Olen menossa työmestarille omasairaalaan ja haluaisinkin kysyä, että onko kellään kokemuksia kyseisestä mestarista?
Olen monivammautunut työonnettomuudessa ja ihmettelenkin suuresti, miksi olen menossa "työ"mestarille, koska tiedän vallan hyvin, että minusta ei ole enään työelämään.
Työmestari.
3
1216
Vastaukset
- Sinivel
Hei! Olen käynyt työmestarilla omasasairaalassa. Minusta käynti oli turha. Kyllä hän kuuntelee ongelmasi, mutta heidän koulutuksensa on esim. Teologi. Vastaako sairaanhoidollista arviointia työ kyvystä.
- HappyEndings
Itse itselleni vastaten ja toki muillekin, jotka eksyvät tätä lukemaan.
Itse en löytänyt mitään infoa juuri mistään, kun yritin googlettaa.
Kävin siis työmestarilla juttelemassa.
Keveän mukava ilmapiiri toimistossa ja lähinnä tulevaisuutta ajateltiin, että onnistuisko esim. uuteen ammattiin kouluttautuminen tai vanhan työn jatkaminen hyvin paljon kevennettynä versiona.
Tultiin siihen johtopäätökseen, että terveyteni ei kestäisi kumpaakaan tässä kohtaa elämää, niin lähinnä pistää viestiä sitten minun vakuutusyhtiöön, että ei suosittele jatkotoimia kumpaankaan työelämään, saati opiskeluun.
Tiedän terveyteni ja oletinkin jonkinlaista "pakotusta" takaisin työelämään, mutta asiat saatiin selvyyteen kevyellä juttelulla. - hjds
Minä kävin ja kaveri kävi eikä ne töitä ainakaan löytäneet mulle, toisessa paikassa johon vakuutusyhtiö sit mut ohjas löydettiin mulle uusi työpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815