Osaako kukaan sanoa Metacam 0,5mg/ml annostuksen määrää tippoina? Kissa 4kg.
Hukkasin ruiskun millä annostellaan kilomäärän mukaan ja reseptiselosteessa ei kerrotan tippojen määränä annostelua.
Metacam annostus ?
2
1882
Vastaukset
- apteekkitaiel
Käy apteekissa,neuvovat ja saat uuden ruiskun, tai eläinlääkäriltä, joka lääkkeen on kirjoittanutkin.
Et voi kirjoituksien perusteella alkaa kissaasi lääkitä, voi mennä ihan vikaan. Kun jos jonkun toisella kissalla ollut erimäärät,eri koko, tai jos joku ilkeyttään neuvoo sua tahallisesti jopa väärin. - lekuriltakysy
^ Tuo. Itse ottaisin yhteyden siihen lääkäriin joka kissaa hoiti että saat varmasti oikean annostuksen. Omalla kissalla ollut 2 kertaa metacamia lääkkeenä ja molemmilla kerroilla oli eri annostus vaikka kissan paino eikä koko ollut vaihtunut. Ekalla kerralla sai pissakivien yhteydessä ja tokalla steriloinnin jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922