Viime vuonna pääsin varasijalle pääsykokeissa, mutta muistan että kutsut pääsykokeisiin tuli monta viikkoa ennen itse koetta. Kuulemma 1.6 on pääsykokeet ja missään ei kutsua. Ei s-postia ja opintopolussa lukee että opiskelijavalinta kesken.
Mitään tietoa asiasta? Suoritan varusmiespalvelusta ja johtajat ovat aika mulkkuja vapaapäivien myöntämisessä, pitäisi olla jo 3 viikkoa etukäteen että toimisi mukavasti, mutta jos kokeet on jo näin lähellä...
Tekniikan ja liikenteen pääsykoekutsut?
aaaaaaaaaaa213123
2
178
Vastaukset
- aaaaaaaaaaa213123
Alkaa hiljakseen masentamaan jos en pääse opiskelemaan tänä syksynä. En oikeasti tiedä mitä tehdä siinä tilanteessa. Haluan todella opiskella tiettyä alaa, mutta et edes pääse näyttämään intoani.
Vinkkejä? En tietääkseni ole missannut sitä faktaa, että ainakaan suomessa ei ilman korkeakoulu tutkintoa pääse toteuttamaan minkäänlaista uraa tekniikan alalla. - Näphyy
Tekniikan alan kokeisiin ei tule erillistä pääsykoekutsua, valintakokeen suorituspaikka on se koulu mihin ensisijaisesti hait. Eli koe on 1.6 ja taisi alkaa klo 9 tai 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818