Onko muilla kokemusta siitä, että Tiivin toimittamien ikkunoiden ns. Integroidut sälekaihtimet loppuvat 10cm ikkunan alareunan yläpuolelle? Näyttävät todella hassuilta. Miksi näin?
Tiivi - sälekaihtimet 10cm liian lyhyet?
10
2104
Vastaukset
- Huh-huh
Olisiko valmistusvirhe?
- 5gy98
Oletko aivan varma, että kaihtimet ovat alimmassa asennossa eikä esim. väärin laitettu solmu rajoita väärin?
Ota kuva ja kysely Tiiviin.- Tiivisälekaihdin
Ei ole itse tehty mitään solmuja. Kaihtimet eivät laskeudu alemmaksi, narut ei riitä alemmaksi.
- Lopetahetipropaganda
Tiivin ikkunat ja kaihtimet ovat aina oikean mittaiset. Ilkeä propaganda on ikävää.
- Tiivisälekaihdin
Ei ole ilkeää propagandaa. Maksettu priimasta, mutta kaikissa ikkunoissa kaihtimet liian lyhyet. Asiasta jätetty heille soittopyyntö, mutta eivät ole soittaneet takaisin.
- Anonyymi
Tuttu vika. Verhojen narut on liian lyhyet.
Alihankkijalta odotetaan oikean pituisia kaihtimia, nykyään ei tuotannossa pahemmin niitä availla, koska ne tulee nipussa ja menevät myös asiakkaalle nipussa. Säästää aikaa tehtaan päässä, mutta ainahan ei voi tulla priimaa. Jos kaihtimet ovat ns. automaatti mallia niin voi olla, että sälärin alimmaisesta paino kotelosta puuttuu painot, silloin ei laskeudu kunnolla kaihdin.
- Tiivisälekaihdin
Näkeekö jostain jotenkin onko noita painoja vai ei?
Hei, lähetätkö yhteystietosi yhteydenottolomakkeella https://www.tiivi.fi/fi/ota-yhteytta/yhteydenottolomake/ tai puhelimitse asiakaspalveluun 0800 308 38, niin tutkitaan mistä ongelma johtuu ja korjataan kaihtimet.
Pidämme parhaamme mukaan huolta siitä, että tuotteet ovat kunnossa ja asennus on tehty huolella. Tiivin ikkunoilla ja ovilla on 10 vuoden tuotetakuu ja 5 vuoden tekninen rakennetakuu, asennustyöllä 10 vuoden takuu.
Terveisin
Mika / Tiivi asiakaspalveluTämän viestin lähettäjään ja viestin sisältöön on jo pakko ulkopuolisen/kin reagoida. On se niiiiiiiiiin harvinaista herkkua.
Niin, jokainen yritys tietää, miten virheitä sattuu ja menee vielä laadun tarkkailun läpikin. Punainen lanka on juuri kehittää toimintaa ja joka tapahtunut tapaus tutkia, miksi se tapahtui. Näin toimien virheellisyydet vähenevät ja erikoisesti myös kannattavuus / tuottavuus paranee pitkässä juoksussa.
Järkyttävintähän on yrityksen toiminta, joka tuottaa virheita ja ei edes ole kiinnostunut tehtaallaan mistä virhe / tilanne on syntynyt ja näin toimien tehdas tuottaa virheitä kuin liukuhihnalta. Järkyytävintä on vielä, ettei yritys reagoi asiakkaan huomautuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794167
- 293134
- 2013092
- 512917
- 242844
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl422583Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3172560Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2322233Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252096- 452037