Milainen tämä yritys työnantajana ? Onko yhteyksiä VL piiriin ?
Alutec Oy työnantajana
29
9453
Vastaukset
- kokeneet
Ihme juttuja olen kuullut tästä firmasta. Siellä kuulemma kytätään työntekijöitä jatkuvasti eli pomot takana niskaan hengittämässä. Ei siellä kukaan pysty olemaan. Ja kertoohan sekin jo jotain kun lähes joka keskiviikon Kalajokilaakson suurjakelussa juuri tämä firma hakee jatkuvasti useita työntekijöitä eikä tarvi olla edes alan koulutusta kun kouluttavat itse. On ilmeisesti jokin perheyritys jossa työntekijöitä kohdellaan todella paskamaisesti!
- Ylivieskalainen
Laki sen sanoo, että työpaikka on sellainen, jossa tehdään työtä työnantajan ohjauksessa ja valvonnan alaisena.
- Aikjj
Ylivieskalainen kirjoitti:
Laki sen sanoo, että työpaikka on sellainen, jossa tehdään työtä työnantajan ohjauksessa ja valvonnan alaisena.
Näin sanoo laki., ja alutecin toimitus johtajasta tehty tänään rikos ilmoitus petoksesta
- enoleropotti
yleensä perheyritykset ovat oikeita kyttäyrityksiä,siellä on monta omistajaa jotka työkseen kyttäävät toisia,erittäin huonoja työpaikkoja ovat perheyritykset
- Lyytimummo
Ei ole paluuta enää valtiojohtoisiin punayrityksiin!
Laiskan harmiksi pienet yritykset (perheyritykset ) ovat tulevaisuutta. - Aikj
Tää kyseisesen yrityksen toimitusjohtaja on mulle velkaa 12.500 palkoista eikä aio maksaa menee oikeiuteen tämä saatava kysessä laiton irtisanominen ja muut loukkauset työn tekiöitä kohtaan. Älkää ikinä menkö kyseiseen firmaan töihin sillä vain loukataan ja halveksitaan työn tekiöitä toim johtajan muun johtoportaan johdosta kun ovat sukulaisia niin kukaan ei osaa mitään Tällaista on olla Alutekillä töissä Paska firma kaikin puolin ka toimillandaa!
- Asiastatietävä
Aikj kirjoitti:
Tää kyseisesen yrityksen toimitusjohtaja on mulle velkaa 12.500 palkoista eikä aio maksaa menee oikeiuteen tämä saatava kysessä laiton irtisanominen ja muut loukkauset työn tekiöitä kohtaan. Älkää ikinä menkö kyseiseen firmaan töihin sillä vain loukataan ja halveksitaan työn tekiöitä toim johtajan muun johtoportaan johdosta kun ovat sukulaisia niin kukaan ei osaa mitään Tällaista on olla Alutekillä töissä Paska firma kaikin puolin ka toimillandaa!
Tällä yllä olevalla kommentilla ei ole mitään todellisuusperää ja asiasta on tehty rikosilmoitus poliisille.
- Ylivieskalainen
Luulisi Ylivieskassakin työn kelpaavan. Mutta ei...
- Eitupsuapoltella
Vieläkö alutec on savuton?
- LoboLobo
Hyvä Lasse... hyvä on luisto
- Kettukuittaaa
Hyvin meillä menee!
- jav
Joku taitaa olla vähän kateellinen ku toisilla menee paremmin.
Alutec on loistava työnantaja!! - Kymppi
Ei aina tarvitse olla VL.n kuuluva vaikka olisikin ikävä ihminen. Tämä kyseinen firma ei ole vanholislestadiolainen yrittäjä.
- Duunia2
Jos ei ole lessu firma, niin voisin harkitakkin työskentelyä siellä. Tekee työt parhaimman mukaan, niin enempää ei tarvitse. Itsekään en pidä työn vieroksujista
- Anonyymi
Mikä vittu sua niissä lessuissa nyppii? Taidat olla kateellinen heille, kun he menestyvät, mutta sinä vain jurputat. Ala ite yrittäjäksi. Se on kaikkien oikeus!
- Anonyymi
En suosittele yritystä. 2vuotta olin töissä. Ylityökorvauksia ei makseta. Parempiakin nyrkkipajoja Ylivieskasta löytyy.
- Anonyymi
Erittäin hyvä työnantaja, paras jossa itse olen ollut töissä.
Tuo on paskapuhetta että ylitöistä ei makseta. Ehkä paikallisesti sovittu vähän erilaiset ehdot, mutta kuitenkin ihan ok ehdot. Varsinki kesällä ylitöitä saa tehä melkeen niin paljo ku haluaa. Joustava firma työntekijän kannalta ja toiminta kehittyy joka vuosi. - Anonyymi
Itse entisenä työntekijänä sanon myös ettei ylitöistä makseta oikein.. Saa siitä sen paskan tuntipalkan mikä on muttei prosentteja.
Jos oikein kiirus on töissä ja anellaan tekemään pitkää päivää niin voi saada 50%.
Tuolla ei kyllä ihminen rikastuun pääse.. Moni jotka siellä ollu toistakymmentä vuotta niin edelleen naurettavan pienet palkkaukset.- Anonyymi
Rikkoo työehtosopimuksua tee asiasta tutkinta pyyntö
- Anonyymi
kävin työhaastattelussa kyseisessä firmassa, aloituspalkka 10€ selväksi tuli että, työ ajalla ei puhuta. yli töitä pitää tehdä kun kysytään, maksetaan vain 50% ja pitää olla erittäin tehokas , kysyttiin asunko omakotitalossa, juonko/poltanko yms, ja kaiken lisäksi pitää tehdä soveltuvuus koe :) vaikuttaa siltä että on hankala saada pysyviä työntekijoitä joka kertoo huonosta ilmapiiristä,
- Anonyymi
Xeis tää yritys ole laitettu yoiminta kieltoon ,tietojen mukaan liitot tehheet sen ,maksamattomien korvausten vuoksi.
- Anonyymi
Joo ei kiitos
- Anonyymi
Kannattaa kysellä pääsiskö KELA:lle töihin.Ei pahemmin rasita hommat,ja palkat tulee ajallaan.Eikä tartte niska limassa painella töitä paska palkalla.Eikä tartte aamulla hötkyillä mihinkään.
- Anonyymi
Hyfä duunimesta! Ite ollu Alutecilla duunissa ja ei mithän valittamista! Kaikki menee kuten pittääki ja palakka maksetaan ajoissa. Yhteishenki on hyfä!
- Anonyymi
Asenne ratkaisee ...
- Anonyymi
Telttakerholaisia. Ei kiitos!
- Anonyymi
Ai hellujako
- Anonyymi
Olen erittäin tyytymätön kyseiseen firmaan. Eniten pistää silmään epärehellisyys ja suoranainen valehtelu. Oisko lestafirma sittenkin.
- Anonyymi
Sama on siis meininki kun jo 90 luvulla, vaikea asiakas jne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522196
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971443Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3421436- 1711308
- 681081
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31939Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46849