Etsitään kämppistä Helsinkiin!

veeonnela

Hei! Etsin uutta kämppäkaveria itselleni alivuokralaiseksi.

Asun Helsingissä Tapulikaupungissa josta on 15 minuutin junamatka Helsingin keskustaan. Kämppä on iso kolmio, joten saisit oman makuuhuoneen. Kämpässä on kaksi juuri remontoitua vessaa ja parveke. Kämppä sijaitsee neljännessä kerroksessa ja hissiä ei valitettavasti ole. Omistan kaksi kissaa, joten allergioita jos on niin ei kannata yhteyttä ottaa. Nykyinen kämppikseni muuttaa ulkomaille elokuun lopussa joten niihin aikoihin vapautuisi huone. Vuokra olisi 579€ per naama.

Itse olen kesällä 21-vuotta täyttävä tyttö, ja rakastan kirjoja, elokuvia ja TV-sarjoja. Eli nörtti. Olen suuri eläintenystävä ja tasa-arvoisuuden kannattaja. Rasismia en hyväksy millään mittapuulla. Musiikki on iso osa elämääni ja yleensä kämpässä soikin musiikki 24/7. Musiikkimakuni menee Mozartista Disney biisien kautta raskaaseen metalliin, eli voit olla varma, että kuulet kaikenlaista musiikkia, enemmän tai vähemmän hyvää. Sisäinen hippini herää aina silloin tällöin mutta pääosin olen rempseä, rock-tyylinen tyttö ja enemmän tai vähemmän hyvän huumorintajun omaava.

Toivoisin löytäväni kämppiksen vähän kauemmaksi aikaa, koska olen hakenut kouluun ja toivon pääseväni sinne sisään tänä kesänä. En välitä oletko juuri 18-vuotta täyttänyt vai vähän vanhempi, kunhan olet luotettava ja vastuuntuntoinen. Ja osaat nauraa asioille. Mukavaa yhteiseloa ja kompromissien tekemistä. Jos sulla ei oo rahaa ostaa ruokaa, minä ostan ja sama toisinpäin. Yhteispeliähän tämä eläminen on.

Jos kiinnostaa ja on jotain kysyttävää, niin ottakaa rohkeasti yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

2

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeonnela

      Ja sähkö ei sisälly vuokraan.

    • veeonnela

      Sen verran vielä että olisi hyvä jos sinulla olisi auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe