Nina Kallio ja Ritva Ryynänen

Tiedoton_taidoton

Hei, yritin löytää Nina Kallion ja Ritva Ryynäsen yhteystiedot, tuloksetta. Kaikkea muuta löytyy googlettamalla, mutta ei oikeita yhteystietoja. Saisinko vinkkiä, kiitos.

17

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedänkyllä

      täältä poistetaan etsi googlen kautta, sieltä läytyy,

      • ap_kysyjä

        kaikkea potaskaa saa sitä kautta, laitatko viestinä tanssivarvas_at suomi24.fi, kiitos


      • olisinantanut
        ap_kysyjä kirjoitti:

        kaikkea potaskaa saa sitä kautta, laitatko viestinä tanssivarvas_at suomi24.fi, kiitos

        sinun sähköposti ei ole käytössä


      • ap_kysyjä_vastaa
        olisinantanut kirjoitti:

        sinun sähköposti ei ole käytössä

        Jo vain on, at-merkki on kirjoitettu auki eli tanssivarvas_ ja suomi24.fi. Kiitos, jos autat


      • xxxxxcc

        Laitoin sinulle sähköpostia


      • ohoijjaa

        sinun sähköposti ei toimi, tuli tämänlainen ilmoitus: Virheellinen lähetys
        Viestin lähettämisessä osoitteeseen [email protected] ilmeni tilapäinen häiriö. Gmail yrittää lähettää viestiä vielä 46 tunnin ajan. Saat ilmoituksen, jos viestin lähetys ei onnistu lainkaan.


    • ap_odottelee

      Nosto

    • hiemanetsin
    • typeryyttä

      Kallion ja keskiyön tiedot löytyy topicista keskiyö ja Kallio. Tänne kun ei voi laittaa enää tietoja kun ne poistetaan heti ihan kui seriffiä vituttais kaikki näkijät, otas iisimmin etkä poista sitä katjua kun se on näinkin kauan ollut, mutta silloin oli eri seriffi näitä valvomassa. Kaiken muun poistaa paitsi kalajoesta kertovat jutut

    • järkyttymyt

      nässä topiceissa saa haukkua mielinmäärin näkijöitä, muutamaa lukuunottamatta, hyvät kketjut on sin. olli kalajoen, se oitäisi poistaa laae aikayksikön, kuinka monta tobicia siit on óllut ja mitän ei ole sensuroitu, mahtaa seriffillä olla joku suhde kalakojeen

      • lämmintäkesääkaikille

        samaa mieltä, eikö tämä palsta on sitä tarkoituksella että myös ne mistä saa osoitteet. Kalajoesta on vaikka ollut mutama topic eikä mitään sensuroida tai poisteta. Ne topicit jossa näkijä haukutaan milläkin verukkeella ja suurin osa on sontaa, täällä on montaa hyvää aloitusta ja pyydetty ainostaan positiivista palautetta, mutta joillakin on lukemisen ymmärtämisessä vikana koska yleensä näkijän jälkeen tulee hirvittävä p***a ryöppy. Kalajoesta on ollut monta eri topicia ja ne annetaan olla täällä. se on totta että toisilla nökijöillä on hyvä suhde ja toisilla ei tulkinnat osu, voi johtua energia kentästä tai asiakas jännittää kovasti sekin tukkii enenrgiaa.
        Yksi asia mitä ihmettelen että täällä kaivetaan esiin tälläisiä kuin v.2004 kirjoituksia, koitetaan pysyä tässä päivässä


    • Noinaavaan

      Omalla kohdallani on olllut onni löytää ns. oikea näkijä jo vuosikummeniä sitten. Näkee aina olinpa iloinen tai surullinen. Näitten vuosien aikana muistan yhden asian joka ei ole kertomuksestaan toteutunut. On nähnyt polun jonka valitsin vaikka varoitti, ns vapaa tahto? Näki myös parile ystävättärelleni ihan nappiin. Toisaalta, olen myös soitetellut ellämäni aikana noin viidelle kymmenelle 0700 näkijälle. Näistä kaksi on nähnyt tulevaa. Kukaan ei ole koskaan sanonut minulöe etten mäe sinulle. Mutta kun kerrottu ei ole toteutunut olen saamut tosi paljon erilaisia selityksiä mm. energiat tukossa, mieli on muuttunut jollakin henkilöllä, joku joskus kertoi että oli saanut vastauksen sismmästäni ettei näin käy. No kyllä aidon näkijän erottaa, lopetin 0700 numeroihin soittelun kun totesin että ei ole näkijöitä. Selityksiä sitäkin enemmän, eli luutavasti aika moni on kokenut saman kuin minä näissä soitteluissa. Luulen että hyvin harvalla niitä positiivisi kokemuksia loppupeleissä löytyy. Sinänsä hyvin ikävää mutta eiköhän niitä oikeitä näkijöitä ole hyvin harvassa, joista oikeasti voi sanoa että näkevät oikeasti ilman höpölöpön selityksiä.

    • tYyTyVäInEn2017

      Suosittelen kyllä Kallion Ninaa, minulle ja myös mitä ystäväpiiri on kertonut niin paikkansa pitää. Siksi ei mainostele, jos on tarkoitus että hänet löytää niin löytää kanssa. Kannattaa katsoa tuota topicia niin siitä löytää osoitteen, ellei sitäKIN ole poistettu.

      • aurinkooooo

        Olen ollut Kallion asiakkaana jo muutaman vuoden ja aijon olla jatkossakin. Minun tulkinnat on pitäneet paikkansa, ehkä kuukauden kahden heittoja ollut, mutta asiat ovat tapahtuneet kyllä. Häneen saa pitää yhteyttä koko tulkinnan ajan ja aina hän on valmis auttamaan ja siitä auttamisesta hän ei ota lisäkorvausta.


      • tyytyväinenmä

        Minulla on Ninasta myös hyviä kokemuksia-


      • ihhmevilunkia
        aurinkooooo kirjoitti:

        Olen ollut Kallion asiakkaana jo muutaman vuoden ja aijon olla jatkossakin. Minun tulkinnat on pitäneet paikkansa, ehkä kuukauden kahden heittoja ollut, mutta asiat ovat tapahtuneet kyllä. Häneen saa pitää yhteyttä koko tulkinnan ajan ja aina hän on valmis auttamaan ja siitä auttamisesta hän ei ota lisäkorvausta.

        En usko vaikka kallioo niin kehuttaisi, en ole kokeillut enkä kokeile. kuka sähköpostiennustaja mukamas on luotettava ja ilman rahaa vai mikä lisäkorvaus sitten onkaan, auttaa vielä pitkänkin aikaa? en usko että kukaan.


    • vatupatu

      ihan paskoja molemmat, nääkin on kokeiltu.. ei siis mitään näe kuin satuja ja satuja..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe