Auto ei lähtenyt kuin starttisumulla käyntiin(tulpat kuivat) vähän matkaa ajoa,--> sammui lisäsin bensaa tankkiin n. 3l, toimi kotiin saakka. Kummallakin kerralla otin varoiksi akun irti toimempiteiden ajaksi, mittari lupaa puolta tankkia, jonka pitäisi paikkansa kyllä pitää. Roskia tankissa?
Nissan sunny n14 1.4 k kat ei käynnisty
55553333444
5
428
Vastaukset
- Teknotango
Autossa siis mekaaninen bensapumppu.
Vuosimalli 91 ja bensapumppu vaihdettu juuri, sekä iso bensan suodatin - Mitätahansa
Tankin mittaus hajoaa yleensä niin, että ei näytä alle puolen tankin tilavuuksia lainkaan, vaan aina 50% tai yli. Tankissa voi olla vettä tai roskia - tai sitten siellä ei ole bensaa. Onko tankissa alipainetta kun avaat korkin?
- Degrade
Kyllä se tyylikkäästi sihahtaa avattaessa.
- jätäkorkkiraolleen
Ei pitäsi sihahdella, korkki ei päästä korvausilmaa tankkiin...
- Coffeemaracat
Kyllä siellä oli noin 33l bensaa, pitää tarkistaa, onko jokin suodatin tai letku tukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343