Mitäs tänne palstalle kuuluu nykyään?

Ilmannimii

Mitäs tänne palstalle kuuluu nykyään? Itselläni tuli tosi pitkä tauko kun viimeksi olen täällä käynyt teidän kanssanne kirjoittelemassa. Oli ihanaa huomata että ihana kittie on vielä täällä. Paha mieli tuli kun äsken luin että kittietä oltiin taas haukuttu ja en ollut silloin täällä häntä tukemassa...

Jotenkin jännä fiilis palata tänne ja en ole miettinyt tätä paikkaa ennenkuin tänään ja mietin mitä teille kuuluu?

En ole mistään suuttunut tai pahoittanut mieltäni mutta minulla ei vaan ollut mitään puhuttavaa tänne...

Se ei tarkoita että olisin unohtanut teidät. Tai että tahallaan tuli näin pitkä tauko. Missään vaiheessa en edes meinannut lähteä täältä kokonaan mutta tämä vaan ei ollut minulle ennen tätä paluu päivää oikea paikka jutella koska en halua palata asioihin jonka takia en täällä käynyt mutta teistä se ei johtunut.

On paljon asioita joista puhuisin mutta netissä en niistä halua tai pysty puhumaan koska en halua kuulla asiasta lainkaan sen jälkeen kun olen siitä puhunu ja täällä netissä jos kirjoittaa jotain niin aina joku kuka lie muistuttaa asiasta.

Toivottavasti voin palata takaisin tänne ja pystytte hyväksymään etten kerro miksi taukoni oli näin pitkä.

23

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja-vanhat-kehtaa

Terve tuloa takas,ne jotka haukkuu kittietä,ovat syntymästä asti olleet"sivuraiteilla"minun mielestä kittie on LIIAN kiltti ihminen,olisin itse jo laittannu nuitten haukkujen perään poliisit!mutta taas kun ajattelee,niin eihän ne voi mitään,kun on syntyneet vajavaisiks!

• No en voi poliisia perään laittaa, kun en tiedä kuka on nimmarin takana..

Kiltti olen kyllä, mutta myös kipakka.. Ja aina riittää noita urpoja ja jotka eivät ymmärrä sairauksista mitään..

Sinä vaikutat kivalta tyypiltä, ei muuta kuin rekkaat nimmarisi?😉

• taas_sama_sepittäjä

Ei tämä ole mikään kirjeenvaihtopalsta, ei psykologin vastaanotto, ei treffipaikka. Katso itsellesi sopivampi kirjoittelupaikka kuin Kokkola-aiheisten asioiden kirjoittelu.

• meneppäs_kurlailemaan

Mekko-Mikko antaa tyttöjen jutella rauhassa keskenään. Eiköstä?

• nimimerkit-vaihtuu

Turpa kiinni!täällä saa kysellä,että mitä kuuluu!paremmin tämmeisiä,kun saatana kokkojärviä"kymmeniä"vuosia!!!!mees nirhaan niitä kissoja!

• Ei tämä ole narinapalstakaan...

• Kiva kun palasit.😊

• Joo.

• Tässä kerran mietinkin, että mihin ihmeeseen Ilmannimii on hävinnyt.. :) Mukava, ku olet taas kuvioissa.

• Niin minäkin olen miettinyt, kiva kun hän pistäytyi. Täällä tarvitaan mukavaa porukkaa urpojen vastapainoksi.

• KittieChi-chi kirjoitti:

Niin minäkin olen miettinyt, kiva kun hän pistäytyi. Täällä tarvitaan mukavaa porukkaa urpojen vastapainoksi.

Just niin.. Meinaa välillä jo vipata omassaki päässä, ku tarpeeks lukee ;))

• tinttu-liina kirjoitti:

Just niin.. Meinaa välillä jo vipata omassaki päässä, ku tarpeeks lukee ;))

Älä nyt! Sinulla on fiksu ja järkevä pää harteillasi.😉

Älä nyt! Sinulla on fiksu ja järkevä pää harteillasi.😉

No jaa..;) Mut kyllähä sitä tulee hörähtäny olo, ku tarpeeks lukee hölmöjä juttuja..se menee kyllä heti ohi ;)

Niin minäkin olen miettinyt, kiva kun hän pistäytyi. Täällä tarvitaan mukavaa porukkaa urpojen vastapainoksi.

Kevättä ilmassa. Tänne kuuluu hyvää... ihanaa kun otitte minut ni ihanasti takas tänne. Täällä on kiva porukka. Nähdään...

• Ilmannimii kirjoitti:

Kevättä ilmassa. Tänne kuuluu hyvää... ihanaa kun otitte minut ni ihanasti takas tänne. Täällä on kiva porukka. Nähdään...

Jep, jatketaan juttelua hyvässä porukassa.😊

• tinttu-liina kirjoitti:

No jaa..;) Mut kyllähä sitä tulee hörähtäny olo, ku tarpeeks lukee hölmöjä juttuja..se menee kyllä heti ohi ;)

Hyvä että menee ohi.😉

• halkokarista

Kokkolalaisten kannattaisi ja olisi kannattanut jo aikaisemmin lukea R'is'sen kirja @Nykyajan poppamiehet@, Nordbooks 2016. Ei tarttis kantaa huuhaan mainetta.

• No katsos ku Ilmannimeeki viel näkee... :)

• Hyvää kuuluu ja nyt vielä entistäkin parempaa kun Ilmannimikin tänne ilmaantui.. :-)

• Ilmannimen pitää useammin käydä täällä.😊

• volvomiesrehti

Volvon ostin koska bmw oli surkea auto eikä bmw llä saanu edes naista, lähdetäänkö yhdessä joskus vaikkapa abc lle munkkikahville minun kauniilla volvolla? tarjoan

• Joo..

• Eimitäänjoota

Mitä joo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      2929
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      255
      2570
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1688
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1595
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1542
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1209
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1185
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1181
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      296
      1012
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    Aihe