Turvavyön merkkiääni

Nimetön

Oisko jollain laittaa ohjeet kuinka saa avensiksen turvavyön merkkiäänen mykistetyksi?

15

13707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopo.nen

Laita turvavyöt kiinni, niin ääni lakkaa.

• kaapo

AVENSIKSEN TURVAVÖIDEN VAROITUSSUMMERIN POISKYTKENTÄ
      1. Käännä sytytysvirta päälle ja tarkasta, että matkamittarinäyttö (ODO) on päällä.(ei onnistu jos osamatkamittarinäyttö on päällä)
      2. Käännä sytytysvirta pois päältä.
      3. Vedä kuljettajan turvavyö valmiiksi, mutta älä lukitse sitä.
      4. Käännä sytytysvirta päälle.
      5. Paina sytytysvirran kytkemisestä 6 sekunnin sisällä osamatkamittarin nollausnappi alas ja pidä sitä alas painettuna.
      6. Odota 10 sekuntia.
      7. Kun 10 sekuntia kulunut, kytke kuljettajan turvavyö.
      8. Mittariston kilometrilukeman kohdalle ilmestyy teksti ON tai OFF (ON=summeri päällä, OFF=summeri pois)
      9. Osamatkamittarin nollausnuppia painelemalla saat valittua tilan ON/OFF välillä.
      10. Kun valinta on tehty, näyttö palautuu 10 sekunnin päästä matkamittarinäyttöön.

JOS VIRRAT KATKAISTAAN (akun miinuskaapeli irti) ALKAA SUMMERI TAAS TOIMIA!!!!

• Avensis -poliisi.

Muistakaa käyttää turvavöitä ajaessanne autoa!.
        Ei se turhaan ole se Toyota Avensis-malleissa oleva "turvavyö-summeri"!.

• vielä näkevä
        Avensis -poliisi. kirjoitti:

jos satut olemaan esim sokea....

• sireeni
        Avensis -poliisi. kirjoitti:

Se on siinä ihan tasan tarkkaan sen takia että sillä toyota sai 0.5 tähteä ENCAP-testiin.

Aivan turhaa holhousta se on, kyllä aikuinen ihminen sen vyön osaa laittaa kiinni ilman tuota summeriakin.

• sait ohjeet

.......??

• sain.
        sait ohjeet kirjoitti:

.......??

joo

• sumeri
        sireeni kirjoitti:

Se on siinä ihan tasan tarkkaan sen takia että sillä toyota sai 0.5 tähteä ENCAP-testiin.

Aivan turhaa holhousta se on, kyllä aikuinen ihminen sen vyön osaa laittaa kiinni ilman tuota summeriakin.

kun katsotaan vaikka noita viimeaikojen kuolonkolareita. Taashan sitä on viie viikkoina jalkaväkiryhmän verran väkeä siirtynyt rajan taa, jotka olis tutkijoiden mukaan vielä keskuudessamme jos turvavyöt olisi olleet kiinnitettyinä. Olis ollut kovasti hyödyllistä jos v-tuttava piipitys olis heitä usuttanut köyttämään remelit kiinni.

• Hah...

No ei toi ainakaan mulla toiminu...???

• Minna

vaikka on selkeät ohjeet. Tumpeloita löytyy aina. Minä osasin heti!

• toteutin heti

käytän silti aina turvavyötä kuin myös vieressä istujatkin, mutta nyt voi laittaa salkun tai jonkin muun paketin repsikan penkille eikä tarvitse kuunnella piipitystä.

• Ave-2005, 2.4

Hankin uuden akun kun vanha väsyi hommaansa. Sen jälkeen en ole noilla ohjeilla saanut turvavyöpiippaus pois toiminnasta. Onko lisäohjeita?

• Ave-2005, 2.4

Muuten sama kuin yllä mutta ODO nappia pitää painaa 20sek.

• Aven sisko

Onnistui mulla, mutta toiminnon loppuun saattaminen vaati hieman lisäjärkeilyä. (Voi olla että tämä johtuu eri valmistuserästä ja -ajankohdasta)

Lopulta nimittäin hokasin, että kohdan 10 jälkeen pitää seistä päällään pelkääjän paikalla, syödä siinä reilun kaupan banaanin puolikas 1/3 asti ja sanoa kovalla äänellä navigaattorin mikrofoniin HUGH, HUGH, HGUH!

Silloin turvavyön merkkiääni ei palaa edes akun miinusjohdon irroituksen jälkeen. Luulen, että valmistusnumeron mukaan proseduurissa voi olla muitakin eroja, mutta mulla tämÄ toimi hyvin!

• hyvä hyvä

Tuo oli hyvä: seistä päällään pelkääjän paikalla. Naurattaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe