Olen menossa työmestarille omasairaalaan ja haluaisinkin kysyä, että onko kellään kokemuksia kyseisestä mestarista?
Olen monivammautunut työonnettomuudessa ja ihmettelenkin suuresti, miksi olen menossa "työ"mestarille, koska tiedän vallan hyvin, että minusta ei ole enään työelämään.
Työmestari.
3
1117
Vastaukset
- Sinivel
Hei! Olen käynyt työmestarilla omasasairaalassa. Minusta käynti oli turha. Kyllä hän kuuntelee ongelmasi, mutta heidän koulutuksensa on esim. Teologi. Vastaako sairaanhoidollista arviointia työ kyvystä.
- HappyEndings
Itse itselleni vastaten ja toki muillekin, jotka eksyvät tätä lukemaan.
Itse en löytänyt mitään infoa juuri mistään, kun yritin googlettaa.
Kävin siis työmestarilla juttelemassa.
Keveän mukava ilmapiiri toimistossa ja lähinnä tulevaisuutta ajateltiin, että onnistuisko esim. uuteen ammattiin kouluttautuminen tai vanhan työn jatkaminen hyvin paljon kevennettynä versiona.
Tultiin siihen johtopäätökseen, että terveyteni ei kestäisi kumpaakaan tässä kohtaa elämää, niin lähinnä pistää viestiä sitten minun vakuutusyhtiöön, että ei suosittele jatkotoimia kumpaankaan työelämään, saati opiskeluun.
Tiedän terveyteni ja oletinkin jonkinlaista "pakotusta" takaisin työelämään, mutta asiat saatiin selvyyteen kevyellä juttelulla. - hjds
Minä kävin ja kaveri kävi eikä ne töitä ainakaan löytäneet mulle, toisessa paikassa johon vakuutusyhtiö sit mut ohjas löydettiin mulle uusi työpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210