Hei, yritin löytää Nina Kallion ja Ritva Ryynäsen yhteystiedot, tuloksetta. Kaikkea muuta löytyy googlettamalla, mutta ei oikeita yhteystietoja. Saisinko vinkkiä, kiitos.
Nina Kallio ja Ritva Ryynänen
17
692
Vastaukset
- tiedänkyllä
täältä poistetaan etsi googlen kautta, sieltä läytyy,
- ap_kysyjä
kaikkea potaskaa saa sitä kautta, laitatko viestinä tanssivarvas_at suomi24.fi, kiitos
- olisinantanut
ap_kysyjä kirjoitti:
kaikkea potaskaa saa sitä kautta, laitatko viestinä tanssivarvas_at suomi24.fi, kiitos
sinun sähköposti ei ole käytössä
- ap_kysyjä_vastaa
olisinantanut kirjoitti:
sinun sähköposti ei ole käytössä
Jo vain on, at-merkki on kirjoitettu auki eli tanssivarvas_ ja suomi24.fi. Kiitos, jos autat
- xxxxxcc
Laitoin sinulle sähköpostia
- ohoijjaa
sinun sähköposti ei toimi, tuli tämänlainen ilmoitus: Virheellinen lähetys
Viestin lähettämisessä osoitteeseen [email protected] ilmeni tilapäinen häiriö. Gmail yrittää lähettää viestiä vielä 46 tunnin ajan. Saat ilmoituksen, jos viestin lähetys ei onnistu lainkaan.
- ap_odottelee
Nosto
- hiemanetsin
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13375257/keskiyo-ja-nina-kallio, tuolta löytyy osoiteet
- typeryyttä
Kallion ja keskiyön tiedot löytyy topicista keskiyö ja Kallio. Tänne kun ei voi laittaa enää tietoja kun ne poistetaan heti ihan kui seriffiä vituttais kaikki näkijät, otas iisimmin etkä poista sitä katjua kun se on näinkin kauan ollut, mutta silloin oli eri seriffi näitä valvomassa. Kaiken muun poistaa paitsi kalajoesta kertovat jutut
- järkyttymyt
nässä topiceissa saa haukkua mielinmäärin näkijöitä, muutamaa lukuunottamatta, hyvät kketjut on sin. olli kalajoen, se oitäisi poistaa laae aikayksikön, kuinka monta tobicia siit on óllut ja mitän ei ole sensuroitu, mahtaa seriffillä olla joku suhde kalakojeen
- lämmintäkesääkaikille
samaa mieltä, eikö tämä palsta on sitä tarkoituksella että myös ne mistä saa osoitteet. Kalajoesta on vaikka ollut mutama topic eikä mitään sensuroida tai poisteta. Ne topicit jossa näkijä haukutaan milläkin verukkeella ja suurin osa on sontaa, täällä on montaa hyvää aloitusta ja pyydetty ainostaan positiivista palautetta, mutta joillakin on lukemisen ymmärtämisessä vikana koska yleensä näkijän jälkeen tulee hirvittävä p***a ryöppy. Kalajoesta on ollut monta eri topicia ja ne annetaan olla täällä. se on totta että toisilla nökijöillä on hyvä suhde ja toisilla ei tulkinnat osu, voi johtua energia kentästä tai asiakas jännittää kovasti sekin tukkii enenrgiaa.
Yksi asia mitä ihmettelen että täällä kaivetaan esiin tälläisiä kuin v.2004 kirjoituksia, koitetaan pysyä tässä päivässä
- Noinaavaan
Omalla kohdallani on olllut onni löytää ns. oikea näkijä jo vuosikummeniä sitten. Näkee aina olinpa iloinen tai surullinen. Näitten vuosien aikana muistan yhden asian joka ei ole kertomuksestaan toteutunut. On nähnyt polun jonka valitsin vaikka varoitti, ns vapaa tahto? Näki myös parile ystävättärelleni ihan nappiin. Toisaalta, olen myös soitetellut ellämäni aikana noin viidelle kymmenelle 0700 näkijälle. Näistä kaksi on nähnyt tulevaa. Kukaan ei ole koskaan sanonut minulöe etten mäe sinulle. Mutta kun kerrottu ei ole toteutunut olen saamut tosi paljon erilaisia selityksiä mm. energiat tukossa, mieli on muuttunut jollakin henkilöllä, joku joskus kertoi että oli saanut vastauksen sismmästäni ettei näin käy. No kyllä aidon näkijän erottaa, lopetin 0700 numeroihin soittelun kun totesin että ei ole näkijöitä. Selityksiä sitäkin enemmän, eli luutavasti aika moni on kokenut saman kuin minä näissä soitteluissa. Luulen että hyvin harvalla niitä positiivisi kokemuksia loppupeleissä löytyy. Sinänsä hyvin ikävää mutta eiköhän niitä oikeitä näkijöitä ole hyvin harvassa, joista oikeasti voi sanoa että näkevät oikeasti ilman höpölöpön selityksiä.
- tYyTyVäInEn2017
Suosittelen kyllä Kallion Ninaa, minulle ja myös mitä ystäväpiiri on kertonut niin paikkansa pitää. Siksi ei mainostele, jos on tarkoitus että hänet löytää niin löytää kanssa. Kannattaa katsoa tuota topicia niin siitä löytää osoitteen, ellei sitäKIN ole poistettu.
- aurinkooooo
Olen ollut Kallion asiakkaana jo muutaman vuoden ja aijon olla jatkossakin. Minun tulkinnat on pitäneet paikkansa, ehkä kuukauden kahden heittoja ollut, mutta asiat ovat tapahtuneet kyllä. Häneen saa pitää yhteyttä koko tulkinnan ajan ja aina hän on valmis auttamaan ja siitä auttamisesta hän ei ota lisäkorvausta.
- tyytyväinenmä
Minulla on Ninasta myös hyviä kokemuksia-
- ihhmevilunkia
aurinkooooo kirjoitti:
Olen ollut Kallion asiakkaana jo muutaman vuoden ja aijon olla jatkossakin. Minun tulkinnat on pitäneet paikkansa, ehkä kuukauden kahden heittoja ollut, mutta asiat ovat tapahtuneet kyllä. Häneen saa pitää yhteyttä koko tulkinnan ajan ja aina hän on valmis auttamaan ja siitä auttamisesta hän ei ota lisäkorvausta.
En usko vaikka kallioo niin kehuttaisi, en ole kokeillut enkä kokeile. kuka sähköpostiennustaja mukamas on luotettava ja ilman rahaa vai mikä lisäkorvaus sitten onkaan, auttaa vielä pitkänkin aikaa? en usko että kukaan.
- vatupatu
ihan paskoja molemmat, nääkin on kokeiltu.. ei siis mitään näe kuin satuja ja satuja..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133