Hei!
Gerbiilini on reilu 2 vuotta ja huomasin pari päivää sitten, että se kävelee oudosti ja hitaasti. Aloin sitten seurailemaan tämän vointia, ei syö tai juo, nukkuu vain. Molemmat silmät ovat menneet kiinni, eivät avaudu ja vaikka sisko hyörii vieressä, niin se vain makaa liikkumattomana - rinta kohoillen, että hengittää.
Ei näytä kärsivän, mutta tässä olen miettinyt pitäisikö viedä eläinlääkärille. Onko muuten hyvää eläinlääkäriä Rovaniemen lähellä? Onko jollain kokemusta, itse en ole joutunut ennen käymään.
Gerbiilin vanhuus, vai tauti?
epätoivoinenrovaniemeltä
5
153
Vastaukset
- epätoivoinenrovaniemeltä
Lisäys edelliseen viestiini, että gerbiili on laihtunut hirmuisesti ja on yli 20g sisartaan kevyempi, vaikka ennen oli painavampi.
Menen tässä juomaan kahvit lapseni ja hänen kihlattunsa kanssa, ja sitten tsekkaan onko joku vastannut.
- Zedä
No todellakin kuulostaa kärsivältä, lääkäriin ja heti!
Vein lääkäriin, ja piikkiinhän se päättyi. Nyt muistellaan tätä vanhusta itkuisesti.
- Zedä
Hyvä että veit kuitenkin! Osanotot :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086