Sortuvat talot

Annaliini33

Hei
Näin unta, että olin jossain ulkomailla ja aloin ottamaan valokuvaa vanhoista rakennuksista.
Otin kuvia jossain myös vanhan rakennuksen sisällä sellaisen kaaren alla.
Kun aloin ottaa kuvia alkoivat kaikki rakennukset sortua.
Lähdin juoksemaan toiseen suuntaan pois päin sortuvista rakennuksista, mutta tajusin, että sortuvat kappaleet tulevat sen rakennuksen päälle jossa olin ja tajusin, että jään niiden alle ja koko rakennus missä olin sortuu myös päälleni.
Ymmärsin, että kuolen sinne ja jäin odottamaan litistymistäni.
Siihen heräsin.

4

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sortuvatalo

      Olisi ihana saada tähän uneeni tulkinta <3
      Kiitos jo etukäteen <3

    • Huojuvatalo

      Voisiko joku ihana tulkita?
      Luin, että romahtava talo tarkoittaisi niin kuin romahtavaa terveyttä :(

    • ForestGodPan

      Ei tarkoita välttämättä romahtavaa terveyttä. Annoit tuossa unessa mahdollisesti pelolle vallan. Ajattelit ehkä nopeasti, että jospa se sortuukin? Ja sitten se sortui, koska ajattelit niin. Ajatukset toteutuvat unimaailmassa.

      Unissa huomataan selkeästi, miten toiveet ja toisaalta pelot toteutuvat, eli ehkä opimme vähitellen lisääntyvää mielen hallintaa? Jos ei annakaan mielenliikahdukselle valtaa, täs tapaukses romahtamisen ajatus, voi unen suuntaa muuttaa?

    • Hengitystieinfektio

      ForestGodPan kiitos sinulle tuosta vastauksestasi! <3
      En muista tarkkaan päivää milloin tuon unen näin, mutta terveyteni on nyt oikeasti todella romahtanut :(
      Taisin olla jo silloin kipeänä, kun näin unen.
      Olin 5 viikkoa kauhean taudin kourissa.
      Se alkoi ihan kamalalla kurkkukivulla jota seurasi pään- ja silmiensärky, lihaskrampit, lihaskivut, kuume, nuha joka loputtuaan muuttui nielussa valuvaksi limaksi jota kesti ainakin 2 viikkoa (olo liman vuoksi ihan hirveä), painon tunne rinnassa sekä selänpuolella hartioissa, hengitysvaikeudet ja kauhea yskä!
      Lääkärissä kävin, kun olin ollut kipeänä 3 viikkoa.
      Otettiin sydänfilmi, verikokeet, röntgenkuvat jne
      Kaikki kokeet oli ok, mutta verenpaineet oli pilvissä 204/115(niille ei tehty mitään. Käskettiin vain seurailla!).
      Lääkäri sanoi, ettei tähän ole lääkettä, kun tauti on viruksen aiheuttama.
      Melkein 2 viikkoa meni vielä tästä lääkärikäynnistä, että olin kunnossa.
      Olin onnellinen, että tauti vihdoin hävisi 5 viikkoa, kun sitä olin potenut ja olin lopenuupunut.
      Lähdin 2 viikoksi lomalle ja huokaisin, että sain itseni kuntoon juuri sitä ennen.
      Loma meni hienosti, mutta 2 päivää ennen kotiinpaluuta kurkkukipu ja ihan kauhea yskä palasivat!
      Tulin kotiin 20.5 ja olen siitä asti potenut taas tätä samaa tautia!!
      Olen käynyt 2 kertaa lääkärissä, eikä mitään ole tehtävissä.
      Sain verenpainelääkkeet (tämä lääkäri sanoi, että ne on näillä paineilla HETI määrättävä), mutta virukselle ei voi tehdä mitään.
      Tulehdusarvo vain nousee pikkuhiljaa ylöspäin ensin 10, sitten 22 ja nyt 25 ja yleiskunto on laskenut, kuin lehmänhäntä :(
      Olen siis sairastanut nyt yhteensä (2viikon tauko poisluettuna) 8VIIKKOA!
      Olen todella väsynyt :(
      Sain kuulla puhelimessa hoitajalta, että lääkäri oli kirjoittanut minulla olevan hengitystieinfektion (tätä minulle ei kukaan aiemmin kertonut)
      Tätäkö uneni tiesi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe