Oulun Leipomokauppa Tuirassa

Poikotoin_tuulaa

Onko kukaan asioinut kyseisessä liikkeessä? Mitä piditte? Itse olen pari kertaa käynyt ja itse kauppias vaikuttaa aika päälle käyvältä, tuputtaa ja pitää jotenkin asiakasta tyhmänä. Joskus tuntuu tuotteiden kehuminen menevän jo yli. Mielipiteitä muilta? Itse en enää asioi kyseisessä liikkeessä.

23

4709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boikottiinmyös

Aivan uskomattoman päällekäyvää ns. "Torimyyntiä" itse kauppiaalta, mutta kivoja myyjätyttöjä kyllä oli kun itse kävin pari kuukautta sitten. Vaan on semmoinen omistaja kyllä että ei toiste tarvitse mennä..

• RaksaRauno

Sieltä saa hyviä ja halpoja kaakeleita.

• käymistila

ikinä en ole käynyt. enkä käy

• polakkaaputkeen

Kauppiasta en halua panetella, mutta myyjätyttöjä senkin edestä.
      Itse kauppias yritti panna halvalla minua.

• yrittänyttälaitetaan

kuin halvalla yritti?

• Eisinne

Eipä tuo kuulemma palkanmaksukaan oikein kyseisellä kauppiaalla onnistu, sillä niin suuri vaihtuvuus henkilökunnassa..

• valituussimus

Oululainen on ilkeä aina kun mahdollista. Se on asiakaspalvelua!

• Eli85

Kävin tänään Leipomokaupassa hakemassa pullaa ja ai että oli namia voihin tehtyjä pullia, oon tyytyväinen.

• Pameliina

Ihana paikka, maistuvat leivonnaiset ja sympaattiset myyjät! Keittokin maittavaa, taidan nytkin lähteä sinne:)

• Asioinkeskustassavaan

No en. Paikkaan on hankala parkkeerata auto eikä muutenkaan tule siinä keskustassa liikuttua, kun siinä pyörii liikaa epämääräisennäköistä narkkariporukkaa.

• Vadelmavene

Erm... Siinä samalla kadulla on vilkas bussipysäkki. Onks ne bussiin menevät siis niitä narkkareita? Mä kuljen jalan, mutta näyttää aina olevan vapaita parkkeja autoille siinä leipomon edessä. En oo kokenut tuputtamista. Sanon vaan mitä haluan, maksan ostokset ja lähden veke. Puhutaankohan me samasta kadusta ees :D

• Bassokitara

Kyseisessä liikkeessä on vaihtunut myyjä vuonna 2017 ja nykyinen omistaja on tosi kiva, eikun kaikki sinne asioimaan!

• Anonyymi

Missä koko leipomokauppa on tilat on tyhjillään.

• Anonyymi

Eihän siinä tosiaan ole kunnon parkkipaikkoja, niin kuin joku totesikin. Joskus tulee netistä jotain ihan vahingossa ärräpakettina ja nouto siitä ärrältä. Pakko silloin asioida alueella.

Tuo kadunpätkä on täynnä vetelehtiviä nuoria miehiä ja "kaupankäyntiä", joten välttelen ihan viimeiseen saakka asioimista alueella.

• Anonyymi

Purkivat vuokra sopimuksen leipomokaupalta
      Nyt kuitenki ikkunassa myytävänä tai vuokrataan

Harmi

• Anonyymi

Niinpä. Tiedäthän mikä on vuokrasopimuksen purkamisen ja irtsisanomisen ero? Mutta se edellinen kauppias se vasta tyhymä akka on...

• Anonyymi

Vuokrasopimukset puretaan, kun laskut jää maksamatta.

• Anonyymi

On loppunut. Käsittääkseni jo muutama vko sitten. Merikosken taskun itäpuolella oleva leipomokauppa ei ole enää vähään aikaan toiminut. Lopetti ehkä joskun toukokuun aikana (2019).

• Anonyymi

Nyt on eri omistaja, joka tosi ihana ja sydämellinen nuorehko nainen! Myllytiellä joen lähellä nykyään, numeroa en nyt muista.

• Anonyymi

Sama omistaja on ollut vuodesta 2018 tähän päivään asti. Omistaja on tosi mukava nuori nainen. Merikoskenkadulta muuttivat kuulemma pois kun ei ollut hyvä tila. Nykyään kyseinen kauppa sijaitsee edelleen Turiassa, elokuvakeskus Starin lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama omistaja on ollut vuodesta 2018 tähän päivään asti. Omistaja on tosi mukava nuori nainen. Merikoskenkadulta muuttivat kuulemma pois kun ei ollut hyvä tila. Nykyään kyseinen kauppa sijaitsee edelleen Turiassa, elokuvakeskus Starin lähellä.

Tarkoitinkin että eri emäntä kuin viestiketjun alussa se päällekäyvä!

• Anonyymi

Hanna lähihoitaja ei tee töitään.

• Anonyymi

Leipomokauppa Myllytie 2 , nuori mukava nainen mäi laskiaspullat , nam ..
      Hieman piilossa on myymälä .
      Käykääpäs ostoksilla .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe