

      Tästä ketjusta voi lukea raa'an todellisuuden ajattelutavoista. Kaunis ajatus meni täysin puihin. Oletteko naiset noin pinnallisia oikeasti?

      • teretulemasttodellisuus

        On ellet ole joku komea adonis jolla iso muna ja paljon rahaa :)


      • tupeksijathittoon

        Kyllä me ollaan. Ihan niinkun tekin miehet olette niitten huorittelujenne kanssa.


    • mieheltänaisellekauneim

      En aio enää ikinä flirttailla kellekään...

      • IhminenIhmiselle

        Älä nyt vaan usko tuollaisia sairaita, katkeria ihmisiä!! Täällä on paljon normaalejakin ihmisiä, jotka purkaavat ikävää tai muuta tunnetta kirjoittamalla sekä keskustelemalla. Täällä kuka vaan voi anonyymina purkaa pahaa oloaan kirjoittamalla Ihan P....S ...AA toiselle, tuntematta toista. Ei täällä kukaan toisen ihmisyyttä arvosta! Arvosta sinä itseäsi! Aloituksesi oli kaunis ja olisin itse naisena onnellinen jos joku minua kaipaisi ja olisin jäänyt hänen mieleensä! Nyt selkä suoraksi ja paljaat pakarat noille mollaajille!!!


      • Kalleville81

        Jos minulle olisi flirttailtu ja jänistetty sen jälkeen,en juuri arvostaisi sellaista pakojänistä.En arvosta tuollaista aloitusta tunnustuksineen.Miksi härnäisin ketään naista turhaan?Yrittäisin loppuun asti.


      • IhminenIhmiselle

        Kuule poikanen, ei kaikki miehet ole vielä tässä minunkaan iässäni ( oletan 81 syntymävuotesi) ole niin rohkeita! Ja osa flirttaa taas vaikka ei mitään haluakkaan. Täällä sinun on helppo ohjeistaa ja höpötellä, mutta oikeassa elämässä, kun tunteet ovat heränneet ja jännittää. On ehkä puntaroitava asioita ja tekemisiään!


      • Kalleville81

        Ikäsi on ihan sama.Jos flirttaa ja tekee aloituksen,niin onhan se helvetin vittumaista hommaa jollei yritä muuta.Sehän on pelleilyä naisten kustannuksella!Mitä vittua!!!


    • flirtti-mies

      Minä ainakin nuorena miehenä flirttailen kaikille naisille arjen piristykseski. Siristelen silmiä tai heitän kunnon katsekontaktit. Ei se ole kuin piristystä arkeen :)

    • Altavastaajaa

      Kerran itsekin töissä flirttailin eräälle blondille. Helmikuussa. Mutta eihän minulla olisi ikinä mitään mahdollisuuksia häneen.

      • sivustakysyyn

        Mistä päin?


      • Altavastaajaa
        sivustakysyyn kirjoitti:

        Mistä päin?

        Lähellä Turkua :)


    • Voijuutas

      Saa kai sitä ruma ihminenkin flirttailla 😁

    • voivoiteitänaiset

      Kuinkakohan moni flirttaili helmi-maaliskuussa jollekin naiselle. Veikkaan että todella moni. Ja silti jotkut vastaa ihan tunteella 😀

      • tunteellanekinkutenap

        Ja pari miestäkin jos et huomannut.


    • mitätykkäätte

      Chisun hiuksista? Onko teistä kovinkin cooli? Musta ne on mauttomat, varsinkin edestä.

    • San_Pel

      En ole kaunis edes kasvoiltani, vaan arkisen näköinen
      PITKÄ ja LAIHA harakka.

      - kalpean sinertävä iho,
      -pienet tiskiveden väriset silmät,
      -pysty nenä,
      - leveät hartiat ja kapealantio kuin miehellä
      -Isot jalkaterät: kengät kokoa 40

      Mutta omistan sut Timo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe