Parafiiniöljy+ummetus

KipuaPelkäänJoo

Ei oo pariin päivään toiminu kunnolla vatsa, ja nyt sit iski järkyttävät ummetuskivut jonneki tonne vatsaan ja suolistoon, virtsakaan meinaa kulkea kunnolla ku ummetusta D= mulla ei oo muuta ku parafiiniöljyä täs ensihätään, joten kertokaas mite se niiku toimii? Oon suht pieni ihminen, paljo sitä pitäs ottaa? Mite nopeeta alkaa vaikuttaa, et lentääkö paska kaaressa seinälle? D: joo koitin tehä tästä hauskan ettei itel ois nii paha olla :D mut okei on aika tuskaset olot vatsas xd uskaltaako näin iltamyöhään ottaa vai vasta aamulla?

3

6836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vbultti

Kuulostaa siltä, että kannattais mennä lääkäriin.
      Voi ehkä olla vaikka suolitukos tms.
      Ehdottaisin, ettet ottaisi suun kautta mitään vaan hankkisit huomenna apteekista vaikka Microlax
      peräruiskeliuosta. Se on nopeavaikutteinen ja helppokäyttöinen pienoisperäruiske, joka helpottaa oloa pian, koska se laittaa vatsan toimimaan 5-15 minuutissa.
      Niitä helppokäyttöisiä ruiskeita on pakkauksessa 12 kpl.
      Tosi hyvä apu tilapäisesti, jos on ummetusta.
      Pakkauksen kyljessä on selkeä käyttöohje ja tuoteselosteessa kuvien kera.

En mitään parafiiniöljyjä uskaltaisi ottaa enkä muutakaan suun kautta noihin oireisiin ja kipuihin.

• vbultti

Joko olet parantunut ja millä keinolla ?

• Neuvoj

Ei siihen mitään parafiiniöljyä kannata ottaa, apteekista ulostuslääkettä hakea tai mennä lääkäriin. Olisi kiva saada tietää miten kaverille kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      88
      4645
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      29
      2595
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      29
      1869
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      16
      1515
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      117
      1465
    6. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      33
      1047
    7. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      201
      985
    8. Kalevantien rivarin tulipalo

Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .
      Suomussalmi
      23
      895
    9. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      12
      888
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      72