RAPPUSIIVOOJAT !

Mariutti

Käykö teillä koskaan niin, että jos teillä on monta saunaa pestävänä päivän aikana, niin ette vaan kerkeä siivota kaikkia saunoja kunnolla?
Olen ollut rappusiivoojana nyt 2vkoa ja ihmettelen vaan miten ihmeessä kerkeän kun mulla on aina yhtenä päivänä yhteensä 10 saunaa siivottavana plus raput ja pesutuvat :( jouduin sitten viimeksi tehdä niin että parista saunasta pyyhin vaan hanat ja puhdistin lattiakaivot ja moppasin pukuhuoneen,mutta lauteita ja pesuhuoneen lattioita en kerennyt pesemään ollenkaan;(
Inhottavaa olla "epärehellinen" mutta en vaan voi keretä siinä ajassa...

10

2360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirveäätyötä

Normaalia siivousalalla, oli kyse mistä tahansa yrityksestä. Itse olen joutunut kanssa samaan tilanteeseen monta kertaa.

Kerran minulla oli alueena aamuvuorona koulusiivous . Piti siivota liikuntasali, pukuhuoneet, 10 vessaa, käytäviä, rappukäytäviä, terveydenhoitajien ja kuraattorien huoneita ym. Lisäksi piti vielä laittaa pyykit koneeseen ja kuivamaan. Työaika oli 2 tuntia, kello 6.00-8.00-. Ikinä en saannut tehtyä tuossa ajassa. Menin töihin aina 15 minuuttia aikasemmin ja tein ns. ilmaiseksi ensimmäisen vartin. Mutta silti alue piti tehdä ns. juosten!

Tämmöistä tämä siivosutyö vaan on :(

• eräsjoku

Tuollaiseen ei pitäisi suostua ! Liikuntasali, pukuhuoneet, terveydenhoitajan huone ja vessat ovat kaikki sellaisia tiloja jotka pitäisi siivota aseptisesti ja hyvin. Jokainen pystyy päättelemään että tuollaisessa ajassa siivous on pelkkää rääpimistä. Pukuhuone- ja suihkutilojen lattioilla ollaan paljasjaloin ja jos siivousta ei tehdä kunnolla sieltä voi saada jonkin tartunnan.
        Älkää hyvät ihmiset suostuko siivoamaan silloin jos hommaa ei mitenkään pysty annetussa ajassa tarvittavan hyvin tekemään.

• Kurja_juttu

Pese saunat vuoroviikoin eli yhdellä viikolla peset vain viisi saunaa ja teet muihin viiteen pelkän tarkastussiivouksen. Seuraavalla viikolla peset kunnolla ne saunat, joihin teit edellisellä viikolla tarkatussiivouksen ja niin edelleen.

• Paipaio

Olen ollut siivousalalla monta vuotta,tehnyt porrassiivousta,koulusiivousta,myymälä,päiväkoti siivousta jne..

Rappusiivous oli kaikista noista perseestä; aikaa ei anneta juurikaan paljon mitään,,yliajaksi menee,,tää firma missä olin porrassiivoojana:10 litraa vettä,vähän ainetta ja sitä sankoa kanniskelee sen 7 kerrosta,välillä piti vaihtaa vesi,aikaa runsaat 45 min-1 h,,siihen kuivaushuone,pesutilat,yms yleistilat, palkka 400-500 e/kk, 10,02 e/h,,eli otettiin jopa tunneista pois.

Lähdin ennen 4 kuukauden irtisanomis ajan lopettamista,irtisanoin siis itseni,ei tullut karenssia

• Jepajeeee

Miten vältit karenssin?:o

• Kannattaaa
        Jepajeeee kirjoitti:

Miten vältit karenssin?:o

Olin hakenut toista työpaikkaa vaikka olin vielä nykyisessä firmassa töissä,,pääsin onneksi sieltä pois kun koeaika ei ollut vielä päättynyt. Eli sain sen toisen työn.

Ja luojan kiitos et sain:D olisin tullut tuossa porrassiivoojana hulluksi

• Kuulostaatututlta

Mikä oli yrityksen nimi, missä olit töissä? Kuulostaa yhdeltä yritykseltä, missä iltse olen myös joskus työskennellyt.

• Siiivoous

Ilveslahden siivous ja iss oli toinen,erona vaan että iss:ällä laadukkaammat työvälineet

• Eibotti

Tein joskus kesätyönä rappusiivousta ja mulla oli muistaakseni niin että saunoja pestiin yhtenä päivänä viikossa ja silloin en tehnyt muuta. Joku talo oli 1 x vko ja silloin siellä pestiin tietty pesutilat samalla. Tässä firmassa oli "löysä" tahti ja hommat kyllä sai tehtyä.

• VälttäkääLasiTikkaa

Joku taas LasiTikalta raapustelee näitä! Vittu miten paska firma ja vielä paskempi henkilökunta. Hirveitä tietojenkalastelijoita, hyi vittu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6011
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      3894
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3295
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      470
      2740
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      270
      1755
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1423
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      159
      1288
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1268
    Aihe