Et ehkä tiedä tai ymmärrä että annoit tahtomattasi minulle suurimman lahjan jota en voi mitenkään hyvittää kuin olemalla jotain mennyttä, sillä lailla pysyn kai edes hiukan kauniina osittain, virheineni.. Jotka ei kaunista.
Okei, ehkä hän vihaa minua, ehkä olen hänelle tuntematon ja ihminen kuka ei ole mielenkiintoinen että haluaisi tutustua ja tuntea tai pitää yhteyttä millään lailla.
Mielenkiintoinen ihminen on mielenkiintoinen tylsänäkin.
Mulle kuitenkin tapaamisesi ja tuntemisesi sellaisena kuin tunsin on vaalimisen arvoista, ehkä se on parempi niin..
Vaikka tiedän että meidän polkumme olisi kulkenut elämämme loppuun asti yhteen liimautuneina kuin se on jo nyt, mutta vain minun tunteissani ja yksin.
Terveiset..
11
814
Vastaukset
- Tulinmietteliääksi
Surua ja kaipausta, kuin viime vuosisadalta. Vuosisadan rakkaustarina ehkä?.
- osuuseuskopois
Surullinen kirjoitus ehkä aika ei ole vielä kohdata lopullisesti en tiedä.Pistä suuri vaihde päälle ja mene hänen tykönsä ja voi olla että tapahtuu kummia tämä tuli selvänä tunteena.
- Kenellesuunnattu
Kenelle tämä kirjoitus oli?
- Voikoollaniin
Entä jos hän haluaisi pitää yhteyttä, mutta luulee, ettet sinä halua?
- Kysymys1234
Missä päin maailmaa olet? Oletko matkalla yksin vai jonkun muun kanssa? :(
- Eihänsinuatahdoelämäänsä
Ei kannata päästää kuvitelmia päähänsä ja luoda mielikuvia toisesta ihmisestä.
Ihmisestä jota tuskin tunnet, rehellisillä korteilla katsottuna.
Toinen ei ehkä vihaa sinua, mutta saatat olla hänelle turhaa -
Turhempikin tuttavuus menneiltä ajoilta, ajoilta joita hän ei välitä muistella enään.
Elämä ei ole peliä ja hyötymistä toisesta ihmisestä, vieraasta ihmisestä loputtomin selityksin.
Jonka jälkeenkin uskot tietäväsi että, hän olisi oikea ihminen vierellesi kulkemaan.- Muailmalta
Tämä teki surulliseksi, juuri niin..
En muuta olisi halunnutkaan kuin oppia häntä.
En olisi tahtonut kuin tuntea hänet, tosi hyvin tuntea.
On todella surullista olla turhaakin turhempi, se on totta.
Eli sinun tekstistäsi päätellen olen turha, miksi? Eli hän ei saanut minulta mitään, eli hyöty tarkoitus? Miten se menikään?
- wsedfghjkl
Kannattaa miettiä mitä toinen on OIKEASTI sanonut tai tehnyt. Se pätee.
Jos on kiinnostunut niin AINA löytää mahdollisuuden osoittaa se.
Epäröinti tarkoittaa ettei halua tehdä mitään asian eteen, odottaa että kaikki tipahtaa helposti syliin kun kohde ei ole tarpeeksi kiinnostava....kelpaa vain hyväksikäytettäväksi. Kakkoseksi. Joksikin...- eisivusuhteita
Kun suhteessa ollaan niin siihen kuuluu vain ne kaksi, muita ei tavata.
- maailmaltaminäkin
Oliko lahja jotain ihmissuhteisiin liittyvää?
- Muailmalta
Hänen tapaamisensa aiheutti että pääsin tutustumaan itseeni ja kyllä myös ihmissuhteet kuuluvat siihen sekä kaikki tunteet laidasta laitaan mitä olen saanut tuntea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091