En tiedä onko mulla joku 50v villitys mutta tulee huorailtua salaa eri miesten kanssa eri paikoissa.
Salaan tämän elämäni perheeltäni, olen hyvin toimeentuleva nainen. On nuorta ja vanhaa, kaikenlaista. On salatreffejä ja päivätreffejä ruokiksella. Olen jotenkin addiktoitunut seksiin, en ihmisiin. Mietin vain sitä jännitystä ja kiellettyä hedelmää:)
Huorailua nykyään
8
1339
Vastaukset 8
- Tepaterska
Tuttu tilanne itse kaipaan sexiä koko ajan useamman naisen kanssa
- Tuttutie
Aloittaja on tuskin ainoa kypsempi nainen jolla moinen villitys, uskoakseni teitä on melko paljon. Halu tuntea toisen alaston vartalo omaa vasten hyväillä, nauttia.
Hävetköön se mies, joka ei kiimaista naista auta! Siitä on minullekkin tullut himo.
- Henkka1111
Missäs päin vaikutat, saanko meili osoitteen?
- Henkka1111
Vittu mikä turhautunut MUNATON mulkku. Syntynyt löylykauha perseessä.
Missäpäin asustelet? Voisin tulla nussimaan. Olen 18v mies ;)
- LauriPorvoosta
Mulla kai on joku 60v kullitus kun mulla on samat oireet. Olen 58 ja vaimo 48, ja seksiä harrastetaan 3-4 kertaa viikossa mutta sekään ei mulle oikein riitä. Melkein joka viikko on käytävä vieraissa..... auttakaa nyt hyvät naiset.
ps. JA IHAN ILMAN LÖYLYKAUHAA!!!!!- äähähäää
Työnnä löylykauha perseeseen kaappihomo runkkari
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479