Hei. onkos kukaan kokeillut irlannissa kanavaveneitä tai narrowboats niinkuin netissä asia mainitaan. Elikkä vuokrannut tuollaista kanavapaattia viikoksi ja seilannut pisin irlannin kanavia. netti kyllä kohtuu pullollaa 2-3 firmaa vuokraa veneitä ja kehuvat kilpaa itseään, mutta onko kukaan todella kokeillut ja jos on niin millaisin kokemuksi.
Canalboats / NarrowBoats
CVT
1
400
Vastaukset
- Dublinista
Heippa,
en oo ihan varma onko sama asia, mutta oon kavereiden kanssa vuokrannu pari kertaa veneen Shanonilla ja hauskaa on ollu. Ei ne mitaan luksusta ole, mutta kiva veneilla kaupungsta toiseen. Suosittelen lampimasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315