Miehen pitäisi olla kätevä käsistään ja kaikenlaiset -putki, -maalaus, -laatoitus, -puutarhanhoito ja autoremontit sujuvat suit'sait kädenkäänteessä. Ei riitä, että raataa työpaikalla aamusta iltaan työssä, josta ei saa muuta tyydytystä kuin rahaa, jota perhe tuhlaa hankintoihinsa, vaan iltamyöhään saakka pitäisi puuhastella vielä yhteisen kodin eteen.
Onko tämä sitä suurta rakkautta, jota puolisolle halutaan osoittaa. Usein toivoisi pelkän miehekkyyden riittävän ja kotona voisi vaan levätä ja rentoutua. Valmiiseen ruokapöytään olisi kiva saapua ja illalla nautiskella vaan makoisaa kinkkuleipää.
Miksi naiset hakevat aina remonttimiestä?
150
2317
Vastaukset
- remppajoonas
Hakevat ilmaista työvoimaa pillupalkalla!
Itse epäilen paljon enemmän, että nämä television remonttireiska yms. ohjelmat ovat käynnistäneet ilmiön, jota voi olla vaikea pysäyttää. Ainakaan itse en suostu orjatyövoimaksi, en sitten millään palkalla, prkl.
Ole mä kuullu naistenki valittava et ,ens töis ja sit koton toine tyäpäivä.
Tee vaa iha ite voikakkos ja ol ilone jos saat sen pöyrä vieres syärä ,semmost se elämä onAi onpa mahtavaa lukea ihanaa murrettasi. Sama vika varmaan työssäkäyvillä naarailla, kun on joutunut hoitamaan lisäksi kakarat ja sen kodin siivoukset yms. Sitten mies vielä vonkaa lemmenleikkejä lisäksi. Meillä sanottiin kanssa Satakunnassa voileipää kakoksi tai oikeastaan käsittääkseni se oli se pelkkä hiivaleipä sitä kakkoo.
mennäporvooseen kirjoitti:
Ai onpa mahtavaa lukea ihanaa murrettasi. Sama vika varmaan työssäkäyvillä naarailla, kun on joutunut hoitamaan lisäksi kakarat ja sen kodin siivoukset yms. Sitten mies vielä vonkaa lemmenleikkejä lisäksi. Meillä sanottiin kanssa Satakunnassa voileipää kakoksi tai oikeastaan käsittääkseni se oli se pelkkä hiivaleipä sitä kakkoo.
Oletkos maistanut/haistanut savolaista kakkoo?
Tellukka kirjoitti:
Minulla on hyvin vähän tietämystä savolaisuudesta, tapasin ensimmäisen savolaisen ihmisenkin vasta noin 25-vuotiaana. Ei, en ole maistanut savolaista kakkoa, mutta kalakukkoa olen kuin myös muikkukukkoa.
Tellukka kirjoitti:
Tuli mul yks ihmeline juttu mielee tost savolaisest kakokst ,mut ollko ny haistelemat .
En paljo viittis omaani kehut mut on se semmone taikinahavukka et sen kans ko laitta seljä vastatuksi nii saa tulla tiäntäyrelt sarvipäit , linja kestä .
On ittestä selvä asia et jos kerra astia vähät sekoteta keskenä nii kyl hommakki .
Mun vaimo pakka olema mustasukkane omist hommist ,sillo ko se kippiä oli nii mää tiätyst siivosinki huusholli ,siin remontin lomas.
Se rupes pahus viäkkö sano ma et ,ei sitä ny ain tartte mattoi hinkat imurin kans ,meinasiks se et iha tarpettomaks huamata .
Äkkiä mä sit oppisi fuskama tahallan ,pääs sit sanoma et ,tualaki on roski jääny ja semmottos kauhu tasapaino pääs taas valloilles .
On se elämä nii sukkela .
No minkä takia sinä luulet naisen muuten ottavan miehen huusholliinsa?
Ei suinkaan vain valittamaan
https://www.youtube.com/watch?v=zEiM6l5meQI- kotrouva
MInun mieheni täytyy hoitaa vielä lisäksi viikkosiivous ja ruuanlaitto remonttihommien lisäksi kun minulla on niin kiihkeä ja aikaa vievä nuorempi rakastaja. Onhan se vähän nössö aisuri mutta hyvin koulutettu, tänä aamunakin tuli kahvit ja croissantit suoraan sänkyyn ennen hänen töihinmenoaan.
kotrouva kirjoitti:
MInun mieheni täytyy hoitaa vielä lisäksi viikkosiivous ja ruuanlaitto remonttihommien lisäksi kun minulla on niin kiihkeä ja aikaa vievä nuorempi rakastaja. Onhan se vähän nössö aisuri mutta hyvin koulutettu, tänä aamunakin tuli kahvit ja croissantit suoraan sänkyyn ennen hänen töihinmenoaan.
Lycky you - sanoisi englantilainen. Onneksi meitsin ei tarvitse osallistua vielä noihin siivouksiinkin, saati ruuanlaittoon. Se olisi kyllä se viimeinen pisara tälle liitolle. Toki auttaa voin parhaani mukaan. Nuorempi rakastajatar kuulostaisi hyvältä, mutta sen ylläpitäminen se vasta maksaisi ja meikä on tunnettu säästäväisyydestään.
- Kemioita
kotrouva kirjoitti:
Te taitaa olla sitä kemiaa, jota naiset aina hakee ja hokee.
- New-age
Eli jonkinsortin laborantti....
Kemioita kirjoitti:
Te taitaa olla sitä kemiaa, jota naiset aina hakee ja hokee.
Olen ihan varma, että naiset ovat miehiä empaattisempia ja keskusteleminen on heille tärkeämpää kuin miehille. En minä mitään mistään kemiasta tiedä, puhun mieluummin hyvänolon tunteesta, jonka saan toisen lähettyvillä.
- Heikunkeikku
NaiSET. AINA.
Minä vispaan nyt mun pystyssä olevaa etusormeani niin nopiassa tempossa, että näyttää kuin sormia olisi kakskytäkolme. Ainaskin.
Harmittaa nimittäin, kun Yleistetään. Ja tuo Aina-sana. Sekin nyppii.
Tulee semmonen tunne, että ajatellaan kaikkien naisten etsivän ilmaista työvoimaa.
Itse en suurin surminkaan pyytäisi ketään miestä remontoimaan maksamatta palkkaa työstään.
Jos tästä lähtisin etsimään itselleni seurustelukumppania, niin miehen pitäisi olla hyvä keskustelija ja pirteän-positiivisen- nauravais-iloisuuden esikuva. Kätevyyttä en ajattelisi. En edes haluaisi, että mies alkaisi mun asuntoa remontoimaan.
Mutta-mutta jos olisin nuori ja perheen perustamista ajattelisin, niin silloin etsisin sellaista miestä, jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä. Semmosta Rrreipasta, energistä ja aktiivista kaikinpuolin päältä, sivulta ja takaa katsottuna.
Niin, eli semmonen ku edesmennyt mieheni oli.
Minulle Miehekäs mies on ilo silmälle. Kiva vahdattava:) Kiva loikoilla työpäivien jälkeen leivänvinkaleet kourissa.:) Minun tekemien herkkuleipien.
Toisaaltaan onhan sekin sanottava, että on miehistä vaivaakin, ei sen puoleen:)
Niinku siis siksi, en ole kovin hanakas haeskelemaan ketään.
Se olis kans aikamoisen kurjaa jos mies osoittautuis aamuisin Kauhean kovaksi suupaltiksi, joka heti silmät avattuaan alkaisi pulputtamaan puhetta, eikä antaisi minun juoda aamukahviani omien ajatusteni kera. Oi oi ja Kääk.
Hyvää Huomenta täältä. Aurinko paistaa innokkaasti.
Jahka täs nyt ehdin, niin lähden ostamaan kasveja itselleni, miniälle pihalle istutettavan kukan ja ruokakauppakierrokselle.- suu.yhtämittaa.käy
Suupaltti olisikin huono kaveri noinkin hiljaisen oloselle kuin sinä 😉
- Heikunkeikku
suu.yhtämittaa.käy kirjoitti:
Suupaltti olisikin huono kaveri noinkin hiljaisen oloselle kuin sinä 😉
No naura vaan kuule sielä ittekses:)
Minä nimittäin olen enemmän hiljainen tuumijatyyppi, kuin sanoja pulputteleva nainen.
Sormeni kyllä helposti karkaavat vimmatusti heilumaan, mikä kaiket johtuu ammatistani.
Saattaa saada sen vaikutelman, että sanamäärä on Sama sormissa ja kielen heiluttelussa.
Mutta ei, ehei ei. Väärä luulo. - Anonyymi
Älä missään nimessä ajaudu parisuhteeseen menee hyvä sinkku hukkaan
Minä käperryin aivan pieneksi luettuani viestisi alun, jossa ryöpytit aina -sanan käytöstä. Syvimmät pahoitteluni, ei todellakaan ollut tarkoitus yleistää.
Oma äitini varmaan löysi isästäni sellaisen remonttireiskan, johon oli ainakin aluksi tyytyväinen. Isäni kun puuhasteli koko elämänsä rakentaen, korjaten ja väsäten kaikelaista. Puuseppä koulutukseltaan. Patisteli minua käymään "kunnon" opiskelut ja näin teinkin, enkä ehtinyt oppia hänen remonttitaitojaan. Valitteli se äiti välillä, kun ei hetkenkään rauhaa ole siltä paukkeelta ja remonttiroippeilta.- Heikunkeikku
Okei, jos pahoittelusi ovat "mitä syvimmät", niin annan erheesi anteeksi. Voit käperryksestäsi oikoa itsesi itsesi kokoiseksi.
Isäsi teki kätevillä käsillään, joissa peukalot olivat hyvissä kohdissa kämmenien syrjissä, remontteja teidän koko perheen yhteiseksi hyväksi. Yhteisen suloisen kotinne kaunistukseksi.
Ei kaikilta onnistu käsillä tekeminen. Eikä monia edes huvita semmoset vasaran heiluttelut. He tykkäävät sitten jostakin muusta asiasta ja ovat siinä hyviä. Onneksi on se mahdollisuus, että voi pyytää ulkopuolisen tyypin tekemään remontit ja maksaa sitten tuohta kouraan.
Hyvä niin, hyvä näin, hyvä kaikinpäin:) Heikunkeikku kirjoitti:
Okei, jos pahoittelusi ovat "mitä syvimmät", niin annan erheesi anteeksi. Voit käperryksestäsi oikoa itsesi itsesi kokoiseksi.
Isäsi teki kätevillä käsillään, joissa peukalot olivat hyvissä kohdissa kämmenien syrjissä, remontteja teidän koko perheen yhteiseksi hyväksi. Yhteisen suloisen kotinne kaunistukseksi.
Ei kaikilta onnistu käsillä tekeminen. Eikä monia edes huvita semmoset vasaran heiluttelut. He tykkäävät sitten jostakin muusta asiasta ja ovat siinä hyviä. Onneksi on se mahdollisuus, että voi pyytää ulkopuolisen tyypin tekemään remontit ja maksaa sitten tuohta kouraan.
Hyvä niin, hyvä näin, hyvä kaikinpäin:)Jälleen miehenkokoisena kiitän armhaduksestanne ja totean pahoittelujen olleen vilpittömät.
Se yhteinen kodin hyväksi tekeminen on varmasti totta, mutta isäni kuoleman jälkeen ja kotitalon myymisen koittaessa, kaikki se meni jotenkin haaskuun ja hukkaan. No, jäihän tietysti kauniit muistot ja käyn välillä fiilistelemässä taloa, kun liikun siellä päin.
Ulkopuoliset meillä tekevät pitkälti remontit. Nuorta salskeaa miestä lappaa ovesta sisään ja rouva pitää ohjat käsissä. Ei silti ihan aina ole tyytyväinen jälkeen ja harmittelee menetettyä rahoja.- New-age
Huomenta. Voisiko olla sitten niinkin päin, että mies hakee kätevää ja ehtoisaa emäntää? Ehtoisa?
Emäntäehdokastahan voi testata: siivous, osaako leipoa piiraat ja pyörööt.
Kutaiseeko sukat ym. neuleet. Yltääkö edes hanslankariksi? Ja ulkoilua harava kourassa? Kaikki muu on extraa, bonusta.
Jotenkin ajattelen, että jos yhteisessä kodissa asutaan, onhan edullista ja kätevää, jos jotain nikkarointia on opetellut. Samoin mielestäni mies on hyvä kurssittaa ruoan laittoon, siivoukseen ja pyykin pesuun. Jonain päivänä saattaa mieskin olla ypöyksin, ja noilla taidoilla selviää. Asunto ei ole siivoton ja haise. On puhtaita vaatteita, eikä pesemättömien vaatteiden vuorta. Ikkunoista näkee ulos. Jne. Ei nälkiinny tai mätä jotain roskaruokaa päivittäin.
Työnjaossa kotonahan voi ottaa huomioon mieltymykset tai heittää noppaa. - Heikunkeikku
New-age kirjoitti:
Huomenta. Voisiko olla sitten niinkin päin, että mies hakee kätevää ja ehtoisaa emäntää? Ehtoisa?
Emäntäehdokastahan voi testata: siivous, osaako leipoa piiraat ja pyörööt.
Kutaiseeko sukat ym. neuleet. Yltääkö edes hanslankariksi? Ja ulkoilua harava kourassa? Kaikki muu on extraa, bonusta.
Jotenkin ajattelen, että jos yhteisessä kodissa asutaan, onhan edullista ja kätevää, jos jotain nikkarointia on opetellut. Samoin mielestäni mies on hyvä kurssittaa ruoan laittoon, siivoukseen ja pyykin pesuun. Jonain päivänä saattaa mieskin olla ypöyksin, ja noilla taidoilla selviää. Asunto ei ole siivoton ja haise. On puhtaita vaatteita, eikä pesemättömien vaatteiden vuorta. Ikkunoista näkee ulos. Jne. Ei nälkiinny tai mätä jotain roskaruokaa päivittäin.
Työnjaossa kotonahan voi ottaa huomioon mieltymykset tai heittää noppaa.Kirjoitit asiaa. Pelkkää asiaa.
Ehtoisa? Heh mainio sana. Olisinkohan minä ehtoisa tyyppi:)
Minua ei varmaankaan monikaan huolisi, jos mies ajattelisi, että villasukkien kutomiset on must-asia. Hyi, minulle kutominen on mitä vastenmielisintä homma. Ei kiinnosta tipan lirua. Sitäpaitsi en edes osaa kutoa kantapäätä. Enkä meinaa opetella.
Haravoimisesta tykkään. Siitä saisin aika monta pistettä, kun haravoimislaatuni on ensiluokkaista. Kraaputan tosi tarkasti.
Minä tykkään touhuta keittiössä ja pitkin hampain alkaisin miestä kouluttamaan esim. ruuanlaitossa. Mutta tekisin sen kenties, jos ajattelisin, että on järkevää opettaa sikälimikälisikäli jäisi yksin elon tielle.
Jos yhteisessä kodissa asutaan, niin on tosi edullista, jos kumpikin kortensa koristelisi kokolailla komiasti kaksistaan.
Yhteispelillä kaikki sujuu.
Vaikkapa näin, että toinen pistää pyykit pesuun ja toinen sitten kuivumaan. Toinen imuroi ja toinen pyyhkäsee lattiat. Toinen sitä ja toinen tätä. Käy hommat nopsakkaasti. - New-age
Voisihan siinä ohessa pelata jazzya, Afrikan tähteä, Muuttuvaa labyrinttiä jne...pitää jotain peliä..
Hih. Ehtoisasti
(Vinkki: kirppareilta saa villasukkia, joten kuuluisiko valkoisten valheiden kategoriaan, jos olisi puikot ja pieni kerä ja tulisi loihtineeksi sukat...sormet ristissä selän takana..onhan oopperaankin valittu epäpätevä johtaja, joka taisi johtaa ihan pätevästi...liekkö ollut se eka... kunnes) - Heikunkeikku
New-age kirjoitti:
Voisihan siinä ohessa pelata jazzya, Afrikan tähteä, Muuttuvaa labyrinttiä jne...pitää jotain peliä..
Hih. Ehtoisasti
(Vinkki: kirppareilta saa villasukkia, joten kuuluisiko valkoisten valheiden kategoriaan, jos olisi puikot ja pieni kerä ja tulisi loihtineeksi sukat...sormet ristissä selän takana..onhan oopperaankin valittu epäpätevä johtaja, joka taisi johtaa ihan pätevästi...liekkö ollut se eka... kunnes)Mulla on siinä mielessä hyvin pullat uunissa, että veljeni vaimo on himokutoja.
Kutasee villasukat tosta-noin-vaan-systeemillä pikaisesti.
Hän pitää minut villasukissa. Minä kuulun siihen ihmisryhmään, joka AINA vetää villasukat kinttuihin. Kesät talvet.
Jos yli-varteenotettava mies astahtaisi eteeni, niin saattaisi hyvinkin olla, että käyttäisin hyvää vinkkiäsi. Kiitos siitä. Kutimet näkösällä ja kasa villasukkia siinä vieressä.:)
Kaikkinaiset pelit ovat kivoja. Sopii mainiosti meikäläiselle. Pelikorteilla lätkimiset, shakki ja oikeastaan vaikka minkälaiset pelit on kivoja. Mutta ei ehdottomasti sellaisen ihmisen kanssa, joka on huono häviäjä. On meinaan kokemusta semmosestakin tyypistä. Kauheaa.
- Voi.että
Samalla voi kysyä minkä takia miehet hakevat naisseuraa.
Aloituksen tarkoitus on saada pelkästään keskustelu, aiheessa esitetty " aina hakevat " ei pidä paikkansa hoh hoijaa.En minä hae sen vuoksi naisseuraa, että he voisivat tehdä remonttia kodissani. Minulle nainen on kumppani, jonka kanssa on hyvä olla ja elää.
Aloitukset jotka ovat tällä palstalla eivät saa välttämättä aikaan keskustelua. Aina.- New-age
No tuollaisena heittona, loivasti provosoivasti aloitus on tehty. Helpompi tarttua ja vääntää juttuja. Mennään takaoven kautta miettimään naiste/miesten taidot ja työt.
Oma valintani perustuu sydämeen. Sanooko se pumptsipum? Romantiikalla on merkitystä. Söpöilyä ei makeilua.
Sekä mies että nainen oppii aikojen myötä kotihommeleita paremmin tai huonommin, jos tahtoo.
Minä otin ukon niin nuorena etten ees älynny tuollaisia ajatella jotta ois käsistään kätevä pitäny olla. Sitä oli niin naisin että luuli että rakkaus riittää :). Tai ainakin jonkinsortin välittäminen, edes.
Uskon ja toivon sen aidon välittämisen voittavan remonttitaidot.
Jos sitä on , kyllä se voittaa. Remonttireiskoja saa rahalla. Aitoja kumppaneita ei asu joka oksalla tai rakennusfirmassakaan :D.
siilenä kirjoitti:
Jos sitä on , kyllä se voittaa. Remonttireiskoja saa rahalla. Aitoja kumppaneita ei asu joka oksalla tai rakennusfirmassakaan :D.
Parisuhteessa on tärkeätä myös antaa tilaa sille toiselle, joten häivyn joskus kokonaan pois nurkista. Menen morjestamaan omia kavereitani, saa emäntä olla kahdestaan kissansa kanssa. Jos tekisin vaan koko ajan remonttia, ei saisi rouvakaan hetkenkään rauhaa. Remonttimiehet tekee nopeasti ja useimmiten kunnolla, rahaa se vaan on mikä kuluu.
Parisuhteessa on tärkeätä myös antaa tilaa sille toiselle, joten häivyn joskus kokonaan pois nurkista. Menen morjestamaan omia kavereitani, saa emäntä olla kahdestaan kissansa kanssa. Jos tekisin vaan koko ajan remonttia, ei saisi rouvakaan hetkenkään rauhaa. Remonttimiehet tekee nopeasti ja useimmiten kunnolla, rahaa se vaan on mikä kuluu.
Tilaa pitää olla, muutoin tukehtuu ainaki henkisesti. Omia juttuja ja menoja. Minä lähdin viikonlopuksi omille reissuille kun miehelle tuli ystävä etelästä. Saivat vanhat jaiffarit porista ja tehdä omia miesten juttuja ja minä taas tahollani omaa mieluista koirulin kanssa. Ja kaikki oli tyytyväisiä. luulisin.
Joskus saa hyvän ja osaavan miehen ilman hakemista, huomaa vuosien vieriessä, että ahaa, hän osaa tuommoisenkin homman tehdä.
Tänään voisin tehdä ylämäkilähtöjä Lappeenrannassa :)Ehkä ei kannattakkaan liikaa tuijottaa siihen minkälainen ihminen on, kun sen tapaa ensimmäistä kertaa. Tiedot ja taidot myös kehittyvät vuosien saatossa ja ihmiset joka tapauksessa muuttuvat elämänsä aikana.
Aja nyt ainakin varovaisesti, muista pitää riittävästi kaasua ettei auto sammu ja sitä kytkintä nostetaan hitaasti...mennäporvooseen kirjoitti:
Ehkä ei kannattakkaan liikaa tuijottaa siihen minkälainen ihminen on, kun sen tapaa ensimmäistä kertaa. Tiedot ja taidot myös kehittyvät vuosien saatossa ja ihmiset joka tapauksessa muuttuvat elämänsä aikana.
Aja nyt ainakin varovaisesti, muista pitää riittävästi kaasua ettei auto sammu ja sitä kytkintä nostetaan hitaasti...Juu, ensin tuijotetaan vain silmiin ja huokaillaan ihastuneena.
Toki maalaismiehet yleensä omaavat hyvin monenlaisia taitoja jo nuorina.
Teen parhaani, katsotaan mihin se riittää.
Imatralla autokoulun käyneenä joutuu enemmän tsemppaamaan.Ancelina kirjoitti:
Juu, ensin tuijotetaan vain silmiin ja huokaillaan ihastuneena.
Toki maalaismiehet yleensä omaavat hyvin monenlaisia taitoja jo nuorina.
Teen parhaani, katsotaan mihin se riittää.
Imatralla autokoulun käyneenä joutuu enemmän tsemppaamaan.Kaupunkilaispojilla on usein muuta osaamista, kun niitä kädentaitoja.
Muista että minä olen henkisenä tukenasi autoilussa ja seison päätöksiesi takana. Minuun voit luottaa.mennäporvooseen kirjoitti:
Kaupunkilaispojilla on usein muuta osaamista, kun niitä kädentaitoja.
Muista että minä olen henkisenä tukenasi autoilussa ja seison päätöksiesi takana. Minuun voit luottaa.Mitähän ne muut osaamiset mahtavat olla, toimivat aivot tarvitaan käsillä tekemiseenkin.
Kiitos, tukea tarvitaan aina.
- hehehehee
Silmänruokaa minänainen hakee. Ai, että se hivelee silmää katsella, kun mies huoltaa ruohonleikkurin, auton imuroi, maalaa ja paneloi. "Naaraspontti urosponttiin" (nimenomaan näin päin, jotta jää naulankannat piilohon). Kätevästi kun se käy ja timmit on pakarat. Taidolla loimuttaa lohen ja pihapuun varjossa herkuttelemme. Metsästää riistaa ja pihvit paistaa. Herkkua herkun perään saan maistaa.
Oletkohan se sinä se hunkssit mainitsema kirjoittaja, joka on kuulemma minä itse, hehee. Oli eilen juttua, vaan tuolla edellisessä keskustelussa, never mind.
On meilläkin tuolla puutarhan puolella rouvan apuna ollut nuoria naisia kyykkimässä, kieltämättä se vanhan miehenkin katse on harhautunut sinne. Etkai sinä sellainen puumanainen ole, jos saa ja kehtaa kysyä?- hehehehee
Oletkohan se sinä se hunkssit mainitsema kirjoittaja, joka on kuulemma minä itse, hehee. Oli eilen juttua, vaan tuolla edellisessä keskustelussa, never mind.
On meilläkin tuolla puutarhan puolella rouvan apuna ollut nuoria naisia kyykkimässä, kieltämättä se vanhan miehenkin katse on harhautunut sinne. Etkai sinä sellainen puumanainen ole, jos saa ja kehtaa kysyä?Ihan kuin kuulisin lievää paheksumista kommentissasi? Nainen ei saa noin, ja jos noin kirjoittaa, niin on huono nainen, puuma. Edelleen näköjään elää ja hyvin voi käsitys, että nainen on joko neitsyt tai huora.
En ole ollut sun edellisessä (siinä tylsässä) aloituksessa kommentoimassa. Se oli joku muu, joka hunksutti siel. Tyhjä-pää-hunksit evvk.
Mun miehellä on ihan must timmien pakaroiden lisukkeena jotain korvien välissäkin.
Ja mun mies on vuoden mua vanhempi, ettei puumasi osunut kohdalleen. Timmit pakarat on 6-kymppisellä miehellä edelleen. hehehehee kirjoitti:
Ihan kuin kuulisin lievää paheksumista kommentissasi? Nainen ei saa noin, ja jos noin kirjoittaa, niin on huono nainen, puuma. Edelleen näköjään elää ja hyvin voi käsitys, että nainen on joko neitsyt tai huora.
En ole ollut sun edellisessä (siinä tylsässä) aloituksessa kommentoimassa. Se oli joku muu, joka hunksutti siel. Tyhjä-pää-hunksit evvk.
Mun miehellä on ihan must timmien pakaroiden lisukkeena jotain korvien välissäkin.
Ja mun mies on vuoden mua vanhempi, ettei puumasi osunut kohdalleen. Timmit pakarat on 6-kymppisellä miehellä edelleen.Pelastit juuri päiväni tällä Tyhjä-pää-hunksit evvk -kommentilla. Melkein lensi aamukahvit näytölle.
Ei ollut yhtään paheksumista viestissäni, vaikea saada näkyviin millä mielellä viestit on kirjoitettu.
On minullakin vielä ihan hyvät pakarat, päivittäiset kävelylenkit pitää siitä huolen. Yleensä itsestä huolehtiminen on tärkeätä, sekä henkisesti että fyysisesti.hehehehee kirjoitti:
Ihan kuin kuulisin lievää paheksumista kommentissasi? Nainen ei saa noin, ja jos noin kirjoittaa, niin on huono nainen, puuma. Edelleen näköjään elää ja hyvin voi käsitys, että nainen on joko neitsyt tai huora.
Ja mun mies on vuoden mua vanhempi, ettei puumasi osunut kohdalleen. Timmit pakarat on 6-kymppisellä miehellä edelleen.Kaikkihan on hyvin kun on timmit pakarat :D.
siilenä kirjoitti:
Kaikkihan on hyvin kun on timmit pakarat :D.
Voisko ajatella et jos on tiukka peese on myös tiukka korveinväli?
hehehehee kirjoitti:
Ja mun mies on vuoden mua vanhempi, ettei puumasi osunut kohdalleen. Timmit pakarat on 6-kymppisellä miehellä edelleen.Ettei vain ole toinen pakaroistasi expimotin?
Vai voisiko maailmassa olla kaksi noin identtisen tyttömäistä pakaramiestä?- kokoa.järkesi
Tellukka kirjoitti:
Ettei vain ole toinen pakaroistasi expimotin?
Vai voisiko maailmassa olla kaksi noin identtisen tyttömäistä pakaramiestä?Onko vainoharhaisuus leviämässä
kokoa.järkesi kirjoitti:
Onko vainoharhaisuus leviämässä
Häh?
Sanoinko hänen/sinun vainoavan minua? Mitästä hupsit?- kokoa.järkesi
Tellukka kirjoitti:
Häh?
Sanoinko hänen/sinun vainoavan minua? Mitästä hupsit?vainoharhaisuus ei tarkota toisen vainoamista vaan sitä että sinä kuvittelet asioita omassa päässäsi
kokoa.järkesi kirjoitti:
vainoharhaisuus ei tarkota toisen vainoamista vaan sitä että sinä kuvittelet asioita omassa päässäsi
No katsotaas nyt, mitä Wikipedia sanoo vainoharhaisuudesta:
"""Vainoharhaisuus eli paranoidisuus on kohtuutonta levottomuutta tai pelkoa omasta hyvinvoinnista. Paranoia sisältää vainokuvitelmia mahdollisesta uhasta tai salaliittoteorioista.
Henkilö uskoo, että hänelle on tapahtumassa tai tulee tapahtumaan jonkinlainen onnettomuus.
Henkilö uskoo, että hänen vainoajansa tarkoituksena on vahingoittaa häntä.
Paranoia pitää erottaa perustellusta epäluuloisuudesta.""""
Tarkoitit varmaan harhaluuloisuutta, kun puhuit vainoharhaisuudesta, mutta sattuuhan sitä teille viisaimmillekin tuollaista. Älä välitä.- Tälleenkin-voi-olla
Henkilö voi myös uskoa että tiukat pakarat istuvat hänen vainoharhaiselle virnenaamalleen ja hekottelut loppuu pakaroiden väliin.
- ö-Öö
Markkioimat
Met komeat, varakkaat ja älykkäät miehet olemme harvinaisuuksia, kehnommat ämmänläyskät joutuu tyytymään siihen, mitä saatavissa. Meillä premium-luokan miehillä ostajanmarkkinat, valitsee koulutetun, sivistyneet seksisymboolin päältä ja jättää rupusakin pariutumaan keskenään.
=DW=- New-age
No eikös takavuosina Aleksis Kiven kadulla ollut markkinat ihan häiriöksi asti....
korppis kirjoitti:
Nyt komppaan DW:tä.
Luetkos korppis itsesi "koulutetuksi , sivistyneeksi seksisymboliksi"?
Tai luitko?siilenä kirjoitti:
Tai luitko?En sinulla on lukihäiriö. Lue aina ensin kommentti ja sisäistä sukupuoli ja mieti viestin sanoma ennen kuin hökäset näitä tyhmiä kommenttejasi kirjoittamaan.
Tänään minulla on rosamunde-pottuja (uuniperunoiksi) siis ihan oikeita pottuja .....😊.....grilli-iltaamme.korppis kirjoitti:
En sinulla on lukihäiriö. Lue aina ensin kommentti ja sisäistä sukupuoli ja mieti viestin sanoma ennen kuin hökäset näitä tyhmiä kommenttejasi kirjoittamaan.
Tänään minulla on rosamunde-pottuja (uuniperunoiksi) siis ihan oikeita pottuja .....😊.....grilli-iltaamme."Met komeat, varakkaat ja älykkäät miehet olemme harvinaisuuksia, kehnommat ämmänläyskät joutuu tyytymään siihen, mitä saatavissa. Meillä premium-luokan miehillä ostajanmarkkinat"
korppis kirjoitti:
"Met komeat, varakkaat ja älykkäät miehet olemme harvinaisuuksia, kehnommat ämmänläyskät joutuu tyytymään siihen, mitä saatavissa. Meillä premium-luokan miehillä ostajanmarkkinat"
Minä en viitannut tuohon lainaamaasi lauseeseen vaan koska komppaat DW:n kirjoitusta, kirjoitan kysymyksen uudelleen:
Tai luitko? Siis lasketko itsesi sen rupusakin ulkopuolelle :)?siilenä kirjoitti:
Minä en viitannut tuohon lainaamaasi lauseeseen vaan koska komppaat DW:n kirjoitusta, kirjoitan kysymyksen uudelleen:
Tai luitko? Siis lasketko itsesi sen rupusakin ulkopuolelle :)?Tai sitten hän ei luokittele miestään/miehiään premiumluokkaan.
Jommin kummin.Tellukka kirjoitti:
Tai sitten hän ei luokittele miestään/miehiään premiumluokkaan.
Jommin kummin.Kiva kun vastaat ystäväsi korppiksen puolesta :).
siilenä kirjoitti:
Kiva kun vastaat ystäväsi korppiksen puolesta :).
Ystäväni?
Minulla on vain yksi ystävä tätä nykyä ja hän ei ole tällä palstalla. Hän asuu Kanadassa eikä Korvessa.Tellukka kirjoitti:
Ystäväni?
Minulla on vain yksi ystävä tätä nykyä ja hän ei ole tällä palstalla. Hän asuu Kanadassa eikä Korvessa.Ai te ootte sitten muuten vaan niinku paita ja peese :D.
siilenä kirjoitti:
Ai te ootte sitten muuten vaan niinku paita ja peese :D.
Olen kai minä joskus yrittänyt olla sinunkin paitanasi. Liian lyhyenä tosin, sillä ei ole peittänyt kokonaan, vaan olet jäänyt näkyviin.
Tellukka kirjoitti:
Olen kai minä joskus yrittänyt olla sinunkin paitanasi. Liian lyhyenä tosin, sillä ei ole peittänyt kokonaan, vaan olet jäänyt näkyviin.
Joo voi olla. Paidassa on vaan joskus aika teräviä piikkejä.
siilenä kirjoitti:
Joo voi olla. Paidassa on vaan joskus aika teräviä piikkejä.
Tai pepussa liian herkkä nahka ...
Tellukka kirjoitti:
Tai pepussa liian herkkä nahka ...
Tai e ole tottunut sellaiseen piikittelyyn ;). Tai puhetyyliin. Et vieraat ihimiset toisilleen nakkelee.
siilenä kirjoitti:
Tai e ole tottunut sellaiseen piikittelyyn ;). Tai puhetyyliin. Et vieraat ihimiset toisilleen nakkelee.
Iltapäivää Korvesta.
Oli pakko istahtaa laiturille leppuuttamaan selkää ja mikäpä tässä on istua jäät ovat viime yönä lähteneet ja aallot ohi kiitävästä veneestä lyövät rantakiville, aurinko paistaa.
Ei jaksa kitistä jonninjoutavia.
Jos tykkäät, että piikittelen sinua niin jospa se loppuu jos jätät kommentoimasta viestejäni.
Mutta kyllä se DW kirjoitti hyvin. Olenhan toki tavoiteltavan aiheinen nainen, enkä suinkaan tyhmimmästä päästä.
Syön mm. muutakin kuin pottuja.korppis kirjoitti:
Iltapäivää Korvesta.
Oli pakko istahtaa laiturille leppuuttamaan selkää ja mikäpä tässä on istua jäät ovat viime yönä lähteneet ja aallot ohi kiitävästä veneestä lyövät rantakiville, aurinko paistaa.
Ei jaksa kitistä jonninjoutavia.
Jos tykkäät, että piikittelen sinua niin jospa se loppuu jos jätät kommentoimasta viestejäni.
Mutta kyllä se DW kirjoitti hyvin. Olenhan toki tavoiteltavan aiheinen nainen, enkä suinkaan tyhmimmästä päästä.
Syön mm. muutakin kuin pottuja.Juu, eli piikittelyn kohteen tulee jättää kommentoimatta, itse piikittelijä saa porskuttaa menemään vai?
siilenä kirjoitti:
Juu, eli piikittelyn kohteen tulee jättää kommentoimatta, itse piikittelijä saa porskuttaa menemään vai?
Lopeta, niin huomaa EVVK.
- reppuriika
Jos minä vielä miehen pyörimääni arkeeni haalisin, niin takuulla hänellä pysyisi saha ja vasara kädessä, ei olisi pahe hääräily kyökissäkään ja ajokuntoinen menopeli olisi välttämätön ja mieli lähteä matkalle. Ja sitä rakkauttakin tulisi laastiksi riittää.
Joten vaatimukset ovat kohtuullisen korkealla.- Herran-totuushan-on
Reppuriikalla ei ole tarjota vastineeksi kuin raamattu, virsikirja ja platoninen suhde ilman seksiä. Miehen pitäisi olla uskossa?
Ei taida monikaan mies tarttua täkyyn.
- O-Orvokki
Miksi miesten pitäisi päästä naisen siivelle ihan "ilmaiseksi"? Kai mies voi edes jotain tarjota naiselle, jonka kotiin haluaa päästä loisimaan.
Mistä muuten mahtaa johtua, että kodittomia miehiä kuuluu olevan melko paljon nykyisin?
- - - - -
Me teimme aikoinaan aviomieheni kanssa kaikenlaisia remonttihommia yhdessä.
Olin oppinut kaikenlaista saatuani toimia lapsena vanhempieni apulaisena monenlaisissa tehtävissä. Sitä paitsi yhdessä tehden ikävätkin tehtävät sujuvat paljon mukavammin.
Mielestäni on edullisempaa ostaa palvelut ammattilaisilta ja valita kumppani ihan toisenlaisin perustein.Voisiko tuo naisen siivelle pääseminen johtua siitä vanhakantaisesta ajettelusta: Nainen otetaan ja mies saadaan?
Voisiko tuo naisen siivelle pääseminen johtua siitä vanhakantaisesta ajettelusta: Nainen otetaan ja mies saadaan?
:)
Onneksi tällainen vanhanaikainen ajattelu mennee hautaan meidän kanssamme .- IhmettelenMie
Voisiko tuo naisen siivelle pääseminen johtua siitä vanhakantaisesta ajettelusta: Nainen otetaan ja mies saadaan?
Miksi on paljon miehiä, jotka eivät esim. eron jälkeen edes yritä hankkia itselleen kunnon kotia, vaan hakeutuvat mieluummin siipiveikoiksi?
- JepulisJepuli
IhmettelenMie kirjoitti:
Miksi on paljon miehiä, jotka eivät esim. eron jälkeen edes yritä hankkia itselleen kunnon kotia, vaan hakeutuvat mieluummin siipiveikoiksi?
Ne vähät miehet joita 60 on vapaana, ovat naisten hemmoittelemia harvinaisuutensa takia.
Mies on sitä mieltä että täys-ylöspito kuuluu asiaan, saahan nainen sentään "miehen"
Njaa, onhan se ihan hyvä että miehelläkin on noita käden taitoja, mutta se taas millaisia taitoja prioriteeraa onkin eri asia. Meitä naisiakin on marttoja ja marioita toiset leipoo piirakoita ja toiset blogaa; meillä teetetään puutyöt vieraalla, mutta pienemmät sähköhommat sujuu . Pihalla kasvaa sekä ruoho että hedelmäpuunalut. Miehen pääasiallinen tehtävä on viime aikoina ollut katsoa etten jätä hellaa päälle kun nää intellektuaalit harrastukset vie kovasti mukanaan. Seinälläni on huoneentaulu jossa lukee: "A clean house is the sign of a broken computer". Ei silti, meillä syödään hyvin ja pelargoniat kukkii ikkunalla.
Paloma @ ymmärrän itseni paremmin kommenttisi jälkeen 😄en olekaan dementoitumassa.
"Miehen pääasiallinen tehtävä on viime aikoina ollut katsoa etten jätä hellaa päälle kun nää intellektuaalit harrastukset vie kovasti mukanaan."
Hukkasin silmälasini (löytyi saunamökin kuistin pöydältä) hukkasin kaappikellon heilurin (en ole vielä löytänyt). Huomauttelen alvariinsa P:lle, että katso laitan avaimet nyt tähän, muista kun alan niitä etsimään.
Tietty tää on tätä meikäläisen intellektuaalia luovuutta 😊- TerveMieliJaJa
Muistan nähneeni jonkun tutun työhuoneen tauluna: "A clean desc is a sing of a sic mind." -
Nykyään harvassa ne on sellaiset miehet, joilta remontti sujuu käden käänteessä. Tottakai työkseen remonttia tekevältä sujuu, mutta usein he eivät enää vapaa-aikanaan halua tehdä sitä samaa. Vaimon remonttiveljellä ainakin tarvittaisiin välittömästi remonttia, mutta veljellä on kuulemma aina niin kiire, että ei vaan ehdi. Tai sitten on väsynyt. Remonttimiehillä on kysyntää nykyään.
- näin-se-vaan-on-
Alotukseen :
lukematta ketjun vastauksia,
oma mielipide asiaan on suurinpiirtein seuraavanlainen ;
kirvesmies,
siis ammatti remontti-rieska on tavallista ä l y k ä ä m p i,
siitä johtuu miksi naiset haluu remonttimehen puolisokseen,
se ei merkitse sitä että kokoajan pitäisi nyysätä jotain nurkaa uusiksi,
se merkitsee sitä
että remonttimiehen kanssa on kiva olla naimisissa
sillä älykkyys on myös merkki elämän jatkuuvuudesta,
älykkään miehen kanssa voi joskus jutella myös tyhmiä,
älykäs mies sisältää kaiken mitä nainen haluaa puolisoltaan,
rehellinen, turvallinen, omaa perhettä arvostava ,
oma vaimo tärkeintä päällä maan,
vaikka joskus sortuisi houkutuksiin,
rehellinen mies ilmoittaisi hokutus-linnuilleen,
hän rakastaa v a i n vaimoaan ja oma perhettä
oma perhe on kaikki mitä hän elämältä haluaa,
tässä pieni otos naisen toiveista ja ajatuksista,
mutta vain pieni otos,,,,
oma rakas remontti-reiska on naiselle maailman tärkein mies,,,,,,- New-age
Miten niin sortuisi houkutuksiin? En hyväksy.
Minun Remontti-Reiskalle aukeaisi ovi oitis ulospäin ja perässä menisivät, kirves, taltta ja vatupassi, muut tarvekalut saisi jäädä. Ja nopea tuuletus.
Ehdot täytyy olla ehdottomasti. - Hekotellen-heilumaan
Minulla ei ole kuin hohtimet, ruuvimeisseli ja nokkapihdit. Nekin valmiina pehmustetussa heittopussissa moukarin vaijerilla suljettuna. Onhan se tyylikkäänpää heittää kauemmaksi kuin toisen varpaille rappujen eteen.
Tapettiliisterin saat pitää.
Minulla on myös yksi koulutodistus joka sisälsi ehdot. - New-age
No sinussa on sentään potentiaalia. Hahhahhaa.
Minultakin löytyy jokin villin vuoden vastaava asiakirja, minkä takia äidin kesä meni pilalle. Nyyh...kuten huomaat ehdoista selviää. Voitais tehdä vaihtarit. Mitäs, jos liisteri kuivuu, voiko sitä elvyttää siis tuunata ja uudelleen käyttää. Jätätkö moukarin mulle ja voitaisko vaijerista neuvotella. Olen aina haaveillut moukarinheitosta. DDR:stä jokin jälkikuva. Multa puuttuu tuuheat kainalok:t. Voidkohan käyttää sitä ruotsalaista hiustenkasvatuslitkua? - Hekotellen-heilumaan
Nykyään saa peruukkeja kainaloista katserajan alapuolelle saakka. Että edustavia urheilukuvia saa moukari kädessä ja ilman. Vaijerin näyttäminenkin riittää. Kuvaa voi fotoshopata jolla lisää hauikset.
Ehdoista selviää, joskus ihmisillä oli käsitys, että ehdot saanut joutuu pänttäämään koko kesän.
Kyllä oppimiseen riittää yksi tai kaksi päivää. Itse sain ehdot muistaakseni kirjoittamisesta. Ekalla tai tokalla luokalla piirtelin harakanvarpaita kun en viitsinyt keskittyä tyylikkyyteen. Ääriviivat eivät ole minulle elämän pääasia.
Valmisliisteri ei muuten kuivu kovin helposti jos on tiiviissä astiassa. Tokihan se elpyy vedellä tai vaikka pullollisella kossua (luulisin?)
Moukari pitäisi ostaa. Vaijereita löytyy aina. - New-age
Ai hitsi unohdin peruukit. Nythän on muotia tekokulmakarvatkin. Bresneviksikö? Minusta on todella opinnäyte, jos vuotuisen kurssin vetäisee päivässä. Siitähän pitäisi irrotastipendi ja hymypoika. Kasvien keruussa sattoi silitysraudalle tulla uutta käyttöä viime päivinä.
Vastaukseesi:
Minä en ymmärrä miksi remonttireiska olisi älykkäämpi kuin esimerkiksi diplomi-insinööri. Kaikista ammateista läytyy älykkäitä ihmisä, se ei ole sidonnainen remonttimieheen. Huomasin ammattinimikkeen ammatti-rieska sanaparin edessä, mielestäni ei suinkaan ammattimaisuus mitään älykkyyttä lisää, vaan tehtyjen työtuntien määrä.
- MMerkonomi
Naiset tienaavat saman kuin miehetkin ja elävät 20 vuotta pidempään, joten maksakoot remppansa itse. Kuormittavat muutenkin eläkekassojen kantokykyä...
Meillä on työpaikalla naiskiintiöt, eikä uuteen tehtävään välttämättä valita parasta henkilöä, vaan jos työryhmässä ei ole tarpeeksi naisia, niin uuteen virkaan palkataan nainen. Samalla palkalla meillä työskentelevät, sekä miehet että naiset, sama palkka samasta työstä.
- Utelias4
Kehitys näyttää menevän siihen suuntaan että miehet vähenee . Miehillä jo nyt
heikko lisääntymiskyky , siittiökato monilla . Kuoleeko miehet sukupuuttoon .
Mielenkiintoista , aletaanko taas palvomaan poikalapsia ja mitätöimään
tyttöjä . Naista pidetty vähempiarvoisena minunkin elämäni aikana , on jopa
tänäkin päivänä , naisten euroksi sanotaan .
Poika synty , tuhat synty , tytär synty ,tyhjä synty .
suomalainen sananlasku
Löytyy vain pari sananlaskua jossa vaimoa kiitetään tyttären syntymisestä.
Tieto on kirjasta Tunne itsesi suomalainen kirj. Liisa Keltikangas - Järvinen- TuhatSyntyTyhjäMyös
Suomentaisitko? Mitä nuo lauseet tarkoittavat?
Poika synty , tuhat synty , tytär synty ,tyhjä synty . - Utelias4
TuhatSyntyTyhjäMyös kirjoitti:
Poika synty , tuhat synty , tytär synty ,tyhjä synty .Se on tietysti syntyneen arvoa, poika tuhansien ja tytär ei mitään
- näihän-se-on-ollu
TuhatSyntyTyhjäMyös kirjoitti:
Poika synty , tuhat synty , tytär synty ,tyhjä synty .Tuo lauseyhtymä on yksiselitteisesti p o l i i t i i k a n seurausta,
siis poliittisesti on päätetty ,
vain miehelle maksetaan kunnon palka,
nainen hoitakoon kodin lapset ja miehen ilmaseksi palvelijan,
siis piijan asemassa kotona,
miehen orjana,
näinhän se vieläki on monessaki muslimi-maissa,
täällä euroopassaki tuo malli on ollu tuhansia vuosia
vasta jotain 1900 luvun puolella politiikka alkoi arvostamaan myös naista ihmisenä,
nainen sai äänioikeuden,
pikkuhiljaa naiset alkoi hakeutumaan töihin kodin ulkopuolelle,
kaikki on p o l i t i i k a n tuottamaa suhtautumista naiseen,
siis tuo lauseyhtymä on vanhaa tietoa,,, ei nykypäivää,,,,
silti vieläki suomessa nainen on syrjitymmässä asemassa kuin mies,
ikävä kyllä,,, - pusi-pusi-oma-kulta
näihän-se-on-ollu kirjoitti:
Tuo lauseyhtymä on yksiselitteisesti p o l i i t i i k a n seurausta,
siis poliittisesti on päätetty ,
vain miehelle maksetaan kunnon palka,
nainen hoitakoon kodin lapset ja miehen ilmaseksi palvelijan,
siis piijan asemassa kotona,
miehen orjana,
näinhän se vieläki on monessaki muslimi-maissa,
täällä euroopassaki tuo malli on ollu tuhansia vuosia
vasta jotain 1900 luvun puolella politiikka alkoi arvostamaan myös naista ihmisenä,
nainen sai äänioikeuden,
pikkuhiljaa naiset alkoi hakeutumaan töihin kodin ulkopuolelle,
kaikki on p o l i t i i k a n tuottamaa suhtautumista naiseen,
siis tuo lauseyhtymä on vanhaa tietoa,,, ei nykypäivää,,,,
silti vieläki suomessa nainen on syrjitymmässä asemassa kuin mies,
ikävä kyllä,,,totta on
naisen asema on kuitenki jo hiukan paremmin kuin muinoin,
ei sorreta miehiäkää,
hoitakaamme ja paapokaamme ikiomaa remontti-reiskaa,
sillä yhdessä kuitenki kaikki on paremmin,,,, Nämä suomalaiset sananlasku tarvitsisivat ehkä hieman päivitystä, mutta en silti voi kieltää toivoneeni poikaa ensimmäiseksi lapsekseni.
Saas nähdä, kestääkö ropotti nytkään tätä linkkiä, mutta tässä näette tasa-arvoisen pariskunnan.
Voi miten hellästi siinä isähaikara hoitelee poikasiaan. Tuli taas sivelemään nokallaan äitihaikaran poskea hellästi, että lähde sinäkin välillä pikkusen lentelemään, niin minä hoitelen näitä sen aikaa.
Näin nuorimmaisen kuoriutuvan tänä aamuna. Toiset syntyivät jo eilen
http://www.eenet.ee/EENet/must-toonekurg.html- eppu2
Thaaj, tässä vaiheessa en haluaisi ketään sekoittamaan hyvin järjestettyä elämääni.
En tarvitse remonttireiskaa enempää, kuin kyökkipiikaakaan.
Jos nyt jotain voisi ajatella, niin tuota ihan huviksi vain.Minä en tarvitse edes rattopojaksi, kunhan olisi kyllin vahva nostamaan tuon vanhan "pönttö TV:n" autoni takakonttiin, että voin sen heivata kierrätykseen.
Sitten tietenkin tulee ongelma, että miten minä sen sieltä Kierrätyskeskuksesta ulos heivaan?
Väistämättä tulee mieleeni se vanha Kotimainen elokuva, jossa ukko raahasi naapureiden avulla lehmän sänkyyn, jolloin hän pystyi sanomaan kerrankin vaimolleen, että kyllä minä tiedän. Harmi, että hän joutui heti sanomaan taas, että sitä en tiedä, kun vaimo kysyi, kuinka aiot sen pois täältä saada?
Itse sen joskus kannoin sisään, mutta mihin ne voimat hupeni, vai sisuko jo katosi?- Hauis-kuin-hernepussi
Onko tuttavapiirissä sellaista (tai firmoja) joilta voisit lainata ns. Nokkakärryä pitkällä nokalla (taitettava/avattava)?
Ota räsymatto. Max 2 metriä. Telkkari sen päälle ja veto / liu´utus.
Vaan pitääkö se nostaa alas myös sijoiltaan. Siten ettei tipu varpaille? - eppu2
siilenä kirjoitti:
Rattopojaksi :D.
Haa, johan nyt sanan lykkäsit.
Katsos, jos siitä kaverista rupee heti vääntämään remonttireiskaa tai kyökkipiikaa, niin hetken päästä, on kaksi tyytymätöntä mököttäjää.
Elämässä pitäisi olla iloa, yhteisiä asioita.
Noh, ihan huumorimielessä käytin tuota huvi-sanaa. - bessie-
Kristiina23 kirjoitti:
Minä en tarvitse edes rattopojaksi, kunhan olisi kyllin vahva nostamaan tuon vanhan "pönttö TV:n" autoni takakonttiin, että voin sen heivata kierrätykseen.
Sitten tietenkin tulee ongelma, että miten minä sen sieltä Kierrätyskeskuksesta ulos heivaan?
Väistämättä tulee mieleeni se vanha Kotimainen elokuva, jossa ukko raahasi naapureiden avulla lehmän sänkyyn, jolloin hän pystyi sanomaan kerrankin vaimolleen, että kyllä minä tiedän. Harmi, että hän joutui heti sanomaan taas, että sitä en tiedä, kun vaimo kysyi, kuinka aiot sen pois täältä saada?
Itse sen joskus kannoin sisään, mutta mihin ne voimat hupeni, vai sisuko jo katosi?Ehkä viisainta on käyttää noutopalvelua?
Täällä pääkaupunkiseudulla käytän Nouto-Sorttia, edullista ja helppoa. Varmaan Sortti asemia on muuallakin? Ja muita mahdollisuuksia myös, tee sopiva googlehaku esim. jo sana 'noutopalvelu' saattaa riittää.
Kerran tein isosta 'sorttisäkistä' (puutarhajätteelle) liian painavan, en saanutkaan sitä nostettua farmariauton tavaratilaan. En halunnut tilata noutoa koska silloin olisin menettänyt sen 'säkin' ja tiesin ettei juuri sellaista - sopivan pientä ja kansiläpällistä - enää ole saatavilla. Katselin ilmaisjakelulehtien pikkuilmoituksista ja ruokakaupan ilmoitustauluilta 'mies ja paku' ilmoituksia, omankin laitoin. Heti ei tärpännyt, mutta en ruvennut purkamaan säkkiä kevyemmäksi (liian hankalaa, olin säätiedotuksista piittaamatta jättänyt säkin auki ja alttiiksi muutamalle rankkasateelle), vaan odottelin rauhassa. Sitten tuli joku lehti jossa kaipaamani ilmoitus. Iltapäivällä soitin ja alkuillasta mies pakussaan kurvasi auttamaan. Pyytämänsä summa oli niin kohtuullinen, etten siihen voinut suostua, triplasin.
Varmaan löydät pienellä vaivannäöllä hyvän ja edullisen kantaminen kuljetus ratkaisun. eppu2 kirjoitti:
Haa, johan nyt sanan lykkäsit.
Katsos, jos siitä kaverista rupee heti vääntämään remonttireiskaa tai kyökkipiikaa, niin hetken päästä, on kaksi tyytymätöntä mököttäjää.
Elämässä pitäisi olla iloa, yhteisiä asioita.
Noh, ihan huumorimielessä käytin tuota huvi-sanaa.Ymmärsin. Rattohan tarkoittaa myös iloa ja ajanvietettä. Esimerkiksi yhteydessä lepopäivän ratoksi :).
Sinulla on sitten varmaan hyvä ja kaunis elämä, jos ei hyvää partneria kaipaa, hehee.
- eppu2
Sinulla on sitten varmaan hyvä ja kaunis elämä, jos ei hyvää partneria kaipaa, hehee.
Elämässä ei mitään kummempia vikoja. En tässä ketään oikein kaipaamalla kaipaa.
Jos joku mieluinen eteen pöllähtäis, ei sitä vastaankaan mitään olisi. Samaan huusholliin en kyllä kenenkään kanssa muuttaisi.
Edesmenneen ystäväni luona oleskelin paljon, hällä oli omakotitalo maalla, minulla kaupungissa yksiö. Sieltä käsin kävin töissä.
- erilainenmuori
Aina?
Ei kai sentään?
Itse mieluummin ostan remonttipalvelut ammattilaiselta, kuin että annan jonkun kotikutoisen remppaajan tehdä sutta ja sekundaa.
Arvostan paljon vähemmän remppahaluja kuin taitoja sekä mielenkiintoa liikkua ja pärjätä luonnossa ilman mitään elektroonisia härpäkkeitä.- Älyllä-eteenpäin
Osta minulle älypuhelin niin alan sun ukoksi. Kivempi liikkua luonnossa kun on GPS paikannus.
Sitähän voi eksyä vaikka eduskuntatalon puistossa (naisensa kanssa M.A.Numminen). No ei aina, ehkä vähän liioittelin.
Ammattimies on aina ammattimies, huom aina! Itse kun alkaa tuhertaa, joutuu toinen pahimmassa tapauksessa vielä korjailemaan meikäläisen jälkiä.
Minulla ei varmasti ole kännykkää tai mitään muutakaan mobiililaitetta luonnossa, eikä paljon muutenkaan mukana. Suurimmaksi osaksi vastaanottaa viestejä kirjahyllyn ylähyllyllä, josta lueskelen niitä silloin tällöin päivän mittaan.
- pyrtti
Aattakee... aattakee!!! Kelaleikkuri (ruohonleikkuri) on jumissa talven jälkeen. Miten se voi olla, en sitä takkuisena säilöön laittanut.
- New-age
Onko se sellainen kilinkalin luontoystävällinen vehje? Mene sen kanssa lähimpään järveen uimaan. Voit testata ahvenruohoon. Kyllä takut aukeaa. Kun nouset maihin, rutkasti öljyä vaan...
- onniinnii
Maalla autottomalle se on hankalaa. Tilanteet ovat erilaisia itsekullakin. Autolliset taas ovat usein työssä arkipäivisin, joten ikäihmiset eivät saa kulkuneuvvoa.
- josnyeimuutenkaa
Ei tällainen kerrostaloasukki remppamiestä tarvii.
- myyrmäkitommi
Ne hakee mieniä eikä mitään bisse peepingtommeja jotka heti on pikkupoikia panemassa
- bear_nickki--homo
Se Peepingtommi1 hakee vain pikku kikkeliä ja monella aliaksella kilpaa bearin kannsa.
- Anonyymi
Mustakin olisi mukavaa tulla kotiin, jossa ruoka odottaa ja koti siivottu ja lapset hoidettu, että voin vain rentoutua kotona töiden jälkeen. En ottaisi miestä, joka vain ns. rentoutuu kotona, eikä tee mitään yhteisen kodin eteen. Ei tarvitse olla remonttimies, kunhan hoitaa oman velvollisuutensa yhteisen kodin eteen. Minäkään en jaksa kaikkea tehdä yksin kotona töiden jälkeen. Jos ei halua olla parisuhteessa, niin silloin kannattaa olla ja elää yksinään, niin ei tarvitse tehdä mitään. Joten siitä vain valita, että mitä haluaa?
- Anonyymi
JOOOOOOOOO
parempi ON
kun mies omaa kädentaidot ja muutenki osaa ajatella asioita kaikiltakannoilta viisaasti ja teknikkakin on hallinnassa,
kuin että
miehellä olisi 5 peukaloa keskellä kämmentä, ei seiso muukuin järki ja tappi,
kyllä totuus on tämä,,,, - Anonyymi
Niin, minä meillä hoidan kaikki tekniset asiat ja korjaustyöt. Mies on toki raatanut stressaantuneena vaativia päällikön hommia. Olis silti kiva, että hän olis edes henkisenä tukena tai keskustelisi minun kanssani siitä, miten joku asia olisi tarkoituksenmukaista hoitaa. Tästä näkökulmasta remonttitaitoisesta miehestä olisi kyllä iloa ja apua. Ei tarvitsisi käydä kylillä neuvoa kysymässä ja opetusvideoita katsella.
- Anonyymi
Mistähän löytäis remppaeukon. Noin niinkuin tasa-arvon nimessä. Hommaa olis niin per..... sti. Olis mukava katella kun muhkea pyrstöinen neitokainen rappaa irtoja kivijalasta. Tasoittaa ja pinnoittaa. Keittelisin siinä sivussa hernekeittoa ja grillaisin kuollutta sikaa.
- Anonyymi
Miten niin ? En minä ainakaan ole hakenut remonttimiestä. Hain älykköä ja löysin.
- Anonyymi
Exällä oli peukalo keskellä kämmentä, ei edes taulukoukkua saanut seinään. Remonttimiestä en ole eron jälkeenkään tarvinnut ja ilmeisesti se ollutkin iso syy että edelleen olen yksin kun ukolla ei olisi minun luona oikein mitään tekemistä, kaljan litkijää kun en ole kelpuuttanut.
En ole koskaan halunnut sitoa itseäni asuntoon ja siksi olen asunut vuokralla kun on sitten helpompi ollut muuttaa uuteen osoitteeseen tarpeen mukaan.
Nikkaroinnista tosin olen tykännyt lapsesta asti ja jotain tuunauksia olen kalusteihin tehnyt
Ikää tällä akalla on jo lähempänä seittemääkymppiä, mutta vielä tarvittavat työkalut pysyy kädessä ja muutama kuukausi sitten viimeksi tuunasin sohvan laittamalla uudet pehmusteet ja verhoilukankaan. Mun kämpässä on ja pysyy muutakin vanhaa kuin minä :D
vn - Anonyymi
Eivätkö miehetkin toivo jotain käytännön ominaisuuksia naisilta ?
Kukaan mies ei varmaankaan ole usein ehdottanut, että kyllä minä siivoan,
pyykkään ja tiskaan ja silitän. Ei ehdota. Mies olettaa, että nainen automaattisesti tekee kotitaloustyöt.- Anonyymi
Onko tervettä, että rouva tiskaa ja siivoaa tai, että mies hoitaa kaikki tekniset asiat. Toki työnjakoa osaamisen mukaan voi jaotella.
Vaikka toi ruuan laitto ja siivoaminen kuullostaa piece of cacelta, niin täytyy sanoa, että ei se niin vaivatonta ja helppoa ole. Ne hommat syövät hitosti aikaa kiinnostavammilta hommilta, eikä tuota kaikille mielihyvää.
Itse olen nainen, mutta mielummin käytän porakonetta, tarkistussahaa ja lapiota, kuin pölynimuria, rättiä ja keittiön monitoimikonetta. Moni pilkkaa leipäkonetta. On se vaan kätsä kotihengetär sille, joka yrittää olla hyvä perinteinen rouva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tervettä, että rouva tiskaa ja siivoaa tai, että mies hoitaa kaikki tekniset asiat. Toki työnjakoa osaamisen mukaan voi jaotella.
Vaikka toi ruuan laitto ja siivoaminen kuullostaa piece of cacelta, niin täytyy sanoa, että ei se niin vaivatonta ja helppoa ole. Ne hommat syövät hitosti aikaa kiinnostavammilta hommilta, eikä tuota kaikille mielihyvää.
Itse olen nainen, mutta mielummin käytän porakonetta, tarkistussahaa ja lapiota, kuin pölynimuria, rättiä ja keittiön monitoimikonetta. Moni pilkkaa leipäkonetta. On se vaan kätsä kotihengetär sille, joka yrittää olla hyvä perinteinen rouva.Käyttäkö joku vielä leipäkonetta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäkö joku vielä leipäkonetta ?
On se tuolla varastossa. Ostin 1980- luvulla. Toimii vielä. Mökille käytän. Ihan kätsä peli, mutta eihän sillä kovin terveellistä leipää saa. Puolet pitää olla valkoista vehnää. 2 hengen taloudessa riittää hyvin leipä 1/päivä. Tuoteena saa, eikä tarvitse lähteä mökiltä 20 km päähän kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tuolla varastossa. Ostin 1980- luvulla. Toimii vielä. Mökille käytän. Ihan kätsä peli, mutta eihän sillä kovin terveellistä leipää saa. Puolet pitää olla valkoista vehnää. 2 hengen taloudessa riittää hyvin leipä 1/päivä. Tuoteena saa, eikä tarvitse lähteä mökiltä 20 km päähän kauppaan.
Kaupassakin on hyvää leipää ja leipää voi pakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupassakin on hyvää leipää ja leipää voi pakastaa.
Juu, juu, tiedän minä, että kaupassa myydään leipää, ja ostankin, kuin myös osaan sitä pakastaa. On silti joskus kiva herätä mökillä tuoreen leivän tuoksuun. Mökkivieraatkin olivat aivan ihastuneita saadessaan aamupalalla lämmintä tuoretta leipää. Se on katsos kivaa ylellisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, juu, tiedän minä, että kaupassa myydään leipää, ja ostankin, kuin myös osaan sitä pakastaa. On silti joskus kiva herätä mökillä tuoreen leivän tuoksuun. Mökkivieraatkin olivat aivan ihastuneita saadessaan aamupalalla lämmintä tuoretta leipää. Se on katsos kivaa ylellisyyttä.
Jonkun itsetunto on leivän hajusta kiinni.
- Anonyymi
Olen aikuinen nainen itä Helsinki. Haavelein miehestä joka ei tupakoi,ei käytä alkoholia. Joka käy hammaslääkäri 1 kerta vuodessa. Ossa likua luonossa yhtä sulavasti itä Helsingin meren ranta tiet. Ei kavahda mato onkea ja nauti Vuosaari Uutela Kaliolla istuminen katsoen merta. Ei pelkää lähteä selaisen yö ravintola viikon loppuna jossa musikki soi soi ja rytmikästi .Äärettömän hyvä kunto meinaan on tanssia diskossa. Nuorempi polvi hyvin vastaan ottaa vanempaa väkeä.Koska emme iske heidän nuoria naisia tai miehiä. Emme jaksa olla valomerkkiin asti ja meidä laseissa ei alkoholia.Valitetavasti hyvät miehet plus 50- 60 vuotiat.Ovat parisuhtessa,avio tai avo litossa. Tarjontaa on ihan vuokra talot isomahasia eläkeläismiehiä eroneita,leskiä.Joilla ei alkelistasivystystä puhessa.Kaljassa laskevat suustaan ruokotomiaa.Ihmetelevät kun ei naista saa kerostalon pihat tai ei Lähiön ostoskeskuksien paarit.
- Anonyymi
juu ,,,,kun mies on remontoinut sen ok talon perusteellisesti,,,,,mies saa lähteä k,,,,,,,,,,
- Anonyymi
Niinpä niin, lajitoverit. Miksi vaihtaisin nämä mukavat poikamiespäivät naisen ailahteleviin mielialoihin.
No woman no cry - Anonyymi
Naisesta mies hakee ruuanlaittajaa, siivoojaa.
- Anonyymi
Remppamiehet on hottiksia, omat ja vieraat :*
- Anonyymi
Juuh, minäkin vanha akka suorastaan hämmästyin kun yks päivä jumpalle kävellessäni raksatyömaan kohdalla tuli kaksi arviolta vajaa nelikymppistä komiaa hymyilevää raksamiestä vastaan ja toinen tuumas "tere" just kun kohdalle pääsi, hölmistyneenä vielä vilkaisin taakseni että tuliko mun perässä joku jota tervehti, mut ei siel ketään ollu. Yleensähän Virolaiset ei tervehdi .
- Anonyymi
ja remppamiehet on usein myös reissutöissä, siinä jää itselle sopivasti omaa-aikaa ja kun ei joka päivä tarvitse katsella toisen naamaa niin kipinäkin säilyy.,
- Anonyymi
Ne nirsot, joilla ei ole edes varaa olla nirsoja ja jotka etsivät "remonttimiestä"
on niitä, jotka kirjoittelevat "minä en rupea miestä passaamaan" ja joitten
kanssa yksikään mies ei ole aikaisemminkaan suostunut yhteiseloon.
"Happamia sano kettu pihlajanmarjoista". - Anonyymi
Silloin kun itse kohtasin mieheni en ottanut edes selvää mitä hän osaa, vain hänen luonteensa kiinnosti. Kun muutimme yhteen niin huomasin että hän osasi niin putkimiehen hommat kuin sähköhommatkin ja oikeastaan kaiken mitä omassa talossa tarttee tehdä, joten ei sitä haeta mitään työntekijää ainoastaan kun kohtaa ihmisen niin ei näe häntä minään työkoneena ainoastaan kiinnostavana ihmisenä.
Ja kodin vaikeat työt voi teettää firmoilla jos ei pariskunta itse niitä osaa tehdä.- Anonyymi
Lvi- ja sähkötöitä ei saa tehdä kuin alan ammattilainen. Oliko hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lvi- ja sähkötöitä ei saa tehdä kuin alan ammattilainen. Oliko hän?
Kyllä niitä ennen teki myös sellaisetkin jotka ei olleet ammattilaisia, varsinkin kesämökeillä. Se vanha vitsihän elää vieläkin: "Savun hälvettyä tarkastetaan kytkennät"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä ennen teki myös sellaisetkin jotka ei olleet ammattilaisia, varsinkin kesämökeillä. Se vanha vitsihän elää vieläkin: "Savun hälvettyä tarkastetaan kytkennät"
Toivotaan että vain "ennen" ja että immeiset ovat jo nyt valveutuneempia.
- Anonyymi
Luultavasti siksi, että rempattavaa asunnoissa ja kodeissa löytyy aina ja alinomaa. Kun ei etsi miestä, vain remontoijaa, niiin onneksi löytyy alan ammattilaisia, jotka tekevät rempat ja laskuttavat hintansa euromääräisenä.
- Anonyymi
Samoin kuin esim ruuanlaittoa, siivousta ja pyykkäystä löytyy joka kodista, naista etsivän miehen tulisi varautua siihen että kyseiset palvelut joutuu hankkimaan ostopalveluina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kuin esim ruuanlaittoa, siivousta ja pyykkäystä löytyy joka kodista, naista etsivän miehen tulisi varautua siihen että kyseiset palvelut joutuu hankkimaan ostopalveluina.
Hmmm ... Aika hyvä idis, alkaisiko yrittäjäksi, kun pakkoeläköityminen kohta koittaa.
- Anonyymi
"Miksi naiset hakevat aina remonttimiestä?"
Ne on kitupiikkejä. - Anonyymi
Miksi maksaa ? Eräät naiset luulevat olevansa niin ihania,
että heitä on ilo ja kunnia palvella ilmaiseksi. - Anonyymi
Outo vaatimus kumppanille: Remonttitaitoinen.
Minä kaipaisin mukavaa, seurallista, elämää ja huumoria ymmärtävää
miestä. Ihan sama vaikka olisi peukalo keskellä kämmentä.
Minkäänlaisia ammattitaitovaatimuksia minulla ei olisi.- Anonyymi
Minulle kelpaisi mies joka olisi hyvä siivoamisessa, pitäisi pyykinpesusta ja valmistaisi mielellään hyvää ruokaa päivittäin ja huolehtisi aina omat sotkunsa pois.
Puutarhan hoidon jättäisin mielelläni myös hänen vastuulleen. Toiveena olisi myös että hän osallistuisi kaikkiin kuluihin suhteessa kulutukseen.
Remppahommat voin itse hoitaa, ja siihen mitä en itse osaa voin palkata ammattihenkilön.
Jos mies on muuttanut omistamaani asuntoon, niin hän toki maksaa kohtuullista vuokraa, tai sitten vähintään puolet kaikista asumiskuluista (tässä tapauksessa maksan itse kaikki remppakulut paitsi ne mitkä hän on aiheuttanut joko huolimattomuudellaan tai tahallaan) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kelpaisi mies joka olisi hyvä siivoamisessa, pitäisi pyykinpesusta ja valmistaisi mielellään hyvää ruokaa päivittäin ja huolehtisi aina omat sotkunsa pois.
Puutarhan hoidon jättäisin mielelläni myös hänen vastuulleen. Toiveena olisi myös että hän osallistuisi kaikkiin kuluihin suhteessa kulutukseen.
Remppahommat voin itse hoitaa, ja siihen mitä en itse osaa voin palkata ammattihenkilön.
Jos mies on muuttanut omistamaani asuntoon, niin hän toki maksaa kohtuullista vuokraa, tai sitten vähintään puolet kaikista asumiskuluista (tässä tapauksessa maksan itse kaikki remppakulut paitsi ne mitkä hän on aiheuttanut joko huolimattomuudellaan tai tahallaan)Mission impossible!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157