Tarvitsisi tehdä pari Abloy avainta, mutta missä on lukkoliike, onko sekin jo lopettanut?
Vastaukset 6
- Avaimeton
Rautiassa tekevät.
- aploiavvain
Rautalammilla Nesteellä tekövät myös aploi avvaimia
- Tuttutuoksu
Mutta mitenkä käy kiveksille pyörällä ajaessa? Miten ne liikkuu? En osaa kuvitella vaikka kuinka ajattelen. Mihin asettuu sitten peenus? Mieleni askartelee näinkin arkisissa asioissa ja tietymättömyys vaivaa minua. Heräilen öisin nykyään sama kysymys mielessä.
- Peenisliikkuu
...Olet hulvaton...
- Tuttutuoksu
Minulla on paljonkin kysymyksiä liittyen ihmisen anatomiaan, lähinnä kuinka eri elimet asettuvat eri tilanteissa ja toiminnoissa, kuinka ne liikkuvat suhteessa toisiinsa, voiko asentoja jotenkin estää muotoutumasta tietynlaisiksi jne.
En nyt kuitenkaan esitä arkaluonteisia kysymyksiäni enempää suurelle yleisölle, etten häpäise itseäni tietymättömyydellänikään.
Tulen vielä jollakin Forumilla pohdiskelemaan erinäisiä ilmentymiä, kunhan aika on kypsä siihen. Ollaan kuulolla. - Lukittusielusiellä
Kuopijossa on montaki lukkoliikettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162416Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381501Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6431016- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686