Missä vika?

avuton

Miksi monnit änkee putkeen, josta vesi tulee akvaarioon?

6

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaari-o

ne tykkää "uida" virtauksessa tai imuttaa voimakkaassa virrassa itseään, irtoaa turhat loiset veks. Laita joku ritilikkö poisto päähän niin ne ei änkee paikkoihin minne niillä ei oo asiaa.

• partiksen käyttäytymiseen?

Meillä kun keskenkasvuinen partistyttö änkee tämän tästä aquaballin ulostuloaukkoon, niin että saa suodattimen puhaltamaan kuplia. On muuten aika vekkuli tapa millä se sinne pyrähtää. Vain puolet fisusesta näkyy. Ei oo silti tullut kummallekaan vaurioita, ei kalalle eikä suodattimelle. Joskus pääsin tarkemmin katsomaan, niin levääkin se sieltä imuutteli.

• DATA

MONNEILLE ON JONKINLAINEN LUONTAINEN HIMO PÄÄSTÄ PUTKIIN.NE ENNENKAIKKEA RAKASTAVAT KUHERRELLA JA LASKEA JÄLKELÄISENSÄ ERILAISIIN PUTKIIN.SIELLÄ KUN POIKASET KEHITTYVÄT TURVASSA.ITSE KUDETAN MONNEJA JA AKVAARIOSSANI ON PUTKEA MUUTENKIN KUIN SUODATTIMESSA.VOISI OLLA JÄLKIKASVUA TIEDOSSA JOS HANKKISIT NIILLE OMAN PUTKEN.JEE JA JEE PIENOKAISET OVAT MAAILMAN SULOISIMPIA IMIJÖITÄ.

• Vaari-o

Laji kykenee vaatimattomimmissakin elinoloissa lisääntymään niin runsain mitoin ettei omistajalla ole pian tilaa näille suloisille ja sitkeille vauvoille.

Mulle kävi kerran niin, parissa kuukaudessa molemmissa akvoissa oli yhteensä nelisen sataa poikasta ja akvan vesiarvot, eritoten nitriitti tapissa jatkuvasti kun pennut pisti haisemaan.

Jouduin ostamaan mansen kaikki kirppiksillä myytävät 40l "aloittelija" akvaariot (my ass) ja perustamaan varsinaisen lasten tarha kombinaation.

Kului aikaa ja rahaa ruokintaan kun poikasia ei oteta edes kauppaan alle kolme senttisinä.
        Silti, luojan kiitos, sain kaikki vaihdettua joko ruokaan tai muuhun akva krääsään n. 80 euron arvosta. Se oli ihme.
        Sillä seurasin samaan aikaan useita akva palstoja joilla epätoivoiset harrastajat koittivat päästä eroon partis poikasistaan, liki nolla tuloksella, yksi poikanen sinne toinen tännem, kun kaikki huusi yhteen ääneen "ÄLÄ OTA AKVAAS KUN YKS PARTIS TAI AINAKIN SAMAA SUKUPUOLTA JOS OTAT USEAMMAN, NE SIKIÄÄ KU ROTAT SATEELLA!"

Tätä mieltä mää oon.

• data
        Vaari-o kirjoitti:

Laji kykenee vaatimattomimmissakin elinoloissa lisääntymään niin runsain mitoin ettei omistajalla ole pian tilaa näille suloisille ja sitkeille vauvoille.

Mulle kävi kerran niin, parissa kuukaudessa molemmissa akvoissa oli yhteensä nelisen sataa poikasta ja akvan vesiarvot, eritoten nitriitti tapissa jatkuvasti kun pennut pisti haisemaan.

Jouduin ostamaan mansen kaikki kirppiksillä myytävät 40l "aloittelija" akvaariot (my ass) ja perustamaan varsinaisen lasten tarha kombinaation.

Kului aikaa ja rahaa ruokintaan kun poikasia ei oteta edes kauppaan alle kolme senttisinä.
        Silti, luojan kiitos, sain kaikki vaihdettua joko ruokaan tai muuhun akva krääsään n. 80 euron arvosta. Se oli ihme.
        Sillä seurasin samaan aikaan useita akva palstoja joilla epätoivoiset harrastajat koittivat päästä eroon partis poikasistaan, liki nolla tuloksella, yksi poikanen sinne toinen tännem, kun kaikki huusi yhteen ääneen "ÄLÄ OTA AKVAAS KUN YKS PARTIS TAI AINAKIN SAMAA SUKUPUOLTA JOS OTAT USEAMMAN, NE SIKIÄÄ KU ROTAT SATEELLA!"

Tätä mieltä mää oon.

JUU MINÄ KUDETANKIN JA VIEN NIITÄ AKVAARIOLIIKKEESEEN, JA VAIHDAN RUOKAAN YMS.HELPPO KUDETETTAVA.

• Vaari-o
        data kirjoitti:

JUU MINÄ KUDETANKIN JA VIEN NIITÄ AKVAARIOLIIKKEESEEN, JA VAIHDAN RUOKAAN YMS.HELPPO KUDETETTAVA.

Todella helppo kudetettava. Hienoo että huolivat liikkeeseen, bisnes on bisnes ja mooses mooses.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8410
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      447
      7543
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      156
      3619
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      114
      3033
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2735
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      42
      2046
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1621
    Aihe