Hei, olisiko joku käyttänyt moista laitetta, jolla siis pitäisi saada negatiiveista siirrettyä kuva PC:lle.
Vai vaatiiko se kuitenkin väliin SD-kortin ja vasta sitten siitä PC:lle?
DIGITNOW Film Scanner
4
231
Vastaukset
Tuo toimii sekä kortilla, että koneeseen kytkettynä. Jos paljon käyttää, niin luulisi kortille skannaamisen olevan nopeampaa. Laadusta en voi sanoa mitään. Olisin äärimmäisen varuillani tuollaisen kanssa. Kirjastoissa usein voi skannata dioja ilmaiseksi.
- Jaakko_M
Kiitos tiedoista! Minulla on kyse kinofilmeistä, olen kytkenyt laitteen PC:n USB-porttiin, mutta mitään kuvaa ei siirry PC:lle. Laitteen mukana oleva manuaali ei kerro mitään muuta kuin, että "kytke kaapeli USB-porttiin". Netistä en vielä ole löytänyt vastausta kysymykseeni, mutta jatketaan, ehkäpä asia joskus selviää.
Jaakko_M kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Minulla on kyse kinofilmeistä, olen kytkenyt laitteen PC:n USB-porttiin, mutta mitään kuvaa ei siirry PC:lle. Laitteen mukana oleva manuaali ei kerro mitään muuta kuin, että "kytke kaapeli USB-porttiin". Netistä en vielä ole löytänyt vastausta kysymykseeni, mutta jatketaan, ehkäpä asia joskus selviää.
Kokeile muistikortin kanssa. Sen pitäisi toimia varmemmin.
- kuuuukkeli
Yleensä tarvitset jonkun ohjelman, jolla teet skannauksen. Esim. irfanviewssä File-Select Scan/TWAIN Source ja sitten File-Aquire/Batch scanning.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815