Monet ovat varmaan huomanneet varsin omituiseen paikkaan rivitalon pihalle Jonguntien varteen parkkeeratun audin. Auto on jo ollut tässä "epävirallisessa parkissa" useamman viikon.
Kenenkähän vastuulla poissiirtäminen on? Omistajan vai ajajan, keitä sitten ovatkaan? Vai pihan omistajan? Vai annetaanko ruostua ja pikku hiljaa maatua?
Audiparkki
Audistan
5
375
Vastaukset
- Paavoma
Tonihan sen siihen parkkeerasi kuin ei enää kunnan pihalle sopinut. Toki keikkasi jo uuden tilalle ja hakee sillekin parkkipaikkaa.
- voitonia
Juupatijuu. Tonilla on siis parkkikiekko joka niemeen ja notkelmaan. Mistähän nuita myönnetään? Millähän autolla Toni-poika nyt liikkuu, jos vaikka omalta pihalta löytyy..
- Stanilevich
Mutta eipä hätiä mitä! Nyt on Tonyboy perruutanu audisa lämpövoimalan tontille. Näin ne asiat seleviää
- potkuttelija
Räjäyttäkää se auti.
- koiraa
Räijäytettään. Heti kunhan Musti on kääny nuuskimasa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202610Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422233Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262052Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191916Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581648Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121182Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181169- 551030
- 631015
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?3982