Sälekaihtimet parvikelaseihin

soitajakerro

Voisin tilata netistä mutta niiden kiinnityksistä ole oikein missään mitään kuvia, palvelun tarjoajia kyllä riittää vaikka kuinka, suurimmalla osalla mitään hintoja sivuilla, soita ja kysy, soita ja kysy.. pyydä tarjous, no on pyydetty ja piti sen jälkeen pitää pöydän reunasta kiinni että pysyy jaloillaan, laittakaa ne hinnat sinne sivuille niin tartte kysellä mitään. Vanhanaikaista tuollainen meininki..

Pinta-asennus niin mutta onko jossain malleissa kiinnityksiä parvilesin yläreunaan sitten.

Yhden tarjouksen saanut ja hinta noin 700 luokkaa 5 lasiin asennettuna kaihtimet heh, pidä kaihtimes.. kullastako ne tehty.. kun kaupassa sälekaihdin maksaa 18-30 euroa kpl.

3

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trrg543

      Hintalaskuria on varmaan vaikea laittaa, kun koko-, väri- ja materiaalivaihtoehtoja on tolkuttomasti. Hintaesimerkkejä voisi olla, että saisi käsityksen.

      Et laittanut asuinpaikkaa. Kaikki eivät operoi koko maassa.

      • soitajakerro

        Kyllä mä osaan katsoa sivuilta että toimiiko firma alueellani.
        700 euron sijaan ostin itse sälekaihtimet kaupasta ja asensin itse, säästin yli 600 euroa.
        Tosin ne on normaalit sälekaihtimet mutta kuitenkin.

        Parvekelasin alumiiniseen pokaan saa sälekaihtimen kiinni hyvällä kaksipuolisella teipillä.
        Tätä käyttää joku joku firmakin, todella helppoa asentaa.

        Netissä osa firmoistahan tarjoaa ihan hyvää mittatilauksena sälekaihtimia, en vaan nyt malttanut odotella montaa viikkoa toimitusta. Kaupassa oli tarjous 12 euroa sälekaihdin ja osa 10 eurolla eli 5 sälekaihdinta ja kaksipuolinen teippi kustanti noin sataeuroa.

        Asennuksessa ja mitoituksessa kannattaa huomioida se sälekaihtimen rungon vaatima tila lasia avattaessa, parvekelasi ei mahdu aukemaan kokonaan jos laittaa ihan reunasta reunaan leveät sälekaihtimet. Mutta toisena vaihtoehtona jos asentaa ne ikkunoiden yläpuolella olevaan asennusrunkoon niin tätäkään ongelmaa ei ole,

        Tee se itse niin saatat säästää aika paljon, suosin toki mielelläni pienyrittäjiä mutta tsempatkaa vähän palvelunne toimivuudessa, ei siihen sivuille tarvita kuin ilmainen sähköposti johon asiakkaat voi laittaa kyselyitä, helppo vastailla kun kerkiää, viestit jää talteen sinne sähköpostiin, asiakaskin kerkiää miettiä mitä kysyy. Onko se niin mukavaa että ajon aikana asiakkaat soittelee kännykkään ja kyselee, itse ainakaan tykkää sellaisesta, ei voi muistaa millään kaikkea ja teetkö ajon aikana muistiinpanoja sitten ja sovit asioita.. Kokemukseni mukaan tälläiset menee jonkun asiakkaan kohdalla sitten siihen ennen pitkää että kun piti asentajan tulla niin ei näy eikä kuulu ketään..


      • 456456
        soitajakerro kirjoitti:

        Kyllä mä osaan katsoa sivuilta että toimiiko firma alueellani.
        700 euron sijaan ostin itse sälekaihtimet kaupasta ja asensin itse, säästin yli 600 euroa.
        Tosin ne on normaalit sälekaihtimet mutta kuitenkin.

        Parvekelasin alumiiniseen pokaan saa sälekaihtimen kiinni hyvällä kaksipuolisella teipillä.
        Tätä käyttää joku joku firmakin, todella helppoa asentaa.

        Netissä osa firmoistahan tarjoaa ihan hyvää mittatilauksena sälekaihtimia, en vaan nyt malttanut odotella montaa viikkoa toimitusta. Kaupassa oli tarjous 12 euroa sälekaihdin ja osa 10 eurolla eli 5 sälekaihdinta ja kaksipuolinen teippi kustanti noin sataeuroa.

        Asennuksessa ja mitoituksessa kannattaa huomioida se sälekaihtimen rungon vaatima tila lasia avattaessa, parvekelasi ei mahdu aukemaan kokonaan jos laittaa ihan reunasta reunaan leveät sälekaihtimet. Mutta toisena vaihtoehtona jos asentaa ne ikkunoiden yläpuolella olevaan asennusrunkoon niin tätäkään ongelmaa ei ole,

        Tee se itse niin saatat säästää aika paljon, suosin toki mielelläni pienyrittäjiä mutta tsempatkaa vähän palvelunne toimivuudessa, ei siihen sivuille tarvita kuin ilmainen sähköposti johon asiakkaat voi laittaa kyselyitä, helppo vastailla kun kerkiää, viestit jää talteen sinne sähköpostiin, asiakaskin kerkiää miettiä mitä kysyy. Onko se niin mukavaa että ajon aikana asiakkaat soittelee kännykkään ja kyselee, itse ainakaan tykkää sellaisesta, ei voi muistaa millään kaikkea ja teetkö ajon aikana muistiinpanoja sitten ja sovit asioita.. Kokemukseni mukaan tälläiset menee jonkun asiakkaan kohdalla sitten siihen ennen pitkää että kun piti asentajan tulla niin ei näy eikä kuulu ketään..

        Kiitos hyvästä ideasta! Olin jo aikeissa tehdä liimattavalla tarranauhalla salusiinit alalaseihin, mutta taidanpa nyt koettaa kuitenkin sälekaihtimilla jos ne kerta pysyy teipillä.

        Oletko joutunut kaventamaan kaihtimia, siinä mitään ongelmaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustusten lauantai

      Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      236
      3161
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      27
      2920
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      25
      2157
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      26
      2078
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      64
      1947
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

      Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      81
      1732
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      30
      1587
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

      Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      120
      1463
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      41
      1387
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      42
      1253
    Aihe