Onko kukaan asioinut kyseisessä liikkeessä? Mitä piditte? Itse olen pari kertaa käynyt ja itse kauppias vaikuttaa aika päälle käyvältä, tuputtaa ja pitää jotenkin asiakasta tyhmänä. Joskus tuntuu tuotteiden kehuminen menevän jo yli. Mielipiteitä muilta? Itse en enää asioi kyseisessä liikkeessä.
Oulun Leipomokauppa Tuirassa
23
4709
Vastaukset
- Boikottiinmyös
Aivan uskomattoman päällekäyvää ns. "Torimyyntiä" itse kauppiaalta, mutta kivoja myyjätyttöjä kyllä oli kun itse kävin pari kuukautta sitten. Vaan on semmoinen omistaja kyllä että ei toiste tarvitse mennä..
- RaksaRauno
Sieltä saa hyviä ja halpoja kaakeleita.
- käymistila
ikinä en ole käynyt. enkä käy
- polakkaaputkeen
Kauppiasta en halua panetella, mutta myyjätyttöjä senkin edestä.
Itse kauppias yritti panna halvalla minua.- yrittänyttälaitetaan
kuin halvalla yritti?
- Eisinne
Eipä tuo kuulemma palkanmaksukaan oikein kyseisellä kauppiaalla onnistu, sillä niin suuri vaihtuvuus henkilökunnassa..
- valituussimus
Oululainen on ilkeä aina kun mahdollista. Se on asiakaspalvelua!
- Eli85
Kävin tänään Leipomokaupassa hakemassa pullaa ja ai että oli namia voihin tehtyjä pullia, oon tyytyväinen.
- Pameliina
Ihana paikka, maistuvat leivonnaiset ja sympaattiset myyjät! Keittokin maittavaa, taidan nytkin lähteä sinne:)
- Asioinkeskustassavaan
No en. Paikkaan on hankala parkkeerata auto eikä muutenkaan tule siinä keskustassa liikuttua, kun siinä pyörii liikaa epämääräisennäköistä narkkariporukkaa.
- Vadelmavene
Erm... Siinä samalla kadulla on vilkas bussipysäkki. Onks ne bussiin menevät siis niitä narkkareita? Mä kuljen jalan, mutta näyttää aina olevan vapaita parkkeja autoille siinä leipomon edessä. En oo kokenut tuputtamista. Sanon vaan mitä haluan, maksan ostokset ja lähden veke. Puhutaankohan me samasta kadusta ees :D
- Bassokitara
Kyseisessä liikkeessä on vaihtunut myyjä vuonna 2017 ja nykyinen omistaja on tosi kiva, eikun kaikki sinne asioimaan!
- Anonyymi
Missä koko leipomokauppa on tilat on tyhjillään.
- Anonyymi
Eihän siinä tosiaan ole kunnon parkkipaikkoja, niin kuin joku totesikin. Joskus tulee netistä jotain ihan vahingossa ärräpakettina ja nouto siitä ärrältä. Pakko silloin asioida alueella.
Tuo kadunpätkä on täynnä vetelehtiviä nuoria miehiä ja "kaupankäyntiä", joten välttelen ihan viimeiseen saakka asioimista alueella. - Anonyymi
Purkivat vuokra sopimuksen leipomokaupalta
Nyt kuitenki ikkunassa myytävänä tai vuokrataan
Harmi- Anonyymi
Niinpä. Tiedäthän mikä on vuokrasopimuksen purkamisen ja irtsisanomisen ero? Mutta se edellinen kauppias se vasta tyhymä akka on...
- Anonyymi
Vuokrasopimukset puretaan, kun laskut jää maksamatta.
- Anonyymi
On loppunut. Käsittääkseni jo muutama vko sitten. Merikosken taskun itäpuolella oleva leipomokauppa ei ole enää vähään aikaan toiminut. Lopetti ehkä joskun toukokuun aikana (2019).
- Anonyymi
Nyt on eri omistaja, joka tosi ihana ja sydämellinen nuorehko nainen! Myllytiellä joen lähellä nykyään, numeroa en nyt muista.
- Anonyymi
Sama omistaja on ollut vuodesta 2018 tähän päivään asti. Omistaja on tosi mukava nuori nainen. Merikoskenkadulta muuttivat kuulemma pois kun ei ollut hyvä tila. Nykyään kyseinen kauppa sijaitsee edelleen Turiassa, elokuvakeskus Starin lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama omistaja on ollut vuodesta 2018 tähän päivään asti. Omistaja on tosi mukava nuori nainen. Merikoskenkadulta muuttivat kuulemma pois kun ei ollut hyvä tila. Nykyään kyseinen kauppa sijaitsee edelleen Turiassa, elokuvakeskus Starin lähellä.
Tarkoitinkin että eri emäntä kuin viestiketjun alussa se päällekäyvä!
- Anonyymi
Hanna lähihoitaja ei tee töitään.
- Anonyymi
Leipomokauppa Myllytie 2 , nuori mukava nainen mäi laskiaspullat , nam ..
Hieman piilossa on myymälä .
Käykääpäs ostoksilla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752