Eli, mitä kirjoja käytetään opiskelumateriaalina?
Listaa kauppisten käyttämistä oppikirjoista?
5
2733
Vastaukset
- mitähelvettiä
Ööö? Kysytkö tosissas? Taitaa se AMK olla parempi paikka sulle.
- Kauppis2vsk
Aapinen ja Matikkamatka
- nohöhlä
Lähetä vaikka sähköpostia sinne kauppikseen ja pyydä lista käytettävistä kirjoista, ainakin ensimmäisen vuoden kirjoista.
- jsbe
Ei niitä kirjoja kyllä pysty oikein etukäteen tietämään. Ja harva niitä itselleen hankkii, korkeintaan oman pääaineen peruskurssin kirjan. Itse en ole tässä kahden ekan vuoden sisään ostamaan yhden yhtä kirjaa, vaan oon lainaillu kirjastosta tarvittavat. Kirjat on täysin kurssikohtasia ja kurssikirjat päättää kunkin kurssin proffa/opettaja, tuskin niistä mitään listaa on olemassa.
Tässä nyt muutaman käymäni kurssin kirjat esimerkeiksi:
Strategic Management:
Grant (2013). Contemporary Strategy Analysis, 8th ed.
Porter, M.E. (1980). Competitive Strategy: Techniques for analyzing industries and competitors
Tuotantojohtaminen:
Haverila M., Uusi-Rauva E., Kouri I. ja Miettinen A. 2005. Teollisuustalous. Luvut 6-9. 2005 (5. painos) tai uudempi 2009 (6.painos)
Markkinoinnin perusteet:
Armstrong, G.,Kotler, P., Harker, M., Brennan, R. 2012 Marketing. An Introduction. 2nd ed., Pearson.
Iacobucci, D. (2015), Marketing Management, 1st Edition, Cengage.
Taloustieteen perusteet:
Begg, D., Fischer, S. & Dornbusch, R. 2008. Economics. 9th edition.
Pohjola, Matti. 2012. Taloustieteen oppikirja. Sanoma Pro.
Introduction to management and leadership:
Stephen P. Robbins, Tim Judge: Essentials of Organizational Behavior, Global Edition
Vaihtelevat varmasti yliopistoittain ja vuosittain. - asdgsfgdfg
Älä nyt herranjestas ala kesällä oppikirjoja lukemaan jos nyt pääsit sisään. Nauti kesästä!
Itse ostin ekat kirjat maisterivaiheessa ebaysta käytettynä (lähes uusia) ja niitäkään ei todellakaan olisi tarvinnut ostaa.
Iso osa kirjoista löytyy myös vanhemmilta opiskelukavereilta pdf muodossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3682978Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.322398Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1641993Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601531Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1821186- 931076
- 681049
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69969- 62929
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,15896