Älä usko mitä luet , ajankulua kaikki:) ei paljon totuutta missään .
Chat keskustelut
17
280
Vastaukset
- Amenamor
Jeesus kuitenkin on ikiaikainen tie, totuus ja elämä!
- kukamitähäh66
Kuka on jeesus ?
- Stalintutumpi
Eiks ateistivanhempas päästäny sua ussanopetukseen vai eiks vaan tarttunut mitään muistijälkiä?
- kukamitähäh66
Stalintutumpi kirjoitti:
Eiks ateistivanhempas päästäny sua ussanopetukseen vai eiks vaan tarttunut mitään muistijälkiä?
Ussan opetus , mitä se on ? Jokainen uskoo mihin haluaa en vain ole koskaan kuullut tuosta tyypistä varsinkin jos kyse on näistä taruolennoista niin ei kiinnosta .
- Sivistyksenpuutetta
Siis et voinu vaan sanoa että ne koulut jäi aikoinaan käymättä :)
- kukamitähäh66
Sivistykseni perustuu peruskoulun,lukion ja korkeakoulun opintoihin ,jatko-opinnot suoritin saksassa , yksi aihealue oli teologia ja sen antama mielikuvat nykypäivän yhteiskunnassa sekä harhaoppisuus ja uskonnon monimuotoisuus , en missään ole tavannut tai kohdannut jeesusta muissa kuin joissain kirjoissa jossa häntä kuvaillaan kaikkivaltiaan "pojaksi" , en milloinkaan ole kenenkään kuullut tavanneen "häntä" tai todistavan "hänen" olemassaolostaan pitäviä todisteita , eli edelleenkin kysyn kuka tai mikä on jeesus , todista minulle sen olemassaolo sekä mitä hän tekee työkseen , olemattomiin en usko .
- oliko-tämä-järkytys
jotkut ovat toistakymmentä vuotta esittäneet sätissä valitsemaansa virtuaalipersoonaa. he ovat pysytelleet roolissaan. tämä on tyhmemmille käsittämätöntä, että joku haluaa käydä sätissä vain tappamassa aikaa. sätti on heille viihdyke. virtuaalihahmon tarkoitus on ensisijaisesti pysytellä anonyymina. ei haluta sättiporukoita omaan elämään. heidän mielestään virtuaalipersoonana esiintyvä valehtelee. :D
- Omaitsenivain
20 vuotta on pitkä aika vetää roolia, ehkä he eivät ole vetäneet roolia vaan olleet omat itsensä, hyvässä ja pahassa. Silti tahtomatta tapailla ketään vain pitää sätti keskustelu paikkana.
- eirooleja
Minulla on yks rooli oma itsesi
- niinkerta
minulla on vain yksi nikki. muu on venkoilua ja valehtelua.
- useinuudella
Tällä palstalla on esitetty monta kertaa kysymys , MITÄ HAITTAA SIITÄ ON JOS ON MONTA NIKKIÄ ? Siihen ei löydy perusteltua vastausta eikä mitään muutakaan selitystä , meillä on valinnan vapaus ja vapaa yhteiskunta , tottakai se harmittaa stalkkaajaa jos ei pysty tunnistamaan vaan aina arvaamaan kuka kukin on , kerroppa miksi on mahdollisuus luoda useampi nikki jos sitä ei saisi käyttää ?
- Yksinikkisyysköhyve
Sanokaapa nyt aivan rehellisesti ilman kieroiluja tai selittelyjä että kuinka monta onnellista, avointa, rentoa ja riitelemätöntä yksinikkistä kukaan tietää? Kun on yhtä harvinainen sellainen kun kevään tullen pihan perällä sulamaton lumiukko.
- Ei.niin.harvinaistakaan
Kyllä minä olen havainnut muutamia vakaita yksinikkisiä. Samalla nikillä tulevat aina chattailemaan ja ovat ihan sopuisia ja kiertävät taitavasti riittilanteet.
- näinkoin
Sellaiset henkilöt joilla on yks nikki , on rehellisempiä kuin ne joilla on monta nikkiä ja samalla monta persoonaa, näin olen itse kokenut , monta valhetta on tullut eteeni ,sellaiselta jolla monta nikkiä.
- Roskanikit
Yleensä nickiä vaihdetaan kun maa alkaa polttaa jalkojen alla ja halutaan häivyttää entisen sättipersoonan aikaansaannokset hämärään. Toisille se on tapa lakaista ongelmat maton alle ja jatkaa elämäänsä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
- MONinikkinen
Vipit eli roskanikit juuri näin tekevät , ei mitään oikeata elämää vain chat ja ainiaasti chat , nyt onkin KIVAA koska he kiemurtelevat chatin sulkeuduttua ja irvailevat täällä valenikillä .
- niskarokit
Siis vähä niinkuin vaikkei ihan kuin velkasaneeraus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897856
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954135- 682682
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751712Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641518
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070