Saako Canon SX40 liitettyä ulkoisen mikrofonin?
Canon SX40 mikrofoni?
3
126
Vastaukset
- Nikonisti_______minäkin
Ei taida olla. Ja sen takia kannattaa jättä ostamatta canoni, kun jättävät laittamantta halpoihin malleihin tuollaisia yksinkertaisia halpoja juttuja, joka hankaloittaa käyttöä. Paskaa politiikkaa. 7dmarkii olisi kaivannut kääntyvää näyttöä ja 4k. 80d olisi kaivannut 4k videoa. 5d mk4 4k video on käyttökelvotonta jne.
- ei-riitä-rahkeet
Jospa noissa kameroissa kun ei ole sitä 4K:ta tai muuta suurresoluutioista videota se poisjättäminen tehdään hyvästäkin syystä, eli että kameran rahkeet ei siihen muuten riitä.
- Canonisti______minäkin
Ainoa keino on erillinen äänentallennin. Vaatii hiukan töitä jälkikäsittelyssä ja sen, että muistaa aina klaffin, kun kuvaa.
Zoomilla on esimerkiksi ihan hyviä tallentimia.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/47891/ddstk/Zoom-H2N-stereotallennin-viidella-mikrofonikapselilla
Itse en käyttäisi tuollaista superzoomia kuitenkaan tuohonkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741