Missä vika?

avuton

Miksi monnit änkee putkeen, josta vesi tulee akvaarioon?

6

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaari-o

      ne tykkää "uida" virtauksessa tai imuttaa voimakkaassa virrassa itseään, irtoaa turhat loiset veks. Laita joku ritilikkö poisto päähän niin ne ei änkee paikkoihin minne niillä ei oo asiaa.

      • partiksen käyttäytymiseen?

        Meillä kun keskenkasvuinen partistyttö änkee tämän tästä aquaballin ulostuloaukkoon, niin että saa suodattimen puhaltamaan kuplia. On muuten aika vekkuli tapa millä se sinne pyrähtää. Vain puolet fisusesta näkyy. Ei oo silti tullut kummallekaan vaurioita, ei kalalle eikä suodattimelle. Joskus pääsin tarkemmin katsomaan, niin levääkin se sieltä imuutteli.


    • DATA

      MONNEILLE ON JONKINLAINEN LUONTAINEN HIMO PÄÄSTÄ PUTKIIN.NE ENNENKAIKKEA RAKASTAVAT KUHERRELLA JA LASKEA JÄLKELÄISENSÄ ERILAISIIN PUTKIIN.SIELLÄ KUN POIKASET KEHITTYVÄT TURVASSA.ITSE KUDETAN MONNEJA JA AKVAARIOSSANI ON PUTKEA MUUTENKIN KUIN SUODATTIMESSA.VOISI OLLA JÄLKIKASVUA TIEDOSSA JOS HANKKISIT NIILLE OMAN PUTKEN.JEE JA JEE PIENOKAISET OVAT MAAILMAN SULOISIMPIA IMIJÖITÄ.

      • Vaari-o

        Laji kykenee vaatimattomimmissakin elinoloissa lisääntymään niin runsain mitoin ettei omistajalla ole pian tilaa näille suloisille ja sitkeille vauvoille.

        Mulle kävi kerran niin, parissa kuukaudessa molemmissa akvoissa oli yhteensä nelisen sataa poikasta ja akvan vesiarvot, eritoten nitriitti tapissa jatkuvasti kun pennut pisti haisemaan.

        Jouduin ostamaan mansen kaikki kirppiksillä myytävät 40l "aloittelija" akvaariot (my ass) ja perustamaan varsinaisen lasten tarha kombinaation.

        Kului aikaa ja rahaa ruokintaan kun poikasia ei oteta edes kauppaan alle kolme senttisinä.
        Silti, luojan kiitos, sain kaikki vaihdettua joko ruokaan tai muuhun akva krääsään n. 80 euron arvosta. Se oli ihme.
        Sillä seurasin samaan aikaan useita akva palstoja joilla epätoivoiset harrastajat koittivat päästä eroon partis poikasistaan, liki nolla tuloksella, yksi poikanen sinne toinen tännem, kun kaikki huusi yhteen ääneen "ÄLÄ OTA AKVAAS KUN YKS PARTIS TAI AINAKIN SAMAA SUKUPUOLTA JOS OTAT USEAMMAN, NE SIKIÄÄ KU ROTAT SATEELLA!"

        Tätä mieltä mää oon.


      • data
        Vaari-o kirjoitti:

        Laji kykenee vaatimattomimmissakin elinoloissa lisääntymään niin runsain mitoin ettei omistajalla ole pian tilaa näille suloisille ja sitkeille vauvoille.

        Mulle kävi kerran niin, parissa kuukaudessa molemmissa akvoissa oli yhteensä nelisen sataa poikasta ja akvan vesiarvot, eritoten nitriitti tapissa jatkuvasti kun pennut pisti haisemaan.

        Jouduin ostamaan mansen kaikki kirppiksillä myytävät 40l "aloittelija" akvaariot (my ass) ja perustamaan varsinaisen lasten tarha kombinaation.

        Kului aikaa ja rahaa ruokintaan kun poikasia ei oteta edes kauppaan alle kolme senttisinä.
        Silti, luojan kiitos, sain kaikki vaihdettua joko ruokaan tai muuhun akva krääsään n. 80 euron arvosta. Se oli ihme.
        Sillä seurasin samaan aikaan useita akva palstoja joilla epätoivoiset harrastajat koittivat päästä eroon partis poikasistaan, liki nolla tuloksella, yksi poikanen sinne toinen tännem, kun kaikki huusi yhteen ääneen "ÄLÄ OTA AKVAAS KUN YKS PARTIS TAI AINAKIN SAMAA SUKUPUOLTA JOS OTAT USEAMMAN, NE SIKIÄÄ KU ROTAT SATEELLA!"

        Tätä mieltä mää oon.

        JUU MINÄ KUDETANKIN JA VIEN NIITÄ AKVAARIOLIIKKEESEEN, JA VAIHDAN RUOKAAN YMS.HELPPO KUDETETTAVA.


      • Vaari-o
        data kirjoitti:

        JUU MINÄ KUDETANKIN JA VIEN NIITÄ AKVAARIOLIIKKEESEEN, JA VAIHDAN RUOKAAN YMS.HELPPO KUDETETTAVA.

        Todella helppo kudetettava. Hienoo että huolivat liikkeeseen, bisnes on bisnes ja mooses mooses.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe