Unelmoin vieväni nenäni leuallesi, niin että tunnet sen kihelmöinnin, kun hivellen hivuttaudun poskellesi - pieni suudelma ja näykkäisy korvasta, pieni ja hellä silitys käsivartta pitkin.
Katsot minua upottavin silmin, jotka ovat valmiina ahmimaan minusta kaiken, mitä niille tulen antamaan ruuaksi.
Kiusaan sinua.
Et vielä saa suudelmaa suullesi, vaikka odotit jo niin. Sen sijaan alan hyväillä kaulaasi, hieron selkääsi ylhäältä alas kepein sormenpäin. Alhaalta nousen ylös, otan käsistäsi kiinni ja teen saman kuin alussa - mutta nyt saat sen suudelmasi. Olet suloisin.
Opettelemme vasta toisiamme: mistä kosketuksesta kumpikin tykkää - mutta se lämpö ja se sähkö meidän välillämme saa meidät unohtamaan kaiken ujostelun, ja hitaasti mutta määrätietoisesti suutelemme toisillemme nautinnon.
Sinulla on pehmeimmät posket. En malta olla hyväilemättä niitä omillani. Samalla voin kuiskutella korvaasi, puhaltaa korviisi saman tulen, jonka jo koin pehmeiltä huuliltasi.
Mutta eihän tämä vielä riitä! Olen niin tavattomassa kiimassa sinusta nyt!
Jokainen paikka sinussa on hyväiltävä läpi korvan juuresta kaulalle, kaulalta vatsalle - ja vatsalta käteni vaeltavat ihanalle pepullesi, samalla kun kutittelen kielelläni tissejäsi. En malta olla paikallani kiimani vuoksi. Samalla sinunkin peppusi liikkuu rytmikkäästi ja mukaudun samaan tahtiin. Olemme kummatkin valmiita yhdyntään: haluat tuntea kivikovan kaluni pillussasi ja minä haluan kokea lempeän mutta tiukan syleilysi, joka ottaa mut tänä yönä eikä päästä milloinkaan. Viimeinkin vapautamme sen, mitä olemme padonneet toisiltamme!
Vapauduttuamme tunnemme yhdessä sen kihelmöinnin, olemme väsyneitä, mutta jaksamme tapittaa toisiamme huumautuneisiin silmiimme. Uni vie lopulta voiton.
Mieheltä naiselle.
Odottamisen arvoinen hetki kanssasi
18
1050
Vastaukset
- kahviaja
Kahvitaukotarinointia.
- nukkuttaishyvin
Iltasatunakin kiva.
- Elluhalloyb
Uhuh...
Olipa ihanaa....
Haluaa lisää....👁 👁😘
- nyt_lähtee
piiskova etelän tuuli
toiveen hartaimman kuuli
pois ota rumentava trombien roska
sen täytyy pyöriä muualle koska
läpimädälle maailma mitään ei voi
kauniimpi suo meille aamunkoi
pyöritä myös lakeijansa ansionsa mukaan
teoistaan vastaamatta jäädä ei voi kukaan
paha aina palkkansa täällä lopulta saa
rauhaan sulkeutuu jälleen kaunis maa- hdhgdhdh
Ja sinäkö todella kuvittelit mun ton kirjoittaneen? Itse olet yks vitun sairas painajainen omassa kuplamaailmassas! Olen jo ajat sit sanonut että loppu ja painu vittuun! Että näin...
- Kaunistatekstiä
Noin sen pitäisikin mennä <3
- cas_siinä_pulma
Tarkoititko tuota viiden pennin runkkausta, eli aloitusta vai runoa tässä ketjussa?
- KaunisFantasia
Tiedät mitä haluat, kerro ja tee se myös naiselle jota haluat.
Kaunista. - Töissäkuultua
Kyllä minä kuulemma tiedän, mitä haluan
- Inmyfantasy
Sun kirjoitus salpasi hengitykseni,sait aikaan semmoisen sykkimisen sisälläni ettei ole hetkeen tuntunut.Ja ehkä siihen vaikutti osaltaan eräs mies,jonka kuvittelin kirjoittaneen minulle juuri tuon henkeäsalpaavan ja hekumallisen kirjoituksen!
- TippaTx
Kukaan ei varmaan tajua että itse kehut omaa kirjoitustasi.
Ihan mielelläni silti luin sen.
- eiminullealoitus
Ei minulle aloitus. Ei tule sellaista päivää, että joku mies tahtoisi hinkata nenäänsä aknenaamaani vasten saati sitten, että sanoisi rumia akneposkia pehmeiksi.
- jos.ei.ehkäisyä
Korjaus otsikkoon:
Odottamisen arvoinen vauva kanssasi ;)- Josoliap
Onko ap:lla pitkäntähtäimen suunnitelma mielessä? ;)
- kojke
Se vauva tappaakin sitten kaikki tuollaiset hetket vähintään kahdeksi vuodeksi ellei pitempäänkin, että lykkyä siihen sit...
- tykkäsin_paljon
Ihana tarina. Olikohan tosiaan miehen kirjoittama?
- Mun_mielipide
Kyllä menis kahvit väärään kurkkuun jos kahvi tauolla tällaista lukis 😂
Kauniisti ajateltu. - Haluttavaa
Unelmoin tuota samaa...Me ei nukuttais tuolla menolla öisin juurikaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860