Hei! Oon 9-luokalla ja mulla oli eilen pääsykokeet lähihoitajaksi. Osaan ihan helposti kaikki perus allekkainlaskut, mutta siellä oli silleen, että piti täydentää puuttuvat paikat. En tajunnut sitä yhtään ja paperi jäi melko tyhjäksi. Muut laput tuntui suht helpoilta. Osaisiko joku kertoa kuinka paljon se yksi lappu vaikuttaa? Ja mitä tarkoittaa ne osa alueet? Että jos jostakin osa alueesta saa alle 2 pistettä, niin mistään osa alueesta ei kerry pisteitä. Stressaa ihan kauheasti pääsenkö sisään, koska olen todella kiinnostunut alasta. Ja pilasko matikka kaiken. Mulla on kuitenkin 8-9 matikan numero toikkarissa.
Lähihoitajan pääsykokeet
Lähihoitajaksihakeva
2
160
Vastaukset
- Alottaja
Eikö kukaan tiedä??
- Piude88
Ne katsoo kokonaisuutta siellä kokeissa ;) Itse hain aikanaan lähihoitajaksi (v.02) ja ylä-aste toikkarin vitosen matikalla :D Itsekin olin sormi suussa silloin niissä pääsykokeessa juurikin matikan tehtävien kanssa, mutta tulin kuitenkin valituksi :) Ehkä petrasin muissa osioissa ja osoitin tarvittavaa kiinnostusta alalle muissa osioissa. Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665623Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512956- 312133
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191743- 121735
- 171657
- 181479
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121456- 481456
- 91413