Sortuvat talot

Annaliini33

Hei
Näin unta, että olin jossain ulkomailla ja aloin ottamaan valokuvaa vanhoista rakennuksista.
Otin kuvia jossain myös vanhan rakennuksen sisällä sellaisen kaaren alla.
Kun aloin ottaa kuvia alkoivat kaikki rakennukset sortua.
Lähdin juoksemaan toiseen suuntaan pois päin sortuvista rakennuksista, mutta tajusin, että sortuvat kappaleet tulevat sen rakennuksen päälle jossa olin ja tajusin, että jään niiden alle ja koko rakennus missä olin sortuu myös päälleni.
Ymmärsin, että kuolen sinne ja jäin odottamaan litistymistäni.
Siihen heräsin.

4

3326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sortuvatalo

Olisi ihana saada tähän uneeni tulkinta <3
      Kiitos jo etukäteen <3

• Huojuvatalo

Voisiko joku ihana tulkita?
      Luin, että romahtava talo tarkoittaisi niin kuin romahtavaa terveyttä :(

• ForestGodPan

Ei tarkoita välttämättä romahtavaa terveyttä. Annoit tuossa unessa mahdollisesti pelolle vallan. Ajattelit ehkä nopeasti, että jospa se sortuukin? Ja sitten se sortui, koska ajattelit niin. Ajatukset toteutuvat unimaailmassa.

Unissa huomataan selkeästi, miten toiveet ja toisaalta pelot toteutuvat, eli ehkä opimme vähitellen lisääntyvää mielen hallintaa? Jos ei annakaan mielenliikahdukselle valtaa, täs tapaukses romahtamisen ajatus, voi unen suuntaa muuttaa?

• Hengitystieinfektio

ForestGodPan kiitos sinulle tuosta vastauksestasi! <3
      En muista tarkkaan päivää milloin tuon unen näin, mutta terveyteni on nyt oikeasti todella romahtanut :(
      Taisin olla jo silloin kipeänä, kun näin unen.
      Olin 5 viikkoa kauhean taudin kourissa.
      Se alkoi ihan kamalalla kurkkukivulla jota seurasi pään- ja silmiensärky, lihaskrampit, lihaskivut, kuume, nuha joka loputtuaan muuttui nielussa valuvaksi limaksi jota kesti ainakin 2 viikkoa (olo liman vuoksi ihan hirveä), painon tunne rinnassa sekä selänpuolella hartioissa, hengitysvaikeudet ja kauhea yskä!
      Lääkärissä kävin, kun olin ollut kipeänä 3 viikkoa.
      Otettiin sydänfilmi, verikokeet, röntgenkuvat jne
      Kaikki kokeet oli ok, mutta verenpaineet oli pilvissä 204/115(niille ei tehty mitään. Käskettiin vain seurailla!).
      Lääkäri sanoi, ettei tähän ole lääkettä, kun tauti on viruksen aiheuttama.
      Melkein 2 viikkoa meni vielä tästä lääkärikäynnistä, että olin kunnossa.
      Olin onnellinen, että tauti vihdoin hävisi 5 viikkoa, kun sitä olin potenut ja olin lopenuupunut.
      Lähdin 2 viikoksi lomalle ja huokaisin, että sain itseni kuntoon juuri sitä ennen.
      Loma meni hienosti, mutta 2 päivää ennen kotiinpaluuta kurkkukipu ja ihan kauhea yskä palasivat!
      Tulin kotiin 20.5 ja olen siitä asti potenut taas tätä samaa tautia!!
      Olen käynyt 2 kertaa lääkärissä, eikä mitään ole tehtävissä.
      Sain verenpainelääkkeet (tämä lääkäri sanoi, että ne on näillä paineilla HETI määrättävä), mutta virukselle ei voi tehdä mitään.
      Tulehdusarvo vain nousee pikkuhiljaa ylöspäin ensin 10, sitten 22 ja nyt 25 ja yleiskunto on laskenut, kuin lehmänhäntä :(
      Olen siis sairastanut nyt yhteensä (2viikon tauko poisluettuna) 8VIIKKOA!
      Olen todella väsynyt :(
      Sain kuulla puhelimessa hoitajalta, että lääkäri oli kirjoittanut minulla olevan hengitystieinfektion (tätä minulle ei kukaan aiemmin kertonut)
      Tätäkö uneni tiesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      517
      4800
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      74
      3306
    3. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      149
      1626
    4. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      26
      1576
    5. 17-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä

Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais
      Kotka
      33
      1437
    6. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1344
    7. Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."

Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1153
    8. Olet mun herkkä kohta

Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen
      Ikävä
      59
      1049
    9. Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?

Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.
      Ikävä
      73
      1005
    10. Kaipaan ja ikävöin sua

Your📱 ends with 8.
      Ikävä
      58
      998
    Aihe