Rotta tai jopa rottia Voikkaalla. Kämpissä käydään keskellä päivää ja yöaikana poltellaan häkkivarastoja.
Hätävarjelunliioittelu
7
1894
Vastaukset
Minun tarvitsi lukea 3:een kertaan että ymmärsin kyseessä olevan asuntojen (kämppä), eikä ravintolan Pohjoisesplanadilla. Kämpissä kävi komisario Palmukin ihan virka-aikana ja ilman etsintälupaa.
- enoleropotti
Kuka kaahasi poliisia moottoripyörällä karkuun?
- Noeppiite
Nisti mä vaan oon joten älkää mua kiusatko kun oon nisti vaan
- knjhiuy75r
Missä tämä hieno mies nyt istuu ja miksi?
- Viisaseläin
Luulin, että kysymys on rotista. Siis niistä haittaeläimistä.
En ihmettelisi, sillä olen nähnyt isoja avokompostikasoja tonteilla.
Mm. Tuuskarintiellä. Niissä on lämmin asustaa rottaperheiden ja siellä on ruoaksi matoja, etänoita, koppakuoriaisia j.n.e. Kuivuuskaan ei häiritse, sillä paksun rojukasan alla on aina kosteaa ja lämmintä. Talvikin kiva viettää lämpimässä.
Kouvolassa on omanlaisensa ympäristömääräykset eikä rottia pelätä. Onhan maailmassa pahempaakin tietysti....
Tai eihän Kouvolassa kyllä rottia tietenkään ole. Moterni kaupunki. - Anonyymi
Ylösnousemus
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768