Haluaisin kokeilla sitä.
Voisitko fistata minua mies
12
434
Vastaukset
- ifubiiurgniu
ai kalastaa?
- KariSTikka
sopis varmaan sulle kun nyrkki perseeseen
- enhaluahurjaltavaikuttaa
Liian rajulta kuulostaa
- KariSTikka
sopis sulle kuin nyrkki perseeseen.
- eiolemunjuttuni
ei kiinnosta noin rajut jutut
- hyujikuj
ovi on raollaan ni en uskalla :(
- ETTINMIES
Jari SILLANPÄÄKÖ SE SIELLÄ KYSELEE?
- aikahurjaa
Pitäisi sitoa iso solmu kyynärspiähän ettei katoa koko käsi uumeniin.
Kuka vetäisi pois jos näkyy enää nilkat. - enkoskaantekisituollaist
Miksi ihmeessä haluaisit kokeilla sitä?
- onehdoteltu
Minäkin ihmettelen miten joillain miehillä on himo työntää pilluun nyrkkiä tai jotain puolentoista litran limpparipulloa. En ymmärrä näin naisena, että miksi halutaan satuttaa.
Kerran olen fistannut 35v naista hänen pyynnöstään. Tykkäsi kovin. Ehkä siitä oli apua että käteni ei kuulu kaikkista isoimpiin kouriin. Joten ota yhteyttä ja katsotaan ollaanko samoilla aalloilla.
- fistaisin
kyl mä sua fistaisin..
ja tiedän että myös nauttisit siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750