Niin, kukahan mahtoi? Tuskin se ainakaan mikään hetero oli joka sen homeisen ja remonttia kaipaavan räkälän palamaan pisti.
0Äänestä
hässimäinen
Jahas taas yksi kaappihomo on pettynyt kun tuli jätetyksi..toivotaan että vakuutus asiat on kunnossa.
0Äänestä
Tuli.poltti
Hyvä että päästiin siittä räkälästä kertaheitolla. Juoppoja täynnä tappeluita joka viikonloppu, kerran viellä oikein hyvä että räkälästä synninpesästä päästiin.
1Äänestä
Sopivastiko.kävi
Remonttirahat vakuutuksen kautta, se on päivän trendi. Saa siten uuden harjakatonkin, ettei heti uudestaan homehdu koko pytinki. Purkutyötkin käy nyt helposti, kun ne on jo suurelta osin tehtykin valmiiksi. Vai olisiko siinä myytäväksi kiinteistöalaa kerrostaloa varten. Veikkaan kerrostaloa.
0Äänestä
aquaq
Juu purkutyötä tehtiin yhteiskunnan piikkiin monen vpk:n avulla.
0Äänestä
Uuttatulee
Tilalle rakennetaan uutta (Satakunnan Kansa).
0Äänestä
Euralainen
Se olin minä. Vahingos bensaa putos ja tupakki siin samas ja syttys koko paska palaan. Mukava kokkohan siitä saatiin. Tuli koko eura nauttimaan :)
0Äänestä
jhsssss
paitsi bensa ei syty tupakilla
0Äänestä
osmankääpä
Ihan lehdissä on jo lukenut, että nuoria miehiä polkupyörillä liikkuen epäillään ja kolmin kappalein on jo kuulusteltukin.
0Äänestä
Baarikärpäslätkä
Toivottavasti saadaan tilalle jotain järkevämpää kuin räkälää ja krääsäkauppaa ny kuitenkin.
Vastaukset 10
Vanhimmat
Niin, kukahan mahtoi? Tuskin se ainakaan mikään hetero oli joka sen homeisen ja remonttia kaipaavan räkälän palamaan pisti.
Jahas taas yksi kaappihomo on pettynyt kun tuli jätetyksi..toivotaan että vakuutus asiat on kunnossa.
Hyvä että päästiin siittä räkälästä kertaheitolla. Juoppoja täynnä tappeluita joka viikonloppu, kerran viellä oikein hyvä että räkälästä synninpesästä päästiin.
Remonttirahat vakuutuksen kautta, se on päivän trendi. Saa siten uuden harjakatonkin, ettei heti uudestaan homehdu koko pytinki. Purkutyötkin käy nyt helposti, kun ne on jo suurelta osin tehtykin valmiiksi.
Vai olisiko siinä myytäväksi kiinteistöalaa kerrostaloa varten. Veikkaan kerrostaloa.
Juu purkutyötä tehtiin yhteiskunnan piikkiin monen vpk:n avulla.
Tilalle rakennetaan uutta (Satakunnan Kansa).
Se olin minä. Vahingos bensaa putos ja tupakki siin samas ja syttys koko paska palaan. Mukava kokkohan siitä saatiin. Tuli koko eura nauttimaan :)
paitsi bensa ei syty tupakilla
Ihan lehdissä on jo lukenut, että nuoria miehiä polkupyörillä liikkuen epäillään ja kolmin kappalein on jo kuulusteltukin.
Toivottavasti saadaan tilalle jotain järkevämpää kuin räkälää ja krääsäkauppaa ny kuitenkin.