nyt apua! huomenna pitäs kysyy terkkarilta et pääsisinkö osastolle... syynä olis vakava itsetuhosuus ja itsemurhayritykset, masentuneisuus ja paniikkihäiriö.. päästääköhä tolla osastolle? vai vaatiiko pahemman hädän? en periaattees turhan takii haluu terkkarille mennä enkä todellakaa liiottele sen takii et pääsisin osastolle ... help?!
APUA!! OSASTOLLE?!
ongelmainen
4
280
Vastaukset
Toivottavasti kysyit! Silloin pitää kysyä, ja kysyä uudestaan jos ei kuunnella.
- AlexDeLarge
Voisi kuvitella et noi itsemurhsyritykset lähettäis sut kyllä johonki suicidewatchiin, varsinki tohon paniikkihäiriöön yhdistettynä. Kannattanee kuitenkin tosiaan itse vaatia sitä, jos näkisit tän asian tarpeelliseks. Tuskin rupeavat uhkapelaamaan, kun ihmishenki on vaarassa.
Tsemii- AlexDeLarge
Voi paska, olikin vanha viesti :D
Pääsiköhän OP suljetulle? AlexDeLarge kirjoitti:
Voi paska, olikin vanha viesti :D
Pääsiköhän OP suljetulle?OP, operator. Tai overpowered.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732834Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781126