Heipsan,
Olen siis melko äskettäin tupsahtanut pienestä taaperosta aikuiseksi mieheksi, ja jäin pohdiskelemaan sellaista, että missä päin nuorilla aikuisilla on tapana viettää aikaa pääkaupunkiseudulla?
Omat sosiaaliset piirit tuhoutuivat sangen tehokkaasti viime vuonna elämänkriisien takia, ja nyt olen sangen kujalla muun ikäryhmäni olinpaikoista.
Valitettavasti oma mielikuvani suuresta osasta ikäryhmääni ei ole kovinkaan edustava, joten rajattakoon kysymyksen ihmisjoukko luoviin, kivoihin ja yleisfiksuihin ihmisiin. Käsitteiden suhteellisuuden vuoksi mainittakoon, että olen siis mielipiteitä omaava punavihervassari-ituhippi (tai liberaali vegetaristi, jos asian niin haluaa muotoilla).
~ Bioluminesenssi
Missä nuoret aikuiset?
3
106
Vastaukset
Jos ne elämänkriisit on nyt ohi, niin eikö niitä tuhoutuneita elämänpiirejä voi koettaa korjata?
- Bioluminesenssi
Normaalitilanteessa varmaan voisikin, mutta tässä tapauksessa sillat on poltettu poroksi. Korjausta on yritetty, mutta toiselta puolelta ei ole vastakaikua.
~ Bioluminesenssi
Etsi siis ihmisiä, joilla on kanssasi samanlainen aatemaailma. Kolmekymppinen ituhippi on sinulle parempaa seuraa, kuin parikymppinen taloustieteiden opiskelija, vaikka jälkimmäinen saattaa olla jopa ensiksi mainittua yleisfiksumpi. Olet kuitenkin jo suunnilleen aikuinen, joten ystävyyssuhteen ikäerolla ei pitäisi olla kovin suurta merkitystä.
Vihreiden tai vasemmistoliiton puoluekokous tai joku vastaava tilaisuus voisi olla hyvä paikka aloittaa. Lisäksi kuvailemasi kaltaiset ihmiset näyttävät ainakin Kallion ja Sörkän seutuvilla viihtyvän lähinnä, noh, kadulla ja puistoissa notkumassa.
Olen pahoillani, mutta tällainen vanha konservatiivinen punaniska ei voinut vastustaa pientä (huonoa) vitsailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2621916Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i661519Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2141236- 831175
- 571074
- 341033
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801014Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment206979Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas7966- 73943