Joko sait tarpeeksesi

Viestejäsiodotellenm

No missä nyt mennään? Pitääkö taas jotain tehdä kun napsautat sormia? Vai olenko taas unohtanut kertoa oikeat asiat? Kuinka paljon tarvitset tätä esitystä vielä kanssani? Alan väsyä sun temppuiluihin. Ihan totuuden voin sanoa että sain paskaa niskaan sulta kunnolla. Tiedän esityksesi syyn. Ethän piru vie voi kostaa enään etkä pysty tätä saamaan menemään tahtosi mukaan. Tiedän sun olevan raivon partaalla kun en ollutkaan kertonut kuten kuvittelit. Kai nyt sen huomasit mitä yritin saada sulta? Se olisi riittänyt hyvin. Kysy edes miten menee? Mulla olisi hyvä vastaus sulle jos halua jatkaa esitystä. Nyt kun ei tarvitse pelätä sitä että sinä kertoisit. Voit muuten kokeilla jos haluat kuulet varmasti mitä se tietää. Olen pitkään odotellut tapahtuvaksi. Mitään ei ole tullut kun on rauhallinen ja oma itsensä. Vieläkin mietin sun sitä viestiä mitä sillä yritit? Ihan mielenkiinnosta kysyn halusitko sen kaveriksi puhtaasti vai olisitko kertonut totuuden meistä? Sinä iltana kun näin sen olin järkyttynyt ja paniikissa. Keksin tarinan. Mun onni kun omapuhelin rikki. Ja ne sun vannomiset mitä et ole koskaan tehnyt. Arvaa että oli pokassa pitämistä. Olet yksinkertainen tai kuten yleensä naiset uskot liikaa. En tiedä kummasta sulla kyse. Kiitos ja kumarrus kun olet ollut niin pitkään hiljaa. Varmaan taas kun sun teppuiluja haluat jatkaa lähetät jälleen viestiä? Sitten kun rohkaistut ottamaan oikeat asiat esille voi huoletta kaverina jatkaa muutoin en.

8

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseoletsetyperä

      Nyt minäkin vastaan kun näen osin tutun tilanteen tapahtuneen. Jos nyt olisit se niin tässä sulle vastaus. Myönnän että olin vuoksesi sinilmäinen täysin. Uskoin sinun tuossa iässä osaavasi hoitaa oikein. Eihän me kumpikaan oltu rehellisiä eihän? Joten turha on tätä mun niskaan laittaa. Nyt kun aikaa kulunut yritän ymmärtää mitä tapahtui. Toisaalta hyvä kun poistit kun ja jos sekin on yhtä sairas kuin sinä olisin saanut teidät molemmat päälleni. Sillä ei ole merkitystä mitä tietää. Eipä ole häirinnyt minua millään lailla. Ole rauhassa en aijo sekaantua enempää. Olen helpottunut kun asiat ovat kohdallani kunnossa. Sinähän olet se joka narsistina otat yhteyttä. Osaan jo varoa sun viestejä. Katsotaan nyt mitä teet. Et itsekkään vastaa oikeisiin juttuihin.

    • hyvinmatkittu

      Trollille kymppi plus.

    • Vastaannytmolemmille

      kun hoituu tässä samalla. Kusettajia olitte molemmat, että siinä mielessä täysin sopivia toisillenne. Molemmat valehteli toisilleen minkä ehti, sellaista se kai tosi rakkaus sitten on, onneksi ei ole tuollaiseen osaa eikä arpaa. Molemmat pyöritti useita samaan aikaan ja toisilleen leikkivät olevan ainokaisia ja vaativat uskollisuutta nuo mustasukkaiset omistajaluonteet. Ei pelkoa, että olisin noin sairas, enkä voi koskaan yltää tasollenne, en liioin haluakaan, sillä haluan jotain aivan muuta kuin leikkiä toisten ihmisten tunteilla. Että olkaa molemmat ihan rauhassa, olen kuin en tietäisi mitään, sillä teoistanne joudutte aikanaan tilille ihan jossakin muissa sfääreissä.

    • sairastavälillä

      Jonkun aikaakin palstaa seurattuuaan pystyy hyvin havaitsemaan miten trollit poimii täällä hajanaisia tietoja sieltä täältä ja yhdistää sitten omiksi kokonaisuuksiksi.
      Ketään ei voi varsinaisesti tunnistaa, mutta selviä henkilöhyökkäyksiä on. Itseäni hieman kiusaa se, että kirjoittelen kuitenkin muita loukkaamatta tosin ajatuksia välillä suitsien ja samalla jollakin on hirmu tarve hyökkiä ja laitella pahantahtoisia kirjoituksia. Täällä ei voi jättää ketään, täällä ei voi pettää ketään eikä oikeastaan rakastaakaan, mutta miksi ei voisi edes luoda parempaa mieltä muille. On sanottu, että some on nykyajan kiusaamisväylä ja aika raukkamainen ja henkisesti varmaan haavoittuvin. Voit hyökkiä puskista, hieman vihjailla kuitenkaan paljastamatta itseäsi. Lapsellista toimintaa tekijältä aivan kuin sen hyväksyjiltä. Ehkä empaattisuus on tuollaisilta ihmisiltä jo tyystin kadonnut.

    • muutkanavat

      Tämä ei ole henkilökohtainen kirjeenvaihtokanava. Aloittajat kirjoittaa henkilökohtaiseen tyyliin niin kakkii sataa niskaan.

    • Cvbbvc

      Kysynpä nyt uteliaisuuttani että mitä viestiä tarkoitat?

    • Uskookentahtoo

      Niin voidaanko sanoa kokeneensa tuollaista toiselta? Kuka siis omii nämä jutut? Varmaan osalle on täyttä totta tapahtuneet asiat. Mutta kun irl on niin vaikeaa. Varsinkin jos luottamus mennyt ja valehtelua ollut ei sitä saa sanottua päin naamaa? Täällä vihjailla toiselle ja toinen taas omien jutut kun tunnistaa samoja juttuja tapahtuneessa itselle. Ei näistä voi mitään päätöksiä elämässään tehdä sehän on selvä. Toki kysyä voi mutta yleensä se todellisuus ei ole sama.

    • TiedoksiEdelleenM

      Tämäkään aloitus ei ole minulta, vaikka M oletkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6239
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      526
      3739
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      187
      3581
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2794
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2509
    6. 285
      2210
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1593
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      109
      1488
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe