Mihin perustuu?

löytyykömuita

En ymmärrä määrättyjä persoonia, kun käydään ostamasssa vaikka vedenkeitin ja viedään sitten pois?
Elikkä, jotkut tuttavat tulevat käymään, niin onpahan vedenkeitin! sitten palautetaan kauppaan tämä "rekvisiiitta".
Ollaanko turhamaisia pintaihmisiä, vai mitä?

18

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raachracasch

      En minäkään ymmärrä,kun ostettu rasch tapettia vuokra -asuntoon ja esitetään kuin asuttaisiin omassa. Sitten muutetaan pois.

    • pikävaihtomatka

      Minäkään en ymmärrä sitä, kun käydään mattokaupassa ja vieraat kun on käyneet, sitten tötteröt olalla luikitaan kaupunkiin viemään matot pois.
      Ei ole sille perheelle ainut kepponen, mitä esittävät enemmän kuin mitä ovat.

      • heisunheilu

        Enpä ole vaihtanut mattoja. Enkä vienyt takaisin. Kuka tuommoiset tekee vai kuvitteletko sinä? Taidat olla kateellinen,kun toisilla on nätti koti.


      • huhuhuhumitä

        Mitä ihmettä te kyttäätte muita tai muiden koteja? Itse pistän arvoesineet piiloon,kun vieraita käy. Ei se muita huonommaksi tai paremmaksi tee mitä toinen omistaa.


    • mekinonnähtyvastaavaa

      Eihän kylässä käydä nykyään, sukulaiset voi käydä Helsingistä kahvilla menessään pohjoiseen!
      Ei ketään naapureita kiinnosta käydä toisillaan, näkyy vain .

    • buckeeresidenssi

      Ei kukaan halua ketään kylään,kun vierailijat sitten juoruaa kylällä toisten kodeista. Että minkälaista on. Itse torjun kaikki ihmiset. Kyllä ne itse itsensä kahville tyrkyttäjät on pahat mielessä. Niillä on kavereina vihaamiani mitättömiä olioita. Kyllä viihdyn ilman paskoja.

    • eiselvinpäin

      kävin alkosta väkeviä, tuli kauhee kanuuna, vein ykät ja kuset pullotettuna takasin, sanoin ei oo minun juoma tää, no , antovat pullon votkaa korvauksksi.,. että näin,.

    • SeksiDemarit

      Minä ostin rimapasta Demarit sukat Demarit alushousut ja Demarit paidan ja Demarit kravatin, vaimolle ostin Demarit rintsikat ja Demarit pikkuhousut sekä Demarit stayup sukat. Tänään harrastetaan vasemmistokotona seksiä

      • demarit

        Demarit!


    • Ehkäpätsisiyt

      Ehkä se oli huono vedenkeitin

      • ruuutuhametäti

        No täti luuli sitä pontikankeittimekksi, ei olluna.


      • Difodpfnkrkekekekr

        Ostaisi mielummin Alkosta jallua


    • ei_paikallinen0

      Onko vedenkeitin Varkaudessa statussymboli?

      • kuonapuona

        On. Nytkö vasta tiesit? Myö ostetaan aina uus moccamasteri vieraiden takia ja viedään takaisin kauppaan,kun ollaan näytelty vieraille. Aina eri väri tietenkin keittimellä! No joo. Provo tuo aloitus niin pakko vastata samalla mitalla...


    • AinaTakaisin

      Tämä on paljolti kasvatuksen tulosta !

      sen mitä nuorena oppii kotona vanhemmiltaan - niin mielellään siitä tulee perheiden TRADITIO !

      • Latexipukusänkyyn

        Mitä tradioita sulla on . Haukkua ja mollata ihmisiä. Peittääkses omat vikas. Heh heh.


    • telluvainaa

      Ei niitä niin vaan voi palauttaa. Pitää olla syy.

    • Anonyymi

      palli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      101
      1944
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1460
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      93
      1363
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1144
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      476
      1060
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      938
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      872
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      846
    Aihe