Hei! Etsin uutta kämppäkaveria itselleni alivuokralaiseksi.
Asun Helsingissä Tapulikaupungissa josta on 15 minuutin junamatka Helsingin keskustaan. Kämppä on iso kolmio, joten saisit oman makuuhuoneen. Kämpässä on kaksi juuri remontoitua vessaa ja parveke. Kämppä sijaitsee neljännessä kerroksessa ja hissiä ei valitettavasti ole. Omistan kaksi kissaa, joten allergioita jos on niin ei kannata yhteyttä ottaa. Nykyinen kämppikseni muuttaa ulkomaille elokuun lopussa joten niihin aikoihin vapautuisi huone. Vuokra olisi 579€ per naama.
Itse olen kesällä 21-vuotta täyttävä tyttö, ja rakastan kirjoja, elokuvia ja TV-sarjoja. Eli nörtti. Olen suuri eläintenystävä ja tasa-arvoisuuden kannattaja. Rasismia en hyväksy millään mittapuulla. Musiikki on iso osa elämääni ja yleensä kämpässä soikin musiikki 24/7. Musiikkimakuni menee Mozartista Disney biisien kautta raskaaseen metalliin, eli voit olla varma, että kuulet kaikenlaista musiikkia, enemmän tai vähemmän hyvää. Sisäinen hippini herää aina silloin tällöin mutta pääosin olen rempseä, rock-tyylinen tyttö ja enemmän tai vähemmän hyvän huumorintajun omaava.
Toivoisin löytäväni kämppiksen vähän kauemmaksi aikaa, koska olen hakenut kouluun ja toivon pääseväni sinne sisään tänä kesänä. En välitä oletko juuri 18-vuotta täyttänyt vai vähän vanhempi, kunhan olet luotettava ja vastuuntuntoinen. Ja osaat nauraa asioille. Mukavaa yhteiseloa ja kompromissien tekemistä. Jos sulla ei oo rahaa ostaa ruokaa, minä ostan ja sama toisinpäin. Yhteispeliähän tämä eläminen on.
Jos kiinnostaa ja on jotain kysyttävää, niin ottakaa rohkeasti yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
Etsitään kämppistä Helsinkiin!
veeonnela
2
343
Vastaukset
- veeonnela
Ja sähkö ei sisälly vuokraan.
- veeonnela
Sen verran vielä että olisi hyvä jos sinulla olisi auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019