Hei olen 22 vuotias nainen kokemäeltä. Minulla on aviomies ja yksi vuotias poika. Tällä hetkellä olen kotona ja teen keikkatöitä silloin tällöin lisä tulojen saamiseksi. Tarjoaisin siis lastenhoitoapua Satakunnassa mieluiten Kokemäki ja lähikunnissa.
Olen valmis lähihoitaja ja työkokemusta koulunkäynninohjaajana. Pätevyystodistukset löytyvät.
Olen luonteeltani iloinen reipas ja aurinkoinen. Olen aina ollut lapsirakas ja työ on tuntunut minulle oikealta.
Voimme ulkoilla, käydä retkillä, olla kotona jne. Minuun voi olla yhteydessä lyhyen työn suhteen tai myös pidemmän. Jos haluat käydä kaupassa tai vaikka vain nukkua. Myös voin tulla avuksesi kotiin siihen mihin sitä kaipaat.
Tuntipalkkani on 10€ .
Ota rohkeasti yhteyttä ja tulen mielelläni kertomaan lisää itsestäni. :)
[email protected]
Lastenhoitaja satakunta
Lastenhoitaja
1
193
Vastaukset
- Tiiaas
Olen reipas ja iloinen 17-vuotias tyttö vantaalta, korsosta. Minulla löytyy paljon kokemusta lastenhoidosta, olen hoitanut paljon siskoni 1-6 vuotiaita lapsia sekä olen tehnyt keikkatöitä pari kertaa. Olen vapaana nyt kolmen viikon ajan aamusta iltaan joka päivä, paitsi sunnuntaisin. Muuten olen vapaana päiväisin. Jos kiinnostustuit laita viestiä minulle: 0452797675
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768