Vanhemmalla naiselle, nuoremmalta mieheltä

olenkahdenvaiheilla

On kaksi vaihtoehtoa, sinä tykkäät minusta paljon tai vihaat minua suuresti. En osaa tulkita sinua, en osaa lukea ajatuksiasi. Mielestäni olet kaikinpuolin täydellinen, mutta en uskalla häiritä sinua enää, jos vaikka koet minut riesana.

97

3917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivusta

      Miksi käsityksesi ovat noin äärilaidoista? Miksi vihaisi?

    • Tutkaile-tilannetta

      Tuskimpa hän sinua vihaa..
      Viha on niin iso tunne ettei sitä kovin pienin perustein tunneta vierasta kohtaan.
      Ole huoleti.

    • Mitenvoisinvihata

      Olet suloisinta, mitä tiedän!

    • Vanhempi_nainen

      Pidän siitä nuoresta miehestä todella paljon.oli ilo olla samaan aikaan ulkona..;)

    • Mitensuuriikäero

      Ollaanko samassa työpaikassa? Puhuttiin myös tänään? Kyllä susta pidän :)

    • seniorikansalaiset

      Eiks mummot oo yleensä iha lepposii? Vai onks tää sun joku pelottava jyrääjämummo puuman elkein?

      • olen_huomannut

        Sulla on outo kateellisuus ja ilkeys.Mistä tiedät minkä ikäisistä on kyse? Voihan vanhempi nainen olla vaikka 30 v.


      • nojopassullekolahti
        olen_huomannut kirjoitti:

        Sulla on outo kateellisuus ja ilkeys.Mistä tiedät minkä ikäisistä on kyse? Voihan vanhempi nainen olla vaikka 30 v.

        Onko mummo-nimitys susta jotenkin häiritsevä ja ilkeä siis? Ikärasismia vaiko oman ikääntymisen pelkoa sulla? Eihän tuossa ole mitään ilkeää ja vielä vähemmän kateellisuutta.


      • olen_huomannut

        Kun iästä ei ole mainittu mitään ja kirjoitat heti jyrääjämummo ja puuma. Mainitsetko heti myös miehelle jolla on nuorempi nainen että hän on jyrääjäpappa ja seksisaalistaja?
        Yleisesti häiritsee tuo tyylisi.


      • nojopassullekolahti
        olen_huomannut kirjoitti:

        Kun iästä ei ole mainittu mitään ja kirjoitat heti jyrääjämummo ja puuma. Mainitsetko heti myös miehelle jolla on nuorempi nainen että hän on jyrääjäpappa ja seksisaalistaja?
        Yleisesti häiritsee tuo tyylisi.

        Ja mua häiritsee sun huumorintajuttomuutesi. Älä sitä muiden syyksi laita jos sulla on jotain nimitysfobioita. Sulla on siis ikä ainakin näköjään herkkä kohta. No kyllä se siitä ehkä tokenee kun vähän kasvat ja vanhenet. Mut huumorintajua sä et ikävä kyllä varmaan silti saa mistään lisää... :/


      • mielipide.sivusta
        nojopassullekolahti kirjoitti:

        Ja mua häiritsee sun huumorintajuttomuutesi. Älä sitä muiden syyksi laita jos sulla on jotain nimitysfobioita. Sulla on siis ikä ainakin näköjään herkkä kohta. No kyllä se siitä ehkä tokenee kun vähän kasvat ja vanhenet. Mut huumorintajua sä et ikävä kyllä varmaan silti saa mistään lisää... :/

        nojopassullekolahti; aika tökerösti kirjoittelet ja otat huonosti vastaan kritiikkiä, taitaa itselläsi olla ongelmia ihmissuhteissa, huono on huumorintajusi jos tuo edellinen mielestäsi sitä oli!


      • nojopasteillekolahti
        mielipide.sivusta kirjoitti:

        nojopassullekolahti; aika tökerösti kirjoittelet ja otat huonosti vastaan kritiikkiä, taitaa itselläsi olla ongelmia ihmissuhteissa, huono on huumorintajusi jos tuo edellinen mielestäsi sitä oli!

        Ja lisää ikäkammoisia. Mummo-sana on näköjään tabu monelle!


      • Soppaanlusikkaminultakin
        nojopasteillekolahti kirjoitti:

        Ja lisää ikäkammoisia. Mummo-sana on näköjään tabu monelle!

        Tuo on vain tökeröä, pitäis itse sun tajuta. Et ollut mitenkään hauska.


      • miehen_suusta_kuultua
        nojopasteillekolahti kirjoitti:

        Ja lisää ikäkammoisia. Mummo-sana on näköjään tabu monelle!

        Ja minä, kun en malta päästä mummoksi. Ikä on vain pelkkiä numeroita, varsinkin, jos näyttää ikäistään paljon nuoremmalta ja on pirtsakka. "Mummo" voi olla vaikka 20 vuotias, ajatuksiltaan ja ulkomuodoltaan...


      • voitökeryys
        Soppaanlusikkaminultakin kirjoitti:

        Tuo on vain tökeröä, pitäis itse sun tajuta. Et ollut mitenkään hauska.

        Te kaksi-kolmekymppiset ootte niin vitun herkkiä iästä ja ulkonäöstä. Ei teillä riitä huumori mihkään, teille on tärkeintä vaan näyttää nuorelta ja timmiltä kenen tahansa ukon silmissä. Ja se on vakava paikka! Naurattaa ihan miten teillä pipo kiristää. No, kriiseilkää sitä ikäänne ja ulkonäköänne ihan rauhassa, viimeistään sitten kun se mummoaika oikeasti koittaa. Ja sehän koittaa teillekin, tiukkapipot.


    • vanhaltaämmältä

      Vastaan kuin hänelle.
      Kolmen vuoden yhteys.
      Olisinko koskaan kirjoittanut kirjeitä
      ja lähettänyt postia sulle jollen tykkäisi
      sinusta.
      Oot rakas ja tärkeä,senkin pentu!
      <3

      • edellinenlisää

        Aattele shy!
        Mäkin vastaan tähän ketjuun.
        Kertoohan seki jottain,,,,


    • Ennytniinvanhavoiolla

      Käyttäydyn näin, koska pelkään. Olet ihana ja älykäs, enkä tiedä miten päin olisin. Olen itse ajatellut olevani riesa. Pelkään etten osaa tulkita tilannetta oikein, vaikka kaikki merkit ovatkin ilmassa. Kun tänään et oikein mielelläsi katsonut minua edes silmiin, niin otin sen merkkinä sinun puolelta siitä, ettet ole kiinnostunut, joten loukkaannuin.

      • näimmetänään

        Merkit ja tunteet leijuvat painavina ilmassa. Käännän katseeni silloin kun todella välitän. Pelkään katseeni paljastavan kaiken...


    • Muttamutta

      Minähän rakastan sitä nuorempaa miestä!!!

    • olen.täällä

      Miksi vastakkain asettelu?
      Pidätkö itse joistakin tai sitten vihaat? Ei se niin mene.
      Tiedät kyllä miten tavoittaa, jos ikävöit.

    • Ihastuksissani

      Oltiinko me yhtäaikaa tupakalla ja "tupakalla"?
      Ja vieläkään et oo huomannut, että saat mut aivan sekaisin...

      Nähdään ensviikolla <3

    • yksvanhempinainen

      Ap:lle kysymys. Minkä ikäinen on nuorempi mies ja vanhempi nainen?

    • vanhempihanolen

      No sinä itse olit tänään niiiiiin epäkiinnostunut kun olla voi!! Yritin jutella, mut tuijotit vaan puhelintasi. Empäs enempää vihjeitä tarvi.

    • kaivosmiehen_tytär

      Tuskinpa tämä minulle, mutta edelleen enemmän kuin tykkään tietystä nuoremmasta miehestä. Hän ei ole koskaan mikään riesa.

      Ikävä kyllä emme ole olleet aikoihin yhteydessä irl, joten en tiedä, mikä on nykytilanteensa.

      • kaipaanvaltavasti

        Pöhelöni :)


      • kaivosmiehen_tytär

        En kokisi yhteydenottoaan häiritsevänä.


      • enhaluaväliinne

        Sulla on kuitenkin joku ihana.


      • kaivosmiehen_tytär
        enhaluaväliinne kirjoitti:

        Sulla on kuitenkin joku ihana.

        "Yksin oot sinä ihminen. Kaiken keskellä yksin...."

        Oon ollut niin pitkään itsekseni. Hänen kanssaan haluaisin olla kahden....


      • Noniinpäniin

        On tässä jo yksin oltukin ja yksi olutkin menisi hyvässä seurassa ☺


      • kaivosmiehen_tytär

        Oluesta en itse välitä, mutta soisin toki oluen hänelle. Arvio siitä, kokisiko hän minut hyväksi seuraksi, on tietty tyystin hänen päätäntävallassaan. Voin korkeintaan toivoa 💫.


      • sattuuvainlisääsydämeen

        Taas väliin huutajia ketjussa olutta en juo. Laittaisin sulle viestiä fb:hen, mutta jos et kuitenkaan ole se kadonnut naiseni, en taida rohjeta.


      • kaivosmiehen_tytär

        Fb-viestissäni aikaa sitten, toivotin sulle hyvää jatkoa ja pyysin soittamaan, jos haluat keskustella. Voit toki laittaa viestiä, jos tunnet, että helpompi kirjoittaa. Minähän se vain olen 😉.

        Kesäistä lauantaita joka tapauksessa 🐝🦋🐞❗️


      • luulinjolöytäneeni

        Et varmaan sitten ole :( Tuollaista viestiä en koskaan ole saanut.


      • kaivosmiehen_tytär
        luulinjolöytäneeni kirjoitti:

        Et varmaan sitten ole :( Tuollaista viestiä en koskaan ole saanut.

        Ko. soittopyyntö oli lopussa sitä viestiä, jonka laitoin hänelle, kun hän jäi pois siitä paikasta, jossa me tutustuimme. Näin kyllä lukukuittauksen, mutten koskaan saanut muuta vastausta.

        Joten hups, tulipas taas erehdys henkilöstä. 😳

        Parempaa onnea sinulle kaivattusi bongaukseen ja hyvää kesää!


      • nyttajuan

        Ai, siitä paikasta, eihän se varmaan näkynyt jo poistetussa profiilissa? Voisit tulla paikkaan jossa olen edelleen :) edes juttelemaan kuulumisia.


    • Tykkhään

      Voi vee, olen aikoinani näyttänyt kiinnostukseni, enää en kehtaa näyttää mitään erityistä, koska oletan että et ole kiinnostunut enää, koska et tehnyt mitään ratkaisevaa aikaisemmin...tykkään tietenkin edelleen.

      • kaipaanniin

        Tulisit edes omalla nikilläsi juttelemaan.


      • tykkhäänmyös

        No miten voin tehdä mitään? Viimeksi nousi melkoinen Haloo! Minäkin kuitenkin edelleen tykkään, eikä se miksikään muutu. Mitä siis voimme tehdä?


      • yksisivusta

        Mistä nousi haloo?


      • Kuka on V?

        No, olkootpa kuka hyvänsä.
        Onneksi en itse ole ihastunut - nuorempaan mieheen.
        Sehän olisi hankala tilanne.

        T: Ei_vanhempi_nainen


    • josmulleniin

      minua ei löydy fb:sta, mutta puhelinnumero löytyy tiedustelusta:)

    • VanhaVaakku

      Ymmärrän. Saman asian kanssa itsekkin aprikoin.

      Saanko ottaa sinuun yhteyttä mies?

      • jaolenkaivannut

        No, saat :) Sitä minä odotan


      • jaolenkaivannut kirjoitti:

        No, saat :) Sitä minä odotan

        Hyvä, löysitte toisenne.


        T: Ei_vanhempi_nainen


    • Onneksi minulla ei ole tällaista tilannetta elämässäni,
      että olisin rakastunut NUOREMPAAN MIEHEEN.

      Tsemppiä vain aloittajalle, "vanhempine naisineen"!

      T: Ei_vanhempi_nainen

    • Ihastunut123

      Jos olisit se mies jota itse kaipailen, niin toivottavasti ottaisit yhteyttä. En vihaa, tykkään kyllä.
      En kehtaa itse ottaa yhteyttä, koska yhteisen yön jälkeen vaikuttaisin vain epätoivoiselta. Facen kautta saa aina yhteyttä.

    • Tykkään.

    • josolisithäntuskin

      Missäpäin olet.

      • Ihastunut123

        En tiedä oliko minulle,mutta Hämeessä


      • A-miehonen
        Ihastunut123 kirjoitti:

        En tiedä oliko minulle,mutta Hämeessä

        ja Hämeenlinnaanko osuu? kerro nainen nimikirjaimesi.


      • Ihastunut123
        A-miehonen kirjoitti:

        ja Hämeenlinnaanko osuu? kerro nainen nimikirjaimesi.

        Enpä taida uskaltaa,kerro sinä omasi niin kerron osuuko...


    • HyväNeuvomaan

      Kysy itseltäsi ensimmäiseksi, mistä syystä vaihtoehdot olisivat noin jyrkät, millaisia vaiheita historiaanne kuuluu ja sen jälkeen työstä asiaa eteenpäin mahdollisesti suoraan yhteydenottoon asti. Itse tekisin niin mieluummin kuin kituisin epätietoisuudessa, jos on vielä joku mahdollisuus

    • en_ole_robottinainen

      Mä en todellakaan vihaa sua. En tod. Mistä sä oot keksinyt tollasen vaihtoehdon? En kai mä oo loukannu sua... ? Anteeksi siitä jos oon, ei ainakaan ole ollut tarkotus. Pidän susta , vaikka ei tunneta. Ois kiva kyllä tuntea.

      • jasittenkatosit

        No, tavallaan loukkasit, kun oikeesti aloin olla valmis.


      • en_ole_robottinainen
        jasittenkatosit kirjoitti:

        No, tavallaan loukkasit, kun oikeesti aloin olla valmis.

        Jouduin ottaa etäisyyttä ja samaan aikaan oisin halunnut nähdä sua. Mä en halua loukata sua missään nimessä mutta oon jo loukannu ja tää tilanne ei oo helppo. En tiedä...


      • etenäävälittänyt

        :) Kestän kyllä vaikka riudunkin kaipuussasi eniten painoi huoli oletko kunnossa? kIITOS, kun kerroit tuon, luulin että


      • en_ole_robottinainen
        etenäävälittänyt kirjoitti:

        :) Kestän kyllä vaikka riudunkin kaipuussasi eniten painoi huoli oletko kunnossa? kIITOS, kun kerroit tuon, luulin että

        Oon ihan ok. Et ei tarvii olla huolissaan. Mutta ikävä sua tietysti on läsnä mis vaan oon. Tiesin että komiat pärjää, mutta miten sulla asiat muuten, onks ok? Mäkin oon miettinyt miten sä voit.


    • Teletappijuujuuon

      Ja mä kun luulin että meillä toimii telepatia.

    • Onsitätelepatiaa

      Tietää mitä toinen ajattelee ja tekee..

      • omapöhelöni

        On, tunnen hänen läsnäolonsa.


      • pöhelösi

        Minne taas katosit😠


    • Niin ehkä joku pvä sanojakin..kasvotusten..

      • vahvattunteet

        Musta tuntuu, etten siinä vaiheessa sano mitään, suljen vain sut syliini ja muutama onnen kyynel.


      • Sitä pvää odotan..


    • läsnäolosi

      Kummatkin tietävät, että meidät on tarkoitettu yhteen. Tunne on niin voimakas, molemminpuolinen ja jatkunut pitkään. Emme ole millään logiikalla sopivat. Minua se ei häiritse, mutta sinä olet ihan kauhuissasi. Varsinkin kun kaverisi vihaa minua. Nyt sitten yrität olla ihastunut nuoreen, varattuun tyttöön. Ei se kivalta tunnu, mutta kestän. Kauanhan ei tarvitse tässä kärvistellä. En tiedä, oletko täällä. Joskus kuvittelen, että olet. Jonnekin kai sinunkin täytyy tunteitasi purkaa. Näen sinusta unia. Olen aika sekaisin kaikista sinun tunteistasi

      • Ali_arvioitminua

        :( Luuletko todella niin?


      • kummastust

        Minäkin hieman ihmettelen, että miten voi sanoa ettei millään logiikalla ole yhteensopiva?


      • sattumanlogiigalla

        Ei hän varattu ole, en rupea mihinkään sellaisiin koskaan varattujen kanssa. Mutta pakko kai tyytyä sitten häneen, kun susta ei vaan kuulu. Varmasti moni vihaa minuakin, vaikka ne ei sellaisella koskaan mitään saavuttaisikaan. Mutta eihän se ole meidän asia, se on heidän ongelmansa.


    • otathanyhteyttä

      ymmärsit minut vaan väärin

    • Oonsuhunpihkassakyllä

      Voi kuule olet mun unelmamies sut kun saisin. En voi vain siinä miljöössä alkaa osottaa hirveesti kiinnostusta niin et kaikki näkee ymmrräthän sen? Pitäis nähä muualla. Laita face pyyntö niin sovitaan treffit 😊
      Katseemme ovat kohdanneet monet kerrat toisinaan vältän sun katsetta tarkoituksella koska jotkut on huomannut kun oon kattonut sua.

    • Hkhghjk

      Tämä on jonkun kieromielisen vedätysketju

    • Aada92v

      Öööööööö...
      Minä en ihan varma ole, että muistanko sinua?🐾💸🐦
      Täällä palvelutalossa vielä muut nukkuvat.

    • asiastakiinnostunut

      Ihan mielenkiinnosta kysäisen, että onkohan ap "kahdenvaiheilla" käynyt enää ollenkaan lukemassa tai kirjoittamassa omaan aloitukseensa. Välillä tuntuu siltä, että aloittaja jättää nämä saman tien ja sitten ne alkavat elää ihan omaa elämäänsä.

      • kuinomaansa

        Pystyykö muitten elämää edes elämään?


      • novoiettäsentään

        Tarkoitan tietenkin, että tämä palsta ja nämä kirjoitukset alkavat " elää omaa elämäänsä".


      • NähtyOn

        Arvelen myös samaa, että usein aloittaja hylkää ketjun ja hörhelöt suvereenisti valtaavat sen.


    • nuoremmallemiehelle

      Vanhemmalta naiselta: olet kertakaikkisen ihana. Sinut haluan..

      • olenvalmis

        :) Tule hakemaan.


    • raumallemenee

      eheheheheh oot sairas ,mut ethän sä oikeasti halunnutkaan hehehe

    • nuoremmallemiehelle

      Oletko varmasti valmis? :)

      • kaivattuni

        No, olen :)


    • nuoremmallemiehelle

      mistäs tiedän, että olet hän ? ❤

      • sydäntuntee

        Kyllä vaan tiedät :)


      • nuoremmallemiehelle

        Odotan kohtaamistamme ❤


      • onkosemahdollista

        Missä voimme kohdata?


      • nuoremmallemiehelle

        On se mahdollista hyvinkin :) ,riittäähän rohkeus?


      • missänähdään

        No, riittää, ja aikakin riittää.


    • mustavalkofilmi

      Ap on oikeassa sitä on vain kaksi vaihtoehtoa elää tai kuolla.

    • hiffattua

      Toi Pantteri Puuma -karkkimainos sopii tähän ketjuun kuin nenä nassuun. 🤣

      • käsittämätönajatus

        kuka nyt puumaksi haluaisi


    • EnEnääValheidenVaiheilla

      Tulit sinä yönä elämääni täysillä, otin sinut vastaan syliini ja sydämeeni, kunnes yht äkkiä hiljenit ja sitten taas pompsahdit hetkellä pahimmalla ja kuvittelet, että voit leikkiä kanssani kuin vain sinulle sopii. :( Yritä ymmärtää, tunteet ne on minullakin, vaikka niitä kovasti yritän peittää. Sinua kaivaten, en vihaen.

    • nuoremmallemiehelle

      missä haluaisit tavata, jos nyt hän olisit?
      ❤ me kyllä nähdään varmaan lähiaikoina mutta..

    • VanhaVaakkuK

      Ikävä. Onko naisesi ollut yhteydessä?

      Minä rakastan nuorempaa miestä <3

    • SeVanhempi

      En vihaa, mutta petyin välinpitämättömyyteesi. En ota enää yhteyttä.. Jos jotain minusta tahdot, aloite on tultava sinulta.

      • kypsempiselvästi

        Mutta ei sitten se


      • KerroSe

        Mikä se?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe