Martinan epätoivoinen luxusvaatehuoneblogi!

personal_liar

Martinalla on jostain syystä avokriisinsä keskellä kova tarve esitellä merkkikenkiään ja -vaatteitaan, jotka hän on muiden kauniiden ja rikkaiden tavoin järjestänyt sievästi esille muodikkaaseen walk in closetiinsa. (Ennen Martinan sydäntä lähinnä olivat walk in wc:t, joissa voi ottaa vessaselfieitä vaikka pytyn päällä seisten.)

Huomaa, että Martina on vakituinen vieras tälläkin keskustelupalstalla:

"Vapaapäivän lempipuuha ja upeat sisustustaulut"

"Kerron aina ikuisesta kiireestäni ja töiden paljoudesta. Tätä se arki aika pitkälti on ja vapaat on aika kortilla. Viikonloput menee yleensä maalla ja siellä tietysti on omat puuhat, mistä jo tiedättekin."

"Nyt kerron mun rakkaimmasta puuhasta mikä on hyvää vastapainoa urheilulle."

"Olette varmasti jo huomenneet että olen pedantti, rakastan järjestystä ja kauniita asioita. Rakastan kauniita ihmisiä. Hullaannun kauniista vaatteista, kengistä ja laukuista. Vaikka itse pukeudun 80% treenivaatteisiin, on vaatekaappini täynnä aarteita. Mun intohimo on kauniit ruoka-annokset ja moderni sisustus. Elämme unelmien kodissa, mistä vain merinäköala puuttuu. Koti on kauttaaltaan valkoinen sekä harmaa ja jokainen yksityiskohta on tarkkaan mietitty."

"Aikaa saa kulumaan ylättävän paljon sisustaessa ja järjestellessä paikkoja. Mun lempi puuha treenin lisäksi on kodin laitto. Mun edellisin projekti on ollut vanhimman tyttäreni Victorian huoneen sisustaminen sekä pitkään haaveilemani walk in closet."

"Victoria on jo koululainen ja enää ne pinkit Gantin tähtityynyt ja peitot ei oo se juttu, vaan huoneen pitää olla ”ison tytön huone”."

"Ostimme Vickelle uuden ison sängyn, vaatteet on esillä hienossa valkoisessa rekissä, seinän vierustaa koristaa iso tv, sekä työpöytä."

"Mulla oli ajatus tauluista, mutta täydellinen visio tuli kun eksyin Desenion sivuille. Valitsin seinälle kauniin tanssivan ”tytön” joka viestittää hyvin viattomasti ja kauniisti naiseudesta sekä Buddhan viisauden ”True love is born from understanding”."

"Walk in closetin juttu on tietysti upeat kengät ja laukut esillä, sekä sisustustaulut mitkä samalla löysin huonetta täydentämään."

"Koti on tärkeää olla oman näköinen ja sellainen paikka missä todella viihtyy. Ainakin minulle koti on pyhä paikka."

"Haluan tarjota lukijoilleni alekoodin desenio sivuille, mistä saatte 25 % alennuksen kaikista julisteista (lukuun ottamatta handpicked-merkittyjä julisteita kuten Kate Moss, Tove Frank, Foto Factory) KOODILLA martina25. Alekoodi voimassa 23.-25.5.2017"

"XOXO"

Lähde: http://www.idealista.fi/martina/

Kiitos tarjouksesta, Martina, mutta ei tulisi mieleenkään ostaa mitään, mitä sinä mainostat. Pikemminkin päinvastoin. Perheteatterin esityskausi ilmeisesti jatkuu. Onko ohjelmistossa komediaa vai tragediaa? Ilmeisesti "tragikomediaa," kuten tähänkin saakka.

82

3391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettekötajua

      Tuostakin saa taas lisää RAHAA, kun mainostaa samalla sisustusmyymälää.

      • etkötajua

        Annelta saa RAHAA, jolla maksaa ulosotot.


      • mun_kengänpohjat

        Martinan blogin aiheen määrää siihen liitettävä tuotesijoittelu ja "piilomainonta."


      • mun_merkkilaukut
        etkötajua kirjoitti:

        Annelta saa RAHAA, jolla maksaa ulosotot.

        Mieheltä saa lepyttelyrahaa, jos tulee riitaa "omista menoista."


      • mikäonpiilossa
        mun_kengänpohjat kirjoitti:

        Martinan blogin aiheen määrää siihen liitettävä tuotesijoittelu ja "piilomainonta."

        Eihän toi ole piilomainontaa, kun kertoo suoraan tekstissä paljonko saa alennusta, jos ostaa kyseisiä tuotteita antamallaan viitteellä.


      • huvittavaa
        mikäonpiilossa kirjoitti:

        Eihän toi ole piilomainontaa, kun kertoo suoraan tekstissä paljonko saa alennusta, jos ostaa kyseisiä tuotteita antamallaan viitteellä.

        Kirjoitin yleisesti Martinan blogien aiheista, en pelkästään tästä yhdestä blogista.
        Jos viitsit katsella hänen vanhoja blogitekstejään ja niiden kuvitusta, näet niissä "mainostettavan" yhtä ja toista tuotetta/palvelua. Toisinaan Martinan ponnistelut tosin ovat menneet hukkaan, kun yrityksen nimi ja yhteystiedot on kirjoitettu päin p*rsettä, vaikka hän olisi voinut kopioida ne itse tuotteesta.


      • Tfcvgyhbn
        huvittavaa kirjoitti:

        Kirjoitin yleisesti Martinan blogien aiheista, en pelkästään tästä yhdestä blogista.
        Jos viitsit katsella hänen vanhoja blogitekstejään ja niiden kuvitusta, näet niissä "mainostettavan" yhtä ja toista tuotetta/palvelua. Toisinaan Martinan ponnistelut tosin ovat menneet hukkaan, kun yrityksen nimi ja yhteystiedot on kirjoitettu päin p*rsettä, vaikka hän olisi voinut kopioida ne itse tuotteesta.

        Lain mukaan mainospostauksissa pitäisi lukea että kyseessä on kaupallinen yhteistyö.


      • hyväyhtälö
        huvittavaa kirjoitti:

        Kirjoitin yleisesti Martinan blogien aiheista, en pelkästään tästä yhdestä blogista.
        Jos viitsit katsella hänen vanhoja blogitekstejään ja niiden kuvitusta, näet niissä "mainostettavan" yhtä ja toista tuotetta/palvelua. Toisinaan Martinan ponnistelut tosin ovat menneet hukkaan, kun yrityksen nimi ja yhteystiedot on kirjoitettu päin p*rsettä, vaikka hän olisi voinut kopioida ne itse tuotteesta.

        Hänhän ansaitsee toimeentuloaan myös blogilla. Miksi siis ei niissä mainitsisi sponsoreidensa tuotteita?


    • Sulkkonen

      Leuhkiminen jatkuu, on akalla pokkaa. Vetääkö tuo jotain kamaa ku ei pysy yhtään todellisuudessa??

    • back2häme

      Merinäköala... Maalaistyttö elää vain fantasioissaan....

    • 98998998

      Onhan taas ikävän kateellista ja katkeraa sanan säilää.

      • tärkeilevä_salarakas

        Paskantärkeä leveilijä saa, mitä tilaa. Jatkakaa.


      • junttivosumara

        Olemme kaikki kateita rattijuoppo-salarakkaalle.


      • itselläkuneiole
        junttivosumara kirjoitti:

        Olemme kaikki kateita rattijuoppo-salarakkaalle.

        Niin näytätte olevan hänen elämästään.


      • rattijuoppo-vosu
        itselläkuneiole kirjoitti:

        Niin näytätte olevan hänen elämästään.

        Olen todella.

        HAHAHHHAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAHHAH


    • TossuStefan

      Martina on pahasti harhainen ja patologinen valehtelija, sekaisin oleva ressukkapersoona jonka kupla puhkeaa varmasti pian.
      Tessukka Stefanilla kun ei taida olla selkärankaa tehdä mitään miehen tekoja ja dumpata tuota hullua akkaa vaikka selkeästi haluja onkin.

      • GameIsOver

        Sen viimeinenkin kupla puhkesi viime perjantaina. Se oli siinä. Vain sääli seuranaan.


    • nniiinaa00

      Suomen yksi karseimmista naisista. Mitä Therman näkee tuossa köyhässä naisessa?

    • Eurot

      Epätoivoista! Kärsimys ja ahdistus paistaa sivuprofiilistakin. Huomio yritetään kiinnittää
      hätäpäissään pariin tauluun, kenkiin ja mainintaan vaatekaapin aarteista. Ei mene läpi
      Martiina! Tunnen vieläkin myötähäpeää miten kolkon ylimielisesti kohtelet muita ihmisiä.
      Eremenkon tyttöystävää, Stefanin tyttöystävää ja antisi kolmesti kanssasi vihittyyn Esko
      Eerikäiseen. Nyt sitten aggressiivisisuutesi näytät gladiaattorina, tosin se näkyi jo viidakon
      Tähtösissä jossa kaksi miestä tuskin sai sinua pideltyä hyökkäämästä toisen ohjelmassa
      esiintyneen kilpailijan kimppuun. Olethan maksanut jo köyhälle ompelijalle vauvankorisi
      hörhelökoristuksen vai oliko sekin jo ulosotossa ?

      • liikaonliikaa

        HEH, HEH Etkö enää kestä nähdä hänen varakasta elinympäristöään?


      • syöpäpesäke
        liikaonliikaa kirjoitti:

        HEH, HEH Etkö enää kestä nähdä hänen varakasta elinympäristöään?

        Ympäristö on varakas? Tähtitorninmäki on siis rikas?

        Alueella asuu kylläkin varakkaita ihmisiä, Mara on alueen loinen ja mätäpaise.


      • huolvcgu

        Hänhän om kertonut asuvansa Tähtitorninvuorella...


    • sitä_odotellessa

      Suhteen syöksykierre kohti finaalia on selvästi alkanut. Syksyllä kaikki on toisin.

    • kakki.loikkii

      Pantteri loikkaa takaisin Hämeen viidakkoon. Tampereen kautta kotiin Riihimäelle.

    • EI_MENE_LÄPI

      Martin taktiikka on suhteessa Pupuun vetää "lapsi kortti"esiin. Nytkin huomaa kuinka on instaansa laittanut kuvia juuri Pupun tytön kanssa "ollaan niin läsnä (sydämiä mukaan), jotta Pupu heltyisi. Toisin sanoen käyttää lasta pelkästään pelinappulana. Hirveä rotta! Tuskin muutoin hirveästi panostaa lapsiinsa. Ja miksi juuri pupun tytön kanssa on niin "sydämiä että", missä se Eskon tyttö on? No tietysti Eskolla, mutta miksi haluaa korostaa rakkautta tyttöönsä juuri nyt ja miksi kuvassa ei ole se Eskon tyttö. Siksi koska narsisti pelaa lapsikortilla.

      Ja julkisuuden suhteen taktiikkana on tietysti "kaikki hyvin" ja kodin kuvat perään. Kengät ja laukut linssiin ja eikun instaan. Tottahan toki tässä se ydin on, että Pupun nykyiselle "sala"rakkaallee haluaa näyttää, että "kaikki on hyvin". Ja kun oikeasti mikään ei ole hyvin. Kaikki tökkii sen elämässä enkä ihmettel yhtään. Mutta onneeksi nykyä ajan nuoret eivät juuri perusta tai maseennu tuollaisista kuvista, koska heillä on hyvä itsetunto ja tietysti onhan hän jutellut asioista pupun kanssa, joten hän oikeasti tietää miten asiat ovat. Paremmin kuin martti, koska eihän pupu voi sille haaskalle mitään kertoa, omista tunteistaan puhumattakaan. Niin säälittävä vanha akka , ja niin rumakin vielä tatskoineen.

      • onelämäpielessä

        Miten sulla on noin huono olo?


      • elämäsitodellapielessä
        onelämäpielessä kirjoitti:

        Miten sulla on noin huono olo?

        Miten sulla ei ole muuta tekemistä kuin Marasi palvominen?


      • keskustelupalsta
        elämäsitodellapielessä kirjoitti:

        Miten sulla ei ole muuta tekemistä kuin Marasi palvominen?

        Missä mä olen Maraa palvonut? Ymmärtääkseni olen kommentoinut täällä kirjoitettuihin viesteihin.


      • peruskouluraakki
        keskustelupalsta kirjoitti:

        Missä mä olen Maraa palvonut? Ymmärtääkseni olen kommentoinut täällä kirjoitettuihin viesteihin.

        "Ymmärtääkseni"

        Juuri näin opettajallekin aikanaan peruskoulussa sanoit.


      • ajatuksia_
        onelämäpielessä kirjoitti:

        Miten sulla on noin huono olo?

        Minulla on hyvä olo. Seuraan vain joitakin instoja, koska haen käytännön perpektiiviä eri ihmisten, eri persoonien käyttäytymiseen. Luen paljon alan kirjallisuutta. Ja tässä tapauksessa Martti on erinomainen käytännön esimerkki lukemaani, koska hänen kaltaisiaan on todella vähän. Hän on äärimmäisen röyhkeä ja itsekeskeinen, narsistinen, jopa psykopatiaan taipuvainen, joten on hyvä poimia erilaisia ihmisiä ja yrittää ymmärtää heidän tekojaan toimintojaan, mistä kaikki johtuu tai mistä tämä peilaa. En onneksi tarvitse omassa elämässäni pitää lähelläni Martin kaltaisia ihmisiä, siksi nappasin julkisuudesta aidon kunno esimerkin ääärikäyttäytymiseen.

        Toivottavasti hänkin jossain vaiheessa ymmärtäisi syy- seuraussuhteita omassa henkilöpkohtaisessa elämässään. Lapsi parkoja, muuta ei voi todeta. Mutta näinhän nämä toimintatavat sukupolvelta toiselle, valitettavasti. Jonkun on jossain kohtaa ymmärrettävä pysäyttää se käyttäytymisen kuilu, jota he toteuttavat ja elävät omassa elämässään.


      • eivoikuinnauraa
        ajatuksia_ kirjoitti:

        Minulla on hyvä olo. Seuraan vain joitakin instoja, koska haen käytännön perpektiiviä eri ihmisten, eri persoonien käyttäytymiseen. Luen paljon alan kirjallisuutta. Ja tässä tapauksessa Martti on erinomainen käytännön esimerkki lukemaani, koska hänen kaltaisiaan on todella vähän. Hän on äärimmäisen röyhkeä ja itsekeskeinen, narsistinen, jopa psykopatiaan taipuvainen, joten on hyvä poimia erilaisia ihmisiä ja yrittää ymmärtää heidän tekojaan toimintojaan, mistä kaikki johtuu tai mistä tämä peilaa. En onneksi tarvitse omassa elämässäni pitää lähelläni Martin kaltaisia ihmisiä, siksi nappasin julkisuudesta aidon kunno esimerkin ääärikäyttäytymiseen.

        Toivottavasti hänkin jossain vaiheessa ymmärtäisi syy- seuraussuhteita omassa henkilöpkohtaisessa elämässään. Lapsi parkoja, muuta ei voi todeta. Mutta näinhän nämä toimintatavat sukupolvelta toiselle, valitettavasti. Jonkun on jossain kohtaa ymmärrettävä pysäyttää se käyttäytymisen kuilu, jota he toteuttavat ja elävät omassa elämässään.

        Voi vitsi. Älä nyt viitsi esittää fiksumpaa kuin olet. Sinulla ei ole sen kummempaa tietoa Martinan elämästä, kuin mitä luet mediasta ja täältä juorupalstalta ja siitä rakentelet omat kuvitelmasi. Hae sitä käytännön perspektiiviä omasta elämisestäsi, ettei tarvitse ihmetellä vieraiden henkilöiden elämää juorupalstalla.


      • Niinvoikinnauraa
        eivoikuinnauraa kirjoitti:

        Voi vitsi. Älä nyt viitsi esittää fiksumpaa kuin olet. Sinulla ei ole sen kummempaa tietoa Martinan elämästä, kuin mitä luet mediasta ja täältä juorupalstalta ja siitä rakentelet omat kuvitelmasi. Hae sitä käytännön perspektiiviä omasta elämisestäsi, ettei tarvitse ihmetellä vieraiden henkilöiden elämää juorupalstalla.

        "Hae sitä käytännön perspektiiviä omasta elämisestäsi, ettei tarvitse ihmetellä vieraiden henkilöiden elämää juorupalstalla."

        Sinähän se sen sanoit. Nyt kun vaan pistät käytäntöön ihan omassa pikku elämässäsi. Kyllä se siitä. Toisaalta jos tästä todella tulee niin hyvä mieli, niin jatka pois.


      • vaarallinen_muille
        eivoikuinnauraa kirjoitti:

        Voi vitsi. Älä nyt viitsi esittää fiksumpaa kuin olet. Sinulla ei ole sen kummempaa tietoa Martinan elämästä, kuin mitä luet mediasta ja täältä juorupalstalta ja siitä rakentelet omat kuvitelmasi. Hae sitä käytännön perspektiiviä omasta elämisestäsi, ettei tarvitse ihmetellä vieraiden henkilöiden elämää juorupalstalla.

        Onneeksi lähelläni ei ole sen kaltaisia ihmisiä kuin martti! Hän on ihan omassa luokassaan, en edes osaa ajatella, miten hänen kaltaisia ihmisiä on olemassa.


      • voiparka
        vaarallinen_muille kirjoitti:

        Onneeksi lähelläni ei ole sen kaltaisia ihmisiä kuin martti! Hän on ihan omassa luokassaan, en edes osaa ajatella, miten hänen kaltaisia ihmisiä on olemassa.

        Se on sun ongelmasi, kun osaamisesi ei ajatteluunkaan riitä,.


    • pedanttipökkelö

      Walk in closet. Suomeksi vaatehuone. Multa löytyy sellainen, on rapiat viisi neliömetriä. Talon toisessa kerroksessa ja vielä kaiken kukkuraksi ikkunalla varustettu. Melkein kuin paremmissa piireissä, joissa leveilyllä peitetään omaa sivistymättömyyttää ja sitä elämää, joka ei ole sitä, millaiseksi instaan tai blogiin tai iltapäivälehtien haastiksiin antaa. Oikeasti Mara on epävarma, ja tietää, ettei osaa oikeasti paljon mitään. Niin on ihmissuhteet, laulajanurat, swissepicit ja muut kosahtaneet atomeiksi.

      • mullapelkkäkomero

        Ethän sinä leveilyyn syyllistynyt. Sulla on vaan ikkunallinen vaatehuone ja vallan 5 neliötä. Nyt me se tiedetään ja ollaan kateita.


      • hhgåhgv
        mullapelkkäkomero kirjoitti:

        Ethän sinä leveilyyn syyllistynyt. Sulla on vaan ikkunallinen vaatehuone ja vallan 5 neliötä. Nyt me se tiedetään ja ollaan kateita.

        Voi jumal'auta!
        Tollaset "walk-in-closetit", eli vaatehuoneet löytyy jokaisesta seiskytluvulla rakennetusta vuokrakasarmi-asunnostakin!
        Jopa yksiöistä!
        Siinä on Maralle Walk-in-closettia!
        Katsonut varmaankin jotain kanadalaisohjelmaa, esim. "Love it or list it", suomeksi "Remppa vai muutto", missä noista vaatehuoneista puhutaan juurikin tuolla nimellä...


    • Esikuvaa

      Tuskin kukaan on kade tuon elämästä, päinvastoin, sääli pientä reppanaa. Jotain tosi synkkää on käynyt lapsuudessa kun toinen veti huumeita ja toiselle materia on huumetta. Sairaalloisen agressiivinen suhde muihin kertoo myös tunteettomuudesta ja epävarmuudesta. Buddhalaisuus on valovuosien päässä Martinasta, et todellakaan kykene ymmärtämään tekstiä julisteessasi. Elämässä joutuu myös luopumaan ja antamaan tilaa sekä vapautta, omia päämääriä on hyvä tarkastella jottei ne aiheuta tuskaa kanssa eläjille.

    • hyvää.makuako

      Maissallakin on vaalea sisustus kämpässään.

      • vbhbvökb

        No Maisaltahan toi on ton valkoisen sisustuksen matkinutkin.
        Oliko se jollekin epäselvää?


    • xbbxxb

      Tuo nainen tippuu pian ja lujaa.

      • Säälionsairaus

        Mulla oli ihan sama ensiajatus kun katoin tuon blogin kuvia. Teksistä lyö läpi epätoivo. 'Enks ookkin magee? Ettekö kadehdikin mua? Oon parempi ihminen. Kaikki on mintissä. Pakko olla.'


      • Jamesmanne

        Toivottavasti joku antaa sille pataa.


    • pedanttisalarakas

      todella pedantti. laskut ulos ottoon ja kännissä auton rattiin. ulosottolista satoja sivuja, kunnes mutsi maksoi velat. onkos kaikki uudet, velat pedantisti maksettu.

      • hvkjsdgb

        Ei ole.


    • NoloMara

      Mitä ihmettä. Onko tuo Martina noin tyhmä. Arjen kiireet ja sisustamista... Lapsi hoidossa muualla.

      Kaikki muutkin ihmiset pyörittävät arkea ja sisustavat yms. lisäksi hoitavat laskunsa, lapsensa ja parisuhteensa.

      Martina, ei siinä ole mitään ihmeellistä, että arkeen kuluu aikaa :D Elämä on.

      Ja koti on "pyhä" ja samaan aikaan laittaa kuvia asunnosta. Aivan sekaisin koko muija. En todellakaan ihmettele, että Stefan kokee Isabellan olevan ainoa hyvä asia tuossa "parisuhteessa".

      • sellaistaleveilyä

        Et sitten sinäkään huomannut, että mainosti sisustusliikettä kuvillaan. Mainos se on, joka kannattaa.


      • pedantti

        Kukaan ei varmasti huomannut sisustusliikettä. Ja erittäin nolo sisustusmoka (varsinkin pedantille ihmiselle) on, että vaaterekissä on erilaisia ja erivärisiä henkareita sikinsokin. Ihan perusasioita, mitä pitäisi sisustajan tietää. Eri asia olisi, jos sisustus olisi muutenkin tyyliltään niin sanottu "hallittu sekamelska".

        Ainoa, minkä Martina toilailujensa lisäksi jotenkin osaa, on urheilu. Muu voisi jäädä pois ihan taitamattomuuden takia.

        Ei kannata matkia Martinan sisustustyyliä, jos ei halua olla täys juntti.


      • anti_männä
        sellaistaleveilyä kirjoitti:

        Et sitten sinäkään huomannut, että mainosti sisustusliikettä kuvillaan. Mainos se on, joka kannattaa.

        No ihan perusjuttuhan tuossa mainostamisessa on, että se pitäisi ihan ensin huomata, jotta siitä olisi jotain hyötyä. Mainostamalla Maralassa, tulos on 0, zero, sillä mainoskanava tuhoaa mainostettavan tuotteen tai palvelun ensitöikseen. Martsulla on niin huono maine, että vähäisimmätkin mainonnan tavoitteet jää saavuttamatta. Toisaalta se ihan oikein osaamattomalle markkinointiosastolle ja tuotteelle/palvelulle.


      • oletteniinhuvittavia
        pedantti kirjoitti:

        Kukaan ei varmasti huomannut sisustusliikettä. Ja erittäin nolo sisustusmoka (varsinkin pedantille ihmiselle) on, että vaaterekissä on erilaisia ja erivärisiä henkareita sikinsokin. Ihan perusasioita, mitä pitäisi sisustajan tietää. Eri asia olisi, jos sisustus olisi muutenkin tyyliltään niin sanottu "hallittu sekamelska".

        Ainoa, minkä Martina toilailujensa lisäksi jotenkin osaa, on urheilu. Muu voisi jäädä pois ihan taitamattomuuden takia.

        Ei kannata matkia Martinan sisustustyyliä, jos ei halua olla täys juntti.

        Eihän Martina niitä henkareita siinä mainostanut, vaan etupäässä sisustustauluja. Kuvat olivat yleensäkin mainoskuvia ja täällä nousi kova poru, että leuhkii luxusasunnostaa.


      • pedantti

        Sen tärkeämpää olisi kiinnittää huomiota yksityiskohtiin, kuten hengarit. Jos toinen kirjoittaa kotinsa olevan järjestyksessä yksityiskohtia myöten ja kuva näyttää häiritsevältä sekamelskalta, on kritiikkiin aihetta. Aina mainoksissa on tärkeää tausta ja muut pikkuasiat.

        Miksi se nyt on häiritsevää, kun ihminen kiinnittää huomion tuollaiseen perustavaa laatua tehtyyn sisustusmokaan.

        Aina jotain typeriä puolustuksia ja selityksiä, kun Martina töppäilee. Eikö voisi vaan myöntää, että "hups" tuli taas tehtyä virhe.


      • guäuguohg
        pedantti kirjoitti:

        Sen tärkeämpää olisi kiinnittää huomiota yksityiskohtiin, kuten hengarit. Jos toinen kirjoittaa kotinsa olevan järjestyksessä yksityiskohtia myöten ja kuva näyttää häiritsevältä sekamelskalta, on kritiikkiin aihetta. Aina mainoksissa on tärkeää tausta ja muut pikkuasiat.

        Miksi se nyt on häiritsevää, kun ihminen kiinnittää huomion tuollaiseen perustavaa laatua tehtyyn sisustusmokaan.

        Aina jotain typeriä puolustuksia ja selityksiä, kun Martina töppäilee. Eikö voisi vaan myöntää, että "hups" tuli taas tehtyä virhe.

        Ja tämä henkarikuva oli tyttären huoneesta, missä ei kyllä ollut seinällä yhtäkään taulua....


      • mainossekin
        guäuguohg kirjoitti:

        Ja tämä henkarikuva oli tyttären huoneesta, missä ei kyllä ollut seinällä yhtäkään taulua....

        Kyseinen vaaterekki on kuitenkin sisustusliikkeestä.


    • Fhjkhfss

      Ylipäätään lasten vetäminen, tavalla tai toisella, mukaan pönkittämään "ihanaa" suhdetta on kyseenalaista... se, että julkkisten lapsi vedetään julkisuuteen on, mielestäni, väärin... ellei ole tarpeeksi kypsä ilmaisemaan mielipidettään ..

      • kuviarakkaistaan

        Onkohan Stefu ollut kuvien ottajana, kun näköjään kuvat ovat heidän landelta?


    • Pitkäpiuha

      Ukkonsa on julkisesti irtisanoutunut parisuhteestaan tuon kanssa ja tämä ihmisraunio selostaa closeteista. Kaikkien älyttömyyksien äiti tää Martina.

    • Eiolemarallamitään

      Stefanin päivitys kertoi kaiken mikä on totta. Aika epätoivoista julkaista tätä skeidaa enempää, takertumista, oljenkorret on käytetty. Stefanilla on naisia,kyllä.

    • hyyhhy

      Voi kortelampea,,yritystä,,

    • Mullekansheti

      Jos mun ukko "toilailisi" tuolla tavalla, niin ihan varmasti seuraisi ero. Melkoinen maan matonen tuo rahan ja statuksen ahne salarakas.

      • Hjklbhgfdz

        Tuo sana "toilailu"on melko lievä ilmaus siitä, että julkisesti kerrotaan suhteen päättyneen.... sehän on oikeasti suuri loukkaus.... niin itsekin kyllä tuollaisen "toilaulun" jälkeen viimeistään päättäisin suhteen. Mutta mitä tekee madame Martina.... 😕...


      • Exhibbarit

        Kateuden kohteella on omat sääntönsä, joita muut ei tajuu, heh.

        Mara meni vielä korostamaan asiaa, mikä varmisti miehen julkilausuman. Aikamoinen virhe tältä "brändiltä". Mutta hyvää realityä molemmat tuottaa. Mitä uskottavuudesta, eihän sitä kukaan tarvitse nykyään.


    • Ååliöö

      Stefu tuli kaapista ja vapautti samalla maralle kaappitilaa että Mara sai walk in closetin? Voi miten kivaa!

    • jonnetkitajuu

      Kumpa saisit elää turvallisessa ja hyvässä maailmassa 💙 ja taasen vihjaus...maralla instassa stefulle.

    • Uyhgtrfde

      Mä kyllä ajattelin sen viittaavan Manchesterin tapahtumiin...

      • ruptsin.hemme

        Mara ei edes tiedä missä Manchester on.


      • tallinnanmatkat
        ruptsin.hemme kirjoitti:

        Mara ei edes tiedä missä Manchester on.

        Meinaakko, että on yhtä tietämätön kanssasi`?


      • riihimäenjuna
        tallinnanmatkat kirjoitti:

        Meinaakko, että on yhtä tietämätön kanssasi`?

        MeinaaKKo olla KKorteKKlaania'?


    • exälle

      Historia toistaa itseään. Avoliitto ja avoero malli Kalle Kuvajasta ja sitä ennen pari muuta ex,
      no Eskon kans muutama ero ja sitten lapsi ja avioero. Stefun kans eroilua ennen lapsen
      syntymää ja nyt,,,,,kokenut eroaja, räiskyy varmasti, kerran soitettiin jo poliisit. Martinan
      milestä kyse oli " ylireagoinnista". Heh...heh

    • jdjdkllsj

      On se Martina nopea liikkeissään, nyt ollaan jo Espanjan residenssissä Pupun kans. On kyllä erikoinen pariskunta, mikähän tuossa suhteessa on tarua tai totta tai feikkiä tai teatteri tai tai...

      • Threesomettaa

        Onko Marin hoito mukana?


      • pupujarakkaansa

        HEH, HEH siellä sitä ollaan Espanjan huvilalla kaikista juoruista huolimatta.


    • hillujenhuone

      Tuo pariskunta on yhtä patologinen kuin Matti ja Mervi aikoinaan. Rahaa, väkivaltaa ja päihdeaineita. Eivät käy täysillä Mara ja Stefu.

    • jkldjhtubs

      Snäpissä loikoillaan aurinkotuoleilla ja Pupukin näkyi oikein hyvin. Olisikohan happy parisuhde weekend.

      • mikäsenmukavampaa

        Ovat viettämässä Stefun kolmekymppisiä onnellisina yhdessä.


      • 2juhlaa
        mikäsenmukavampaa kirjoitti:

        Ovat viettämässä Stefun kolmekymppisiä onnellisina yhdessä.

        Samalla Marun nelikymppisiä.


    • Martviina

      Martalla ja Stefanilla on rauhanneuvottelut käynnissä. Nyt ollaan otollisella maaperällä ja kaukana kotoa, joten huuto ja kiroilu ei kuulu. Martta taisi lähteä kuokkavieraaksi Stefanin 3-kymppisille, sillä tuskin kutsua tuli
      Lapset lykättiin hoitoon jollekin, kun äiti hyppäs koneeseen ja Espanjaan. Voi wi**u mikä ämmä, lapsista ei välitetä, vaan aina ollaan menossa. Taitaa olla yöt, jotka viettää lastensa vierellä.

      • yyteet

        Ei tainnut olla ensimmäinen kerta, kun Martina lehahti miehensä perässä muille maille. Eikö se yksi Rivieran-reissukin ollut samanlainen "päähänpisto"?


    • treygwerlögtkä

      taas Martina

    • Loooooosers

      Hankkikaa elämä.

      • KutenMartina

        Ja koulutus


    • kamalat_tatuoinnit

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2143
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1812
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1487
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      118
      1387
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe