Mitäs tänne palstalle kuuluu nykyään?

Ilmannimii

Mitäs tänne palstalle kuuluu nykyään? Itselläni tuli tosi pitkä tauko kun viimeksi olen täällä käynyt teidän kanssanne kirjoittelemassa. Oli ihanaa huomata että ihana kittie on vielä täällä. Paha mieli tuli kun äsken luin että kittietä oltiin taas haukuttu ja en ollut silloin täällä häntä tukemassa...

Jotenkin jännä fiilis palata tänne ja en ole miettinyt tätä paikkaa ennenkuin tänään ja mietin mitä teille kuuluu?

En ole mistään suuttunut tai pahoittanut mieltäni mutta minulla ei vaan ollut mitään puhuttavaa tänne...

Se ei tarkoita että olisin unohtanut teidät. Tai että tahallaan tuli näin pitkä tauko. Missään vaiheessa en edes meinannut lähteä täältä kokonaan mutta tämä vaan ei ollut minulle ennen tätä paluu päivää oikea paikka jutella koska en halua palata asioihin jonka takia en täällä käynyt mutta teistä se ei johtunut.

On paljon asioita joista puhuisin mutta netissä en niistä halua tai pysty puhumaan koska en halua kuulla asiasta lainkaan sen jälkeen kun olen siitä puhunu ja täällä netissä jos kirjoittaa jotain niin aina joku kuka lie muistuttaa asiasta.

Toivottavasti voin palata takaisin tänne ja pystytte hyväksymään etten kerro miksi taukoni oli näin pitkä.

23

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja-vanhat-kehtaa

      Terve tuloa takas,ne jotka haukkuu kittietä,ovat syntymästä asti olleet"sivuraiteilla"minun mielestä kittie on LIIAN kiltti ihminen,olisin itse jo laittannu nuitten haukkujen perään poliisit!mutta taas kun ajattelee,niin eihän ne voi mitään,kun on syntyneet vajavaisiks!

      • No en voi poliisia perään laittaa, kun en tiedä kuka on nimmarin takana..

        Kiltti olen kyllä, mutta myös kipakka.. Ja aina riittää noita urpoja ja jotka eivät ymmärrä sairauksista mitään..

        Sinä vaikutat kivalta tyypiltä, ei muuta kuin rekkaat nimmarisi?😉


    • taas_sama_sepittäjä

      Ei tämä ole mikään kirjeenvaihtopalsta, ei psykologin vastaanotto, ei treffipaikka. Katso itsellesi sopivampi kirjoittelupaikka kuin Kokkola-aiheisten asioiden kirjoittelu.

      • meneppäs_kurlailemaan

        Mekko-Mikko antaa tyttöjen jutella rauhassa keskenään. Eiköstä?


      • nimimerkit-vaihtuu

        Turpa kiinni!täällä saa kysellä,että mitä kuuluu!paremmin tämmeisiä,kun saatana kokkojärviä"kymmeniä"vuosia!!!!mees nirhaan niitä kissoja!


      • Ei tämä ole narinapalstakaan...


    • Kiva kun palasit.😊

      • Joo.


    • Tässä kerran mietinkin, että mihin ihmeeseen Ilmannimii on hävinnyt.. :) Mukava, ku olet taas kuvioissa.

      • Niin minäkin olen miettinyt, kiva kun hän pistäytyi. Täällä tarvitaan mukavaa porukkaa urpojen vastapainoksi.


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Niin minäkin olen miettinyt, kiva kun hän pistäytyi. Täällä tarvitaan mukavaa porukkaa urpojen vastapainoksi.

        Just niin.. Meinaa välillä jo vipata omassaki päässä, ku tarpeeks lukee ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Just niin.. Meinaa välillä jo vipata omassaki päässä, ku tarpeeks lukee ;))

        Älä nyt! Sinulla on fiksu ja järkevä pää harteillasi.😉


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Älä nyt! Sinulla on fiksu ja järkevä pää harteillasi.😉

        No jaa..;) Mut kyllähä sitä tulee hörähtäny olo, ku tarpeeks lukee hölmöjä juttuja..se menee kyllä heti ohi ;)


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Niin minäkin olen miettinyt, kiva kun hän pistäytyi. Täällä tarvitaan mukavaa porukkaa urpojen vastapainoksi.

        Kevättä ilmassa. Tänne kuuluu hyvää... ihanaa kun otitte minut ni ihanasti takas tänne. Täällä on kiva porukka. Nähdään...


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Kevättä ilmassa. Tänne kuuluu hyvää... ihanaa kun otitte minut ni ihanasti takas tänne. Täällä on kiva porukka. Nähdään...

        Jep, jatketaan juttelua hyvässä porukassa.😊


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jaa..;) Mut kyllähä sitä tulee hörähtäny olo, ku tarpeeks lukee hölmöjä juttuja..se menee kyllä heti ohi ;)

        Hyvä että menee ohi.😉


    • halkokarista

      Kokkolalaisten kannattaisi ja olisi kannattanut jo aikaisemmin lukea R'is'sen kirja @Nykyajan poppamiehet@, Nordbooks 2016. Ei tarttis kantaa huuhaan mainetta.

    • No katsos ku Ilmannimeeki viel näkee... :)

    • Hyvää kuuluu ja nyt vielä entistäkin parempaa kun Ilmannimikin tänne ilmaantui.. :-)

    • Ilmannimen pitää useammin käydä täällä.😊

      • volvomiesrehti

        Volvon ostin koska bmw oli surkea auto eikä bmw llä saanu edes naista, lähdetäänkö yhdessä joskus vaikkapa abc lle munkkikahville minun kauniilla volvolla? tarjoan


    • Joo..

      • Eimitäänjoota

        Mitä joo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe